Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Obcięli GDN-KRK, ale oczywiście to tylko, czytając innych, niezadowolenie wypływa z południa, A co Gdańsk jest zadowolony? Nawet jeśli ktoś z północy coś żle napisze na Lot , to i tak będzie na Krakusów.
Łysy- nawet gdyby KRK czymś pozytywnym zaskoczył to i tak część będzie niezadowolona, a część wściekła z tego powodu i zaraz pomyje wyleje na tym forum.
Niestety nasze forum częściowo przypomina forum piłkarskie, częściowo nasz Sejm.
gość_b5730
2018-01-19 21:17
Wycofują połączenie bo przecież będzie potrzebna maszyna w Radomiu do obsługi stale rosnącego ruchu lotniczego!
lysypiotr76
2018-01-19 20:54
Ten rok na razie słabiutko z zapowiedziami nowych połączeń:) Tylko trzy połączenia ,,na dziś'' zapowiadają linie lotnicze do uruchomienia z krakowskiego lotniska. Dubaj-Flydubai, Burgas-Ryanair i Leeds Bradford-Jet2.com. Ale pewnie znowu wszystkich zaskoczy krakowskie lotnisko w tym roku:)
gość_dd54d
2018-01-18 13:18
Po komentarzach widać, że kompleksy Krakusów są nadal aktualne. Jest jedna stolica Polski, jest jeden hub LOTu, nie znaczy to, że jesteście gorsi. Po prostu jesteście z prowincji.
Dziwne, że warszawskie linie odpuszczają połączenie miedzy dwoma największymi portami regionalnymi w Polsce i odległymi od siebie nieco.
gość_ec29c
2018-01-16 23:36
Dodam, że na trasie KRK-GDN LOT nie jest nam do niczego potrzebny, bo Ryan prędzej, czy później dojdzie do dwóch lotów dziennie i ceny będą niższe, niż w Locie.
gość_ec29c
2018-01-16 23:28
Ja wyjątkowo pochwalę LOT: w tym momencie trwa wyścig o sloty na Okęciu. Zostało ich już niewiele: po likwidacji operacji nocnych mamy metodologią z grubsza około 650 operacji dziennie, czyli około 4 500 tygodniowo.
W sezonie S17 przyznano 3 735 sloty. Czyli około 83% dostępnych w S18. O pozostałe 17% linie będą się biły.
Rozbudowa Okęcia zwiększy przepustowość z 38/42 operacji na godzinę do 50. I koniec. Jeśli nie powstanie CPL (co jest scenariuszem marzeniem dla LOT-u), to LOT będzie miał 50-60% slotów na najbardziej dochodowym lotnisku w Polsce.
gość_6a9b8
2018-01-16 21:30
@gość_a3022 Spoko, LOT nie chce, to Ryanair z pocałowaniem ręki weźmie. A potem będzie płacz, że "jak to możliwe nie chcieć latać narodowym przewoźnikiem", prawda? ;)
LOT jak najbardziej jest Warszawską Linią Lotniczą, bo poza WAW de facto nie istnieje, pogódź się z tym. No z litości możemy doliczyć IEG ;)
gość_f2828
2018-01-16 20:26
wystarczy zobaczyć statystyki Kraków to 9 najpopularniejsza destynacja 76000 pasażerów. Warszawskie linie to po prostu boli
gość_f2828
2018-01-16 20:12
może FR zwiększy teraz liczbę rotacji. Jego samoloty latają pełne.
Jeden samolot mniej we flocie plus pewnie na innych trasach LOT zarobi więcej. Z Krakowa do Gdańska mało kto kupował bilety w najwyższej taryfie. Czysta kalkulacja
gość_a3022
2018-01-16 19:42
Jak czytam te poniższe pierdoły to mnie skręca. Kiedy wreszcie Krakusy zrozumiecie, że nie ma Warszawskich linii lotniczych tylko narodowe LOT z bazą w Warszawie. Skoro połączenie nie jest wystarczająco wypełnione to czas zamknąć a nie biadolić, jaki to KRK jest mocarstwem w wypełnianiu samolotów. Spojrzyjcie prawdzie w oczy, że będzie się zamykać połączenia czy Wam się to podoba czy nie - no chyba, że będziecie słono dopłacać to wtedy dobry biznes dla linii i możecie wymagać żeby latali nawet na San Escobar!
gość_af8c9
2018-01-16 19:15
Czyli WAW górą. Pora w końcu zmienić nazwę z POLSKICH na WARSZAWSKIE linie lotnicze.
gość_1ad59
2018-01-16 18:50
obłożenie jest ....... tylko widać jeden problem a mianowicie porannego rejsu do Krakowa
gość_dee5e
2018-01-16 18:03
A na tej trasie z przesiadką w Waw latają nieraz całe grupy czego byłem świadkiem.. blokując tym samym miejsca. Brawo LOT
Lepiej gdyby pozostawili poranną rotację.
Zastanawiam się, czy wynika to z małego obłożenia lotów, czy też warszawka potrzebuje samolot dla bardziej intratnych połączeń typu np. Połąga
czyzby uziemniali Dash'e?