Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
batiuszka
2018-02-19 18:11
Filipsta1 napisal "Nikt nie kupi biletu z Łodzi i powrotu do Wawy". Coz, czasem nalezy pokombinowac, ja kupilem ostatnio bilet MAD-WAW; LCJ-MAD w bardzo atrakcyjnej cenie. Lot byl jedynie 15 euro drozszy niz MAD - WAW - MAD, zatem bylo warto.
gość_4920e
2018-01-15 12:49
to polaczenie nie ma szansy na przetrwanie. samolot jeszcze wiekszy niz to czym latala Adria, godziny absolutnie zenujace, brak polaczen w weekend wlasciwie dopelnia obraz rozpaczy.
gość_f9ee9
2018-01-12 18:29
Tabela bylaby bardziej czytelna.
gość_51662
2018-01-10 21:29
prezesy cuś załatwiły bez Pomyślunku na odczepnego, POtem POwiedzą, że ludzie nie chcą latać i połączenie zostanie zlikwidowane!
gość_20949
2018-01-10 16:34
Dobra analiza i czułem, że to połączenie nie ma perspektyw. Raczej nie jest to wina władz lotniska, bo pewnie nie mieli zbyt dużo do gadania, ale dziwne, że Lufthansa popełniła taki błąd. Możliwe, że to na odczepne i przed zimą przewoźnik zlikwiduje połączenie tłumacząc to kiepskim obłożeniem. Zdecydowanie lepiej ma w tej sytuacji lotnisko w Bydgoszczy.
Marcin14
2018-01-10 16:17
Tzw. bilety open jaw z końcami w WAW/LCJ na pewno mają sens. Cały czas kupuję takie do USA w wersji KRK/RZE właśnie od LH i praktycznie zawsze są cenowo atrakcyjne.
gość_7c3d6
2018-01-10 15:51
filipsta1 bo nie kupuje sie biletow w jedna strone tylko w obydwie w opcji multicity
filipsta1
2018-01-10 15:20
Nikt nie kupi biletu z Łodzi i powrotu do Wawy. Cena w jedną stronę jest o wiele wyższa, niż w przypadku lotu w dwie strony. Ja chcąc lecąc z Katowic przez Frankfurt do Tuluzy zapłaciłem tą samą cenę w dwie strony co wyszukane bilety osobno w jedną stronę. Ludzie wybiorą opcje WAW-MUC-XXX-MUC-WAW, niż LCJ-MUC-XXX-MUC-WAW lub odwrotnie.
gość_36b54
2018-01-10 15:15
No właśnie sprawdzałem i faktycznie 7 godzin przesiadki to przesada. MUC to fajne lotnisko na transfer ale jednak zbyt szanuję swój czas.
Wychodzi na to, że Lufthansa robi bardziej połączenie p2p do Litzmannstadt dla bawarskiego PanaNiemca, niż do hubu Monachium dla Łodzian. PanNiemiec się dobrze wyśpi, bo samolot ma dopiero 8:05, załatwi na miejscu co ma załatwić i następnego dnia, jeszcze bardziej wyspany (samolot 11:20) może wracać nach Munich :-)
Ale jak komuś zależy koniecznie na "jednej wycieczce do WAW mniej", to i tak będzie kwitnął pół dnia w Monachium, zamiast lecieć z WAW. Ba - do Bydgoszczy będzie jeździł, a do WAW nie! :-)
gość_7432d
2018-01-10 14:10
A ja jako pasażer już od dawna w łódzkie lotnisko zwyczajnie nie wierzę bo Lublinek dawno przekierował mnie na inne lotniska zmuszając to poszukiwania bezpośrednich lotów w korzystniejszej cenie ...
usuniety
2018-01-10 13:57
prezesik, Autor o tym wlasnie wspomnial (Multi-city) tylko ze taki myk to wyzsza cena, a i przecietny pasazer nie bedzie sie w takie cos bawil
gość_f50ad
2018-01-10 13:31
Fajnie, że takie możliwości jak powrót do WAW są, ale chyba nie o to chodzi w bezpośrednich połączeniach do hubów, by potem musieć kombinować.
prezesik
2018-01-10 13:24
Możliwości przesiadkowych w MUC w oparciu o to połączenie jest więcej, niż pisze autor w artykule. Poza tym - zawsze jest możliwość lotu w jedną stronę z Łodzi i powrotu do Warszawy bądź odwrotnie - wylotu z WAW a powrotu do LCJ gdy rozkład z Łodzi nie pozwala na połączenia w dwie strony. Zawsze to jedna wycieczka do WAW mniej.
gość_4920e
2018-01-10 10:50
Z takim rozkladem i samolotem wiekszym, niz poprzedni operator (Adria) moga juz zaczac zwijac to polaczenie.
Autorowi gratuluje niezlej analizy, ciekawe tylko, czy ktos z lotniska pofatyguje sie i przeczyta ten tekst.
gość_f50ad
2018-01-10 10:21
Nieciekawie to wygląda ...
gość_6b2b6
2018-01-10 10:03
Nie ma takiego miasta jak Charlotta, jest Charlotte w Karolinie Północnej ;)