Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7ae0e
2017-11-30 12:25
Wizz również traci wizerunkowo, nie tylko lotnisko Lublin. Jakby nie patrzeć otwarcie bazy to poważna sprawa świadcząca o długoterminowym zaangażowaniu przewoźnika w rozwój siatki połączeń. Wizz zdecydowanie ucieka przed Ryanairem, a skupia się tylko na swoich największych bazach. Za chwilę zostanie mu tylko Warszawa i Katowice. Wizzair jest silny tam gdzie nie ma Ryanaira. A Ryan otwiera bazy i zwiększa oferowanie z innych miast Polski. Dla LUZ pozostaje dogadać się z Easyjetem, chociaż jest jeszcze zbyt wcześnie aby oczekiwać kilku tras. Być może dostawy nowych samolotów dla LOT-u oznaczają możliwość otwarcia 1-2 połączeń z LUZ. Chciałbym, żeby tak się stało.
gość_afc09
2017-11-30 09:51
Spokojnie, gdy były z Lublina loty Lufthansą to były 3 loty w tygodniu. Na szczęście Lufthansa odeszła, ponieważ teraz z BMI można latać 7 razy w tygodniu. Podobnie było z innymi przypadkami. Więc każda zmiana w LUZ przynosi korzyści. Wizz przez ten ruch tylko straciło udziały większościowe na lotnisku Lubelskim z korzyścią dla lotniska.
smolip67
2017-11-30 07:54
Proponuję trochę spokoju z wyrokowaniem co się stanie. Zarząd LUZ już kilka razy pokazał jak porażkę obrócić w zwycięstwo. Poczekajmy co wyniknie z zamknięcia bazy. Ja osobiście wierzę że od czerwca 2018 będą dalej wzrosty.Luz małymi kroczkami do przodu.
gość_063ac
2017-11-29 18:08
Lublinek już prawie zatopiony,obawiam się,że teraz zacznie tonąć Lublin.
gość_86fb7
2017-11-29 15:46
gość_c6fee Ale będą, prawdopodobnie od 9 marca
wyluzowany
2017-11-29 14:09
DO 66b81
Co raz mniejsza liczba połączeń, no uśmiałem się. Stąd te wzrosty 2 cyfrowe? Szkoda komentować twoją głupotę.
gość_c6fee
2017-11-29 13:00
@gość_a85f2 przecie nie ma TLV z Rzeszowa, co Ty gadasz?
gość_66b81
2017-11-29 09:36
do wyluzowany
Czy 5 lotów dziennie przy 6 liniach to dużo ? Raczej nie! A po 5 latach działalności likwidacja bazy i połączeń to dużo? Nie! Ilość linii operujących w Polsce jest relatywnie mała i ta informacja idzie w "świat" i to tragiczna informacja dla LUZ. A zaklinanie rzeczywistości nic tu nie da. I tyle w tym temacie. LUZ jest małym regionalnym lotniskiem z coraz mniejszą ilością połączeń co daje obraz rzeczywistego potencjału
gość_6c19f
2017-11-28 19:15
Bazę zamyka ... większość połączeń zostaje... domyślam się że koszty w Świdniku ...więc raczej to decyzja związana z brakiem dotacji lotniska na bazę...zarząd woli przeznaczyć na zwielokrotnianie połączeń a nie na samą bazę
gość_6682c
2017-11-28 18:53
Do eksperta gość_6be17 rozumiem, że Wizz portalowi pasazer.com takie dane przesyła : )
Linia nie zamyka baz przynoszacych zyski tym bardziej, że ma zamówione nowe samoloty, dużo nowych samolotów. W przypadku mniejszych miast kluczowe są dopłaty nie ma co ukrywać na dzień dobry dostali dobre warunki, ponieważ sprzedaż poza sezonem nie wygląda rozowo zapewne chcieli tej kssy więcej.
gość_df072
2017-11-28 18:51
gość_8b301: Teraz mamy całkowicie polską linię Enter Air. Ale jak wiadomo: poza kilkoma sezonowymi lotami czarter-mix nie oferują nic dla indywidualnych klientów. Może kiedyś się to zmieni...
gość_6be17
2017-11-28 17:41
do eksperta pt. gość_99650: "Jak wynika z naszych informacji, loty do Doncaster i do Liverpoolu należą do najbardziej rentownych z Lublina, jednak przewoźnik nie ma możliwości obsługi ich z innych baz lub w ramach lotów w schemacie W (czyli nie z lotniska bazowego). "
gość_a5f25
2017-11-28 16:21
DLA LINI LICZY SIĘ TYLKO ZYSK.
gość_99650
2017-11-28 15:53
Cały super potencjał tras do Doncaster, Skavsty i Oslo można między bajki włożyć na 2 tygodnie do przodu ceny w okolicy 39-59-89 zł. Sztokholm i Oslo jeszcze rozumiem, ale DSA za 39 zł to logiczne, że trasa nie ma ogromnego potencjału, bo nie sztuka dobrze sprzedać samolot w lecie. Jesień i zima to wyznacznik potencjału lotniska.
wyluzowany
2017-11-28 13:44
gość_66b81
Nie rokuje rozwoju, pomysl zanim coś napiszesz. Lotnisko z roku na rok się rozwija, ma 6 linii a przy okazji istnieje niecałe 5 lat... Każde lotnisko w kraju chciało by tak zaczynać jak zaczął LUZ.
gość_1f92d
2017-11-28 12:22
to początek końca dobrej passy lotniska,reraz tylko w dół
gość_66b81
2017-11-28 12:21
Szkoda likwidacji bazy ale każdy hura optymizm kiedyś się kończy i trzeba powiedzieć prawdę że jest to słabe lotnisko które zostało przetestowane przez te linie które dostawały kasę i co ? i nic po prostu potencjał jest słaby i nie rokuje ROZWOJU !!!! tak to trzeba odbierać a reszta że ktoś zacznie latać że coś się wydarzy należy włożyć między bajki. Przykre ale prawdziwe i tyle.Jest i zawsze będzie małym lokalnym lotniskiem
gość_a85f2
2017-11-28 12:21
Lot nie pokryje utraconego Telavivu bo jeszcze dodatkowo musi Telaviv z Rzeszowa pokryć a dodatkowo jedna maszyna nie zrobi tylu rotacji do telavivu z LUZ bo to jest fizycznie nie możliwe.
gość_9c2da
2017-11-28 12:09
Wizz na pewno nie kieruje sie interesem pasazerow. Loty do Liverpoolu czy Doncaster byly zawsze pelne. Wogole zauwazylem trend do wycofywania sie Wizz z UK. Zostaja oczywiscie loty do Luton ale znika polnoc. Nie ma juz lotow z Glasgow na Okecie czy Lublina. Zniknie nawet lot do Aberdeen...Wielka szkoda
gość_afc09
2017-11-28 12:05
Zapewne Wizz wyciągną rękę po podwyżki, a port powiedział NIE.
Wizz zagrał nachalnie podobnie jak Ryanair.