gość_ec29c
2017-11-30 09:52
Akurat PO jest intelektualnie w stanie wpaść na referendum, bo przy okazji metropolii warszawskiej Sasina podjęli uchwałę. Wojewoda skorzystał z kruczka prawnego by uchylić.
Co więcej PiS się strasznie podłożył pozostawiając Okęcie dla VIP-ów. Co nie jest winą Wilda tylko kogoś wyżej w ich hierarchii.
Myślę, że PO kalkuluje czy im się to opłaca i kiedy takie referendum zrobić. Zresztą w Berlinie odbyło się referendum na temat zamknięcia Tegla zorganizowane przez sojusz Ryan/FDP.
A CPL-u nikt nie chce, ani Warszawiacy, ani regiony.
gość_06c6e
2017-11-30 07:56
A ja myślę, że gdyby mieszkańcy Berlina naprawdę potrzebowali tego lotniska, to by od początku budowę inaczej monitorowano i z terminowym otwarciem nie byłoby problemu. Ale ono jest zbędne, nikt nie protestuje, że otwarcie się przeciąga. Analogicznie mieszkańcy Warszawy również nie potrzebują CPL. Mieszkańcy nie lubią lotnisk na które daleko i trudno dojechać. Lepsze mniejsze, ale wygodne. Szkoda, że w Warszawie nie będzie referendum „Nie przenoście nam lotniska do Baranowa”, bo wynik byłby oczywisty.
lmajchrowski
2017-11-30 02:30
gość_067ae: No juz wiekszej glupoty to ja nie czytalem. Slyszales o czyms takim jak plany. Takie ksiazki stworzone dla wykonawcow aby mogli zbudowac np. lotnisko. Wszystko wykonywane jest zgodnie z planami ewentualnie nanoszone sa poprawki w trakcie prac gdyz bledow sie nie uniknie ale wszytko zalerzy od architektow a nie od firm budowlanych. Pomysl co by sie stalo gdyby kazdy z podwykonawcow robil co by mu sie podobalo ??
gość_067ae
2017-11-28 10:12
Berlińczycy uważają, że przyczyną problemów tego lotniska jest polityka. Politycy chcieli aby jak najwięcej prac wykonywały firmy lokalne. Te niestety miały małe albo i żadne doświadczenie w budowie tego typu obiektów, stąd problemy których nie przewidziały albo nie potrafiły uniknąć. Jeśli to prawda, to źle to wróży nakręcanej przez polityków budowie CPK...
Jesli chodzi o CPK to za 10lat napewno nie bedzie gotowe jesli wogole dojdzie do startu budowy.
ja naprawdę nie chce znowu się powtarzać ale po1 na pasazer.com brakuje takich wiadomości jak
1.likwidacja gdansk-glasgow od stycznia
2.likwidacja szczecin-luton od stycznia
3.likwidacja katowice-lanzarote od marca
4.likwidacja gdansk-groningen od marca
puk puk ktos tam pracuje??
lmajchrowski
2017-11-26 02:06
gość_56a09: Jaki falsz od poczatku bylo mowione ze wentylacja przeciwpozarowa dziala wadliwie nie usuwajac zadymienia z terminalu czy to jest zmiana normy ? Czy audyty nie wykazaly zadnych zeniedban oczywiscie ze tak. Ktos zaprojktowal ten termianal zle i to jest problem.
PS. smiech na caly swiat. Niemiecka precyzja
gość_56a09
2017-11-25 17:52
Dlaczego stałe powielany jest ten sam fałsz, mówiący o rzekomych błędach konstrukcyjnych? To nie jest prawda. Problem BER polega na tym, ze było ono projektowane na wiele lat przed rozpoczęciem budowy, od projektu do realizacji zmieniło się wiele norm, szczególnie tych p-poż., ale projektu nie zaktualizowano. Problem ujawnił się gdy wyszło, ze zgodnie z obecnie obowiązującymi normami nie mozna dokonać odbioru. Wszystkie ruchy wykonywane od 5 lat to próby latania tych dziur, mało udolne. Nie sa to jednak błędy sensu stricte.
gość_7d913
2017-11-25 09:10
skoro tak to idzie, to może jest szansa by zdążyć z CPK przed tym berlińskim lotniskiem ;-)