Wizz Air: 250 samolotów w 2026 r.

Wizz Air: 250 samolotów w 2026 r. - Chcemy utrzymać jedną z najmłodszych flot w Europie, dlatego oddajemy najstarsze samoloty leasingodawcom. Mamy 110 zamówionych airbusów A321neo, których dostawy są zaplanowane od 2019 do 2024 r. Samoloty z nowego zamówienia 146 maszyn zaczną być dostarczane powoli w 2022 r., ale szczyt dostaw przypadnie na lata 2025-2026. Dzięki temu cały czas będziemy mieli nowoczesną i...
16/11/2017 07:40   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
rafciooo77 2017-11-19 11:48   
rafciooo77 - Profil rafciooo77
Jak widać Klich tak się przełamał, że w 2017 r Lufthansa Group obsługuje kilkanaście lotów dziennie do swoich hubów...
gość_d0535 2017-11-19 10:15   
gość_d0535 - Profil gość_d0535
do rafciooo77. Ot mądrze mówisz !
gość_ec29c 2017-11-18 20:41   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
2008!

"Minister obrony narodowej Bogdan Klich zapowiada przełom w sprawie rozwoju krakowskiego lotniska. Zapewnia, że na jego wniosek wojsko przekaże samorządowi 205 ha terenów w Balicach. Cywile potrzebują ich jak tlenu.

Minister obrony narodowej Bogdan Klich zapowiada przełom w sprawie rozwoju krakowskiego lotniska. Zapewnia, że na jego wniosek wojsko przekaże samorządowi 205 ha terenów w Balicach. Cywile potrzebują ich jak tlenu. W przyszłym roku ma bowiem ruszyć budowa nowego terminalu. Koszt inwestycji to ok. 200 mln zł. Po jej zakończeniu port w Balicach będzie mógł odprawiać rocznie 9 mln pasażerów. To pociągnie konieczność kolejnych przedsięwzięć: zmian w układzie komunikacyjnym wokół portu, przebudowy linii kolejowej łączącej centrum Krakowa z Balicami, budowy wielopoziomowego parkingu i nowej płyty postojowej dla samolotów oraz ulepszenia systemu na prowadzania samolotów przy złej pogodzie. Do tej pory o gruntownej rozbudowie portu można było tylko marzyć, bo cywile mają jedynie 24 ha gruntów, a wojsko od kilku lat przekazuje portowi kolejnych 35 ha. Teraz Klich,zamiast ślimaczących się procedur, obiecuje szybką decyzję dotyczącą aż 205 ha. W sumie powierzchnia cywilnego lotniska powiększyłaby się więc o 240 ha."

zobacz link
filipsta1 2017-11-18 20:24   
filipsta1 - Profil filipsta1
gość_ec29c - Wojsko nie blokowało Balic. Nawet sam P. Varadi wypowiadałsię, że szukając odpowiedniego lotniska dla W6 wybrali Katowice z wielu powodów i widzieli tam potencjał uruchomienia bazy.
rafciooo77 2017-11-18 20:19   
rafciooo77 - Profil rafciooo77
Przypominam młodszemu pokoleniu, że w tym samym czasie co Wizzair zaczynał w KTW to w KRK zaczynał Skyeurope. Jak wiemy to model W6 się sprawdził, podczas gdy pomimo ogromnego potencjały Krakowa to Skyeurope splajtował latając w niskich cenach na główne lotniska.
gość_389d1 2017-11-18 18:38   
gość_389d1 - Profil gość_389d1
do gość_ec2 Większych głupot nie czytałem- ale po krakowskim fan clubie można się wszystkiego spodziewać - wierzą, żę KRK i tylko KRK jest albo największy, najlepszy albo najbardziej poszkodowany przez resztę!
do @piorun ! Dziwne, że Okęcie też dzieli infrastrukturę z wojskiem i jakoś w WAW wojsko niczego nie blokuje - nie prawda? No ale cóż kiedy ma się wysokie mniemanie to w razie porażki macie na kogo ją scedować!
gość_93d54 2017-11-17 18:02   
gość_93d54 - Profil gość_93d54
do @piorun ! Historycznie to nigdy WIZZ nie był zainteresowany lotami do KRK. Kiedy WIZZ zaczynał to faktycznie było KTW/KRK ale to miało na celu wypromowanie tego regionu. Wojsko nigdy niczego nie blokowało w KRK i przestań pierdzielić takie głupoty! Poprostu możliwości się kończą i co do niektórych to nie dociera! jedynie dopłaty skłaniają jeszcze przewoźników do uruchamiania jako takich egzotycznych kierunków - a może załapie bo co biednemu można zaoferować USA by DELTA? No chyba nie więc nich sobie Rayan korzysta z tego póki mu płacą - bo w KTW cianko przędzie.
gość_ec29c 2017-11-17 13:56   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@Kelo

Może masz rację, z tym, że nie przespaliśmy tylko anty-małopolska Platforma, w szczególności śląska blondi od infrastruktury zablokowali Kraków. Blondi, by pomóc Pyrzowicom, zaś Platforma chciała się zemścić za słaby wynik w Małopolsce i za prezydenta nie z PO.

A teraz dobra zmiana nie pomaga Krakowowi, by nie szkodzić projektowi WIELKIEGO CPL.
Kelo 2017-11-17 13:30   
Kelo - Profil Kelo
gość_ec29c: Nawiązując tylko i wyłącznie do Twojego ostatniego akapitu. Zaprawdę powiadam ostatnią, rzeczą jaką KRK "teraz" potrzebuje to zbazowanie 2/3 grubasów które przy 18 rotacjach tygodniowo (każdy po 6) rozjadą w ciągu roku pozostałości naszego pasa i wywołując zamknięcie lotniska przez ULC. Przespaliśmy temat remontu/budowy DS i teraz będą tego przykre konsekwencje.
gość_ec29c 2017-11-17 11:22   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@piorun

Niepotrzebnie poruszyłeś wątek Krakowa.

1) Historycznie to Wizz chciał latać z Krakowa, ale wtedy wojsko blokowało rozwój i dlatego Wizz zaczął swoje latanie od Katowic.

2) Ryan gryzie i to bardzo.

3) Wizz w Krakowie niczego nowego nie wniesie. Ceny już są niskie, siatka bogata, możliwości lotu z jedną przesiadką zbliżone do WAW.

Jedyne czego Kraków teraz potrzebuje to zbazowania 2-3 Dreamlinerów. I skoro LOT sam nie wie, że mu się to opłaca, to władze Krakowa i Małopolski powinny zaproponować sfinansowanie kampanii reklamowej, turystycznej i inwestycyjnej, zarówno poprzez stronę i gazetką LOT-u, jak i bezpośrednio z miejscach docelowych, zwłaszcza poprzez bilbordy na docelowych lotniskach, w pociągach kursujących na lotnisko, na parkingach i przy drogach dojazdowych do lotniska.
gość_77c60 2017-11-17 11:03   
gość_77c60 - Profil gość_77c60
Standardy i prestiż w Wizz... Dawno się tak nie uśmiałem :P Toż to jeden z najmniej przyjaznych dla pasażera przewoźników w Europie. Standardy to akurat ostatnimi czasy wyższe ma Ryanair.
gość_7cdfc 2017-11-17 10:51   
gość_7cdfc - Profil gość_7cdfc
gość_aed77; bez urazy ale cyt. "Wizz to linia o określonych standardach i prestiżu dla biznesu a we KRK jaki to biznes?" chyba jednak ten smog komu innemu przyćmił te procesy :) Takich pierdoł dawno nie przeczytałem.
gość_aed77 2017-11-17 10:20   
gość_aed77 - Profil gość_aed77
do piorun. Czy wszystkie wątki na tym forum muszą kręcić się wokół KRK? Chyba smog przyćmił Wam procesy myślenia ! WIZZ jest w KTW i tyle. To, że FR jest też w KTW nie oznacza, że WIZZ musi być w KRK ! Wizz to linia o określonych standardach i prestiżu dla biznesu a we KRK jaki to biznes? Chyba Was do reszty pogięło z tym zachwalaniem KRK.
piorun 2017-11-16 18:40   
piorun - Profil piorun
Filipsta pamiętam , taka sama bliska droga jest, a jednak FR jest na lotnisku w Pyrzowicach.Niech podobnie WIZZ z kilkoma połączeniami zaistnieje w KR, choćby do Luton czy na Ukrainę.
gość_4ca3d 2017-11-16 15:36   
gość_4ca3d - Profil gość_4ca3d
Do goscia_e23da Pamietaj ze moga wejsc ale nie musza
filipsta1 2017-11-16 15:32   
filipsta1 - Profil filipsta1
piorun - pamiętaj o bliskości Balic i Pyrzowic
piorun 2017-11-16 15:16   
piorun - Profil piorun
Może wreszcie wejdą do największego lotniska regionalnego, przecież FR nie gryzie, co dał przykład GDN czy WRO.
gość_4ca3d 2017-11-16 13:02   
gość_4ca3d - Profil gość_4ca3d
Do gościa_e23da Nie wiadomo czy zyska. Moze, ale nie musi ;)
gość_e23da 2017-11-16 12:17   
gość_e23da - Profil gość_e23da
No to LUZ coś an tym zyska ;)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy