×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Administracyjnie Chopina się nie opróżni


Wykorzystanie prawa o administracyjnym podziale ruchu mogłoby teoretycznie umożliwić usunięcie low-costów i czarterów z Lotniska Chopina. Taki przepis wprawdzie istnieje, ale w tej sytuacji praktycznie nie da się go sensownie zastosować.

10/11/2017 10:25
<>

gość_214ba - Profil
gość_214ba
  
Ile to trzy dodane do trzy?

gość_83076 - Profil
gość_83076
  
@ cantus
Czy pod hasłami "komfortową obsługę pasażerów" i "czy linie niskokosztowe będą chciały w tym modelu uczestniczyć" należy rozumieć ceny za obsługę linii i ich pasażerów jak z kosmosu z wyjątkiem LOT? Czy ty masz ludzi za niedorozwiniętych? A poza tym, Ty definitywnie pracujesz dla któregoś ministerstwa, PPL lub LOT bo jak im brakuje argumentów to atakują forumowicza i używają odpowiednich epitetów. Prostactwo i prymitywizm w najlepszym wydaniu.
3 dni, 22 godziny temu  

  
Przeczytałem i podtrzymuję, że nikt tego nie proponuje.
"Drugi port dla Warszawy na pewno będzie miał prostszą infrastrukturę. Oczywiście, jestem sobie w stanie wyobrazić, że na CPK będą latały linie niskokosztowe, tak jak ma to miejsce np. we Frankfurcie. Natomiast port "Solidarność" będzie w zamierzeniu oferował komfortową obsługę pasażerów i pytanie, czy linie niskokosztowe będą chciały w tym modelu uczestniczyć." - słowa Mikołaja Wilda.
Nie ma ani słowa o administracyjnych zakazach dla linii niskokosztowych. Wild spodziewa się, że one same nie będą chciały latać do CPK, chociaż oczywiście nikt im tego nie zabroni.
Najwyraźniej Ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Kto Ciebie zatrudnił, takiego partacza? Lufthansa, jakieś niemieckie lotnisko?
5 dni, 6 godzin temu  

gość_83076 - Profil
gość_83076
  
@ cantus
Nikt czegoś takiego nie proponuje? Przeczytaj sobie ten wywaiad. Chyba że nie rozumiesz co czytasz. I jeszcze przy okazji, dla kogo pracujesz? Któreś ministerstwo, PPL czy LOT?
zobacz link
5 dni, 20 godzin temu  

gość_6138d - Profil
gość_6138d
  
@lysypiotr76: Ależ nikt tego nie proponuje. Jeśli twierdzisz inaczej, to konkrety poproszę.
6 dni, 5 godzin temu  

gość_7ff67 - Profil
gość_7ff67
  
lysypiotr: moze z takich samych powodów, dla których na przykład w Warszawie pociągi podmiejskie nie wjeżdżają na dworzec centralny, tylko maja swój osobny dworzec Śródmieście? To, ze wszyscy sa równi, w znaczeniu maja równe prawa, nie oznacza automatycznie, ze każdemu należy się to samo.
6 dni, 14 godzin temu  

  
Ale dlaczego na podstawie tzw. decyzji administracyjnej z lotniska miałyby zniknąć tanie linie i czartery? A dlaczego nie inne powiedzmy tradycyjne linie ? Zasadność takiej kuriozalnej decyzji obali każdy niezależny sąd. Nie ma równych i równiejszych linii lotniczych.
6 dni, 15 godzin temu  

  
@gość_ec29c: A z pociągami masz rację. Trzeba mieć niezwykłego farta, by kupić bilet na Pendolino z Warszawy do Krakowa za 49 zł. W porównaniu do wielu kolei zachodnioeuropejskich to jest po prostu drożyzna.
6 dni, 20 godzin temu  

  
@gość_26cfc: Nikt czegoś takiego nie proponuje. To jedynie insynuacje tutejszych redaktorów. I zero konkretów. Kreują fakty prasowe.
6 dni, 20 godzin temu  

gość_26cfc - Profil
gość_26cfc
  
Każde działanie likwidujące konkurencję uderza bezpośrednio w obywatela-suwerena a służy układowi, który dziś uosabia rządząca partia. Im wcale nie chodzi aby było nam lepiej, tylko im, ich rodzinom i kolesiom.
11/11/2017 12:41  

gość_26cfc - Profil
gość_26cfc
  
No tak - dobro pasażera na ostatnim miejscu. Dziękuje Ci Polsko w dniu Twojego Święta.
11/11/2017 11:11  

gość_ec29c - Profil
gość_ec29c
  
@gość_f6474

A ja na trasie waw-kra chciałbym Leo Express i ceny niższe, niż Praga Ostrawa (bo to krótsza trasa). Leo zablokowały złe bankomaty z PO, ale coś dobra zmiana ich wpuszczać też nie chce ;-)

Ceny na poniedziałek 33 - 40 zł, zaś z wyprzedzeniem od 30 zł, choć zdarzają się super drogie pociągi z biletami, aż za ponad 50 zł.

10/11/2017 20:51  

gość_83076 - Profil
gość_83076
  
Po części może i chodzi o przepustowość na WAW ale jeszcze bardziej chodzi o zlikwidowanie konkurencji LOTu. Problem tylko jest taki że nie wiedzą czy przypadkiem sam LOT i WAW na tym nie ucierpi bo ludzie mogą wybrać linie niskokosztowe z innych lotnisk nawet jak będą musieli się przesiadać żeby lecieć poza Europę to polecą przez inne huby. Bruksela działa mi na nerwy z ich komunistycznymi zarządzeniami ale w tym momencie dobrze że jest bo w Polsce LOT już miałby monopol na latanie a za granicę byłoby tylko przez WAW i wiadomo że ceny automatycznie byłyby 2-3 razy wyższe nie mówiąc już o poziomie usług który i tak nie jest za wysoki. Manipulacje rządu żeby ograniczyć konkurencję w transporcie lotniczym z korzyścią dla LOTu nic dobrego nie dadzą. Ceny pójdą do góry, poziom usług w dół, ilość linii lotniczych latających do Polski spadnie a co za tym idzie ilość połączeń i destynacji też. Nie wiem czy za taką cenę opłaca się nam wielki i silny LOT.
10/11/2017 15:00  

gość_f6474 - Profil
gość_f6474
  
gość_540e6: ale to, że masz prawo, nie jest równoznaczne z tym, że mają obowiązek zapewnić Ci wszystko z każdego miejsca, rozumiesz różnicę? Ja bym zamiast pendolino PKP wolał jeździć ICE DB i co, powinienem mieć pretensje, że z Warszawy do Krakowa muszę jeździć jednak PKP?
10/11/2017 13:48  

  
gość_29954: czy naprawdę sądzisz że tradycyjne linie sypną kasą ile kto chce za zaszczyt lądowania w WAW ? A z drugiej strony taka podwyżka w jakiś sposób dotknęłaby LOT więc nie tędy droga. Heathrow tp zupełnie inny problem tam rzeczywiście nie ma po prostu slotów. A we FRA są i Ryanair lata.... Dla mnie to jest dyskusja bez sensu, krajówki pokazały że tak zaprawdę LOT i FR to dwa zupełnie różne targety. gość_1deac: ha, ha, ha.... ludzie bez kasy widzę że masz duże pojęcie w tym temacie, no comments
10/11/2017 13:41  

gość_29954 - Profil
gość_29954
  
Czy ja jestem jedyny, który nie rozumie problemu? Skoro na Okęciu nie chcą mieć low-costów, to niech podniosą ceny tak, żeby tylko tradycyjne linie mogły sobie pozwolić na latanie stamtąd. Czy Anglicy muszą wyganiać Ryanaira z Heathrow? Nie muszą, bo wszystko załatwia cena, tak to działa na rynku: nie trzeba zakazu wstępu dla lumpów do drogich restauracji, bo ceny ich odstraszają, tak samo to działa z hotelami czy lotniskami.
10/11/2017 13:07  

gość_6138d - Profil
gość_6138d
  
@tadeuszkominek: Czemu piszesz kłamstwa? Przecież nic z tego, co napisałeś, nie jest prawdą!
10/11/2017 12:41  

  
Patologia i nic więcej. Nie dość że za naszą kasę chcą stawiać CPK to jeszcze zmusić ludzi do latania LOTem i korzystania z Pendoshita. Qurwa, gdzie wolnośc.

10/11/2017 12:25  

  
"Administracyjnie Chopina się nie opróźni". Ta literówka w tytule bije po oczach! :-)
10/11/2017 12:24  

gość_1deac - Profil
gość_1deac
  
@gość_540e6 Co za bzdura! Jaka Korea? Z Chopina lata 40 innych linii lotniczych, wybór masz, nie musisz latac LOTem. A ja i tam uważam że tanie linie dla ludzi bez kasy powinny latać z Modlina czy skądkolwiek indziej ( notabene, ceny Wizzaira czy Ryanaira są czasem równe lub o wiele wyższe niż normalnych przewoźników).
10/11/2017 12:12  

gość_540e6 - Profil
gość_540e6
  
Korea Północna - jedyna właściwa linia dla Polaków to LOT. Ludzie opamiętajcie się, to już jest dyktatura!!! chcę mieć prawo decydowania o tym , skąd i czym latam
10/11/2017 11:41  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy