Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_1b3c9
2017-11-13 21:38
Dużym atutem bydgoskiego lotniska w przypadku lotów Lufthansą jest brak kolejek do kontroli. Jeśli w tym czasie jest lot Ryanair, to pasażerowie Lufthansy mają osobną (bardzo krótką) kolejkę. Tego nie doświadczyłem ani w Gdańsku, ani w Poznaniu. Na obu lotniskach trzeba swoje odstać w kolejce. To samo dotyczy parkowania samochodu pod terminalem – plus na rzecz BZG. Dlatego im więcej rotacji będzie miała Lufthansa z BZG, tym częściej będę latał z tego lotniska. Chodzi o dogodne przesiadki.
gość_20949
2017-11-13 19:27
Uwierz mi, że na pewno jest takie zapotrzebowanie. To kwestia slotów i wolnych maszyn. Wg danych Eurostatu w 2016 r. średnie obłożenie na trasie BZG-FRA wyniosło 65%. Za ten rok nie ma jeszcze danych, ale samo lotnisko wielokrotnie informowało o dalszych wzrostach na tej trasie w bieżącym roku. To kwestia czasu gdy pojawi się druga rotacja, wówczas będzie to prawdziwy test na takie trasy z Bydgoszczy.
gość_0cf6d
2017-11-11 09:58
gość 913c8 - Jeżeli byłoby zapotrzebowanie lufthansa operowałaby dziennie dwukrotnie i tu walka nic nie pomoże
gość_913c8
2017-11-10 23:48
BZG walczy o drugą rotację Lufthansy i liczę, że się uda, bo latałbym częściej z Bydgoszczy.
Dobrze że chociaż jest Lufthansa ze zwykłych linii która daje sporo możliwości mimo troche niedogodnej godziny odlotu na przesadki w FRA. Sam korzystałem 3 razy i fajnie było uniknąć jazdy do POZ lub GDN.
gość_20949
2017-11-10 15:42
Ja też uważam, że BZG powinno postarać się o loty do Krakowa – dwa, trzy razy w tygodniu wystarczy. Skoro loty do Lwowa w cenie od 200 zł są opłacalne, a sporo biletów jest po 300 zł w obie strony, to takie ceny dla Krakowa byłby także osiągalne. SprintAir sprzedawał wszystkie miejsca po 198 zł i wszystkie bilety w 33-miejscowych maszynach były wyprzedane. Sporo moich znajomych żałowało, że im się już nie udało dostać tych biletów. Jest również miejsce na minimum jedną rotację LOT do Warszawy, bo wiele kierunków ma atrakcyjne ceny i czasy przesiadek, więc to byłaby dobra konkurencja dla oferty Lufthansy. Dziś LOT ma lepszą ofertę niż parę lat temu, a wówczas latało średnio około 50 osób dziennie w jedną stronę, więc potencjał jest.
Szkoda że tak to wygląda. Jeszcze za czasów OLT express połączenia do KRK były bardzo popularne. Połączenie z WAW myślę że tez byloby popularne jezeli dawało by opcję na przesiadkę na inne loty LOTu.
gość_7c3d6
2017-11-09 15:11
Rzeszów:
statystyki za Październik - spadek -3,1% 1913 pax mniej
Październik 2017 59469 pax
Październik 2016 61382 pax
Ciekawe jak blisko jest Szczecin...
gość_83003
2017-11-09 13:14
i taki tez w rzeszowie mnie wiecej . spadek oczywiscie
gość_89b60
2017-11-09 09:25
Lufa dodaje kolejne dni do rozkładu, LWO lata i spadki? Przekierowania do Bydzi były?
gość_5783d
2017-11-09 08:26
@ gość_fddda
W zeszłym roku był jednak FCO - dwa razy większe oferowanie niż LWO + LTN zaczął dopiero od listopada latać, także niestety strata DUB zrobiła swoje. W listopadzie za to powinnien być duży wzrost (dodatkowy LTN + LWO).
gość_418cb
2017-11-08 21:56
Szkoda mi tego lotniska, bo potencjał jest na więcej. Marny prezes oraz kłótnia marszałka z prezydentem Bydgoszczy rujnują to lotnisko.
gość_fddda
2017-11-08 20:17
Ale LWO przecież lata i LTN
gość_063ac
2017-11-08 19:54
Trzeba jeszcze dodać,że jest to porównanie do dość niskiej bazy jaka była w roku 2016.Więc jest fatalnie.Może w listopadzie będzie lepiej,bo będzie bogatsza oferta o Londyn Luton.
gość_6259d
2017-11-08 18:13
Mniejsza liczba lotów do DUB
gość_fb007
2017-11-08 17:29
Mniejsze wypełnienie czy obcięte jakieś kierunki względem października 2016