gość_041e3
2017-11-10 16:22
Hola ,Hola .Te argumenty Ryanaira które stawial przed laty już się nie przebija.Coraz więcej lotnisk w Europie poznalo się na biznesie z ta linia,.Ta linia raczej tez nie wozi biznesu w porównaniu do przewoznikow tradycyjnych.Nawet samorządy traca na takim partnerze.Mysle ze zlote czasy dla tej linii już mijaja.To ze zwiekszaja ilość maszyn czy otwierają nowe polaczenia nie swiadczy do końca o sile linii.Opinia i szereg skandali z ta linia robi im negatywny PR.Okecie z pewnoscia chce pozbyć się tej linii i raczej ryan nie będzie miał takiej możliwości przyblokowania
gość_ec29c
2017-11-10 16:07
Pan redaktor chciałby tak idealistycznie: pro-państwowo, pro-pasażersko i pro-społecznie...
A biznes to wojna i MOL doskonale to rozumie. Dlatego dostawi kilka B737, przyblokuje Okęcie powiększając kolejki i opóźnienia i zacznie negocjować warunki rozbudowy Modlina i kolejnej umowy na 10 lat dla Ryana.