Felieton: Pat w Modlinie szkodzi Polsce

Felieton: Pat w Modlinie szkodzi Polsce W szeroko rozumianej aglomeracji warszawskiej potrzebna jest rozbudowa infrastruktury lotniczej i zwiększenie jej przepustowości, niezależnie od tego czy i kiedy powstanie Centralny Port Komunikacyjny. Bez tego będziemy tracić ruch i korzyści gospodarcze. Przełamanie politycznego obstrukcjonizmu i rozbudowa Modlina to jedyne biznesowo racjonalne rozwiązanie, na którym...
10/11/2017 15:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_041e3 2017-11-10 16:22   
gość_041e3 - Profil gość_041e3
Hola ,Hola .Te argumenty Ryanaira które stawial przed laty już się nie przebija.Coraz więcej lotnisk w Europie poznalo się na biznesie z ta linia,.Ta linia raczej tez nie wozi biznesu w porównaniu do przewoznikow tradycyjnych.Nawet samorządy traca na takim partnerze.Mysle ze zlote czasy dla tej linii już mijaja.To ze zwiekszaja ilość maszyn czy otwierają nowe polaczenia nie swiadczy do końca o sile linii.Opinia i szereg skandali z ta linia robi im negatywny PR.Okecie z pewnoscia chce pozbyć się tej linii i raczej ryan nie będzie miał takiej możliwości przyblokowania
gość_ec29c 2017-11-10 16:07   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Pan redaktor chciałby tak idealistycznie: pro-państwowo, pro-pasażersko i pro-społecznie...

A biznes to wojna i MOL doskonale to rozumie. Dlatego dostawi kilka B737, przyblokuje Okęcie powiększając kolejki i opóźnienia i zacznie negocjować warunki rozbudowy Modlina i kolejnej umowy na 10 lat dla Ryana.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy