salesmenpolska
2017-11-05 20:08
Mimo wielkiego sukcesu Emirates zaczynaja placic odsetki od A380 - coraz teudniej jest zapelnic je kompletem pasazerow. Onstawiam ze wkrotce przesuna negocjacje na A350 albo B787 aby zwiekszyc rentownosc operacji. PS - Zapraszam na blog FlyDonkey.pl - dzielmy się wspólnie notatkami z podróży lotniczych!
lysypiotr76
2017-11-03 22:32
Prezes Airbusa zażartował że John Leahy może nie pójdzie na emeryturę: ,, Nie jestem pewien, czy pozwolę Johnowi przejść na emeryturę bez co najmniej jednego ważnego zamówienia A380''. Czekamy więc na ogłoszenie kolejnego kontraktu z Emirates:)
Sto sztuk samolotów tej wielkości we flocie to absolutny rekord.
Gratulacje zarówno dla Emirates jak i Airbus.
Żadne linie nie miały jednocześnie tylu np. B747 we flocie.
Dla B777 to też tylko Emirates ma ponad 100.
Przy okazji podano kilka ciekawych danych - np. A380 linii Emirates na jeden lot zabierał średnio ponad 450 pasażerów, a w sumie było ich 86,6 mln. Natomiast średnia długość lotu A380 wyniosła ok. 6800 km.
Sheik Al-Maktoum potwierdził także, że razem z Airbus pracują nad nowym zamówieniem na A380 (czyli negocjują...) i ma nadzieję, że w następnych tygodniach w Dubaju będzie to mógł oficjalnie przypieczętować.
To pewnie ten sam ktory ma latac do Wawy od maja 2018 - wg portalu Pasazer :-)
lysypiotr76
2017-11-03 19:44
Tom Enders jest przekonany że za 10 lat A380 nadal będzie w produkcji. Liczy na nowych kontrahentów zarówno w Azji, głównie Chiny, jak i w USA. Tam jednak może być trudno o kontrakt.