wyluzowany
2017-11-03 13:51
Zebrać 700-800 osób na lot, to raczej niemożliwe dla linii, która dopiero zaczyna walkę o pasażera. Ceny musiałaby byc niezwykle atrakcyjne, a jednocześnie serwis i usługi na bardzo wysokim poziomie. Niech już oni przy a340 zostają
gość_0fcb9
2017-11-03 09:55
Równie dobrze linia mogłaby się obejrzeć za wycofywanymi A380 - w konfiguracji jednoklasowej na ok. 800 miejsc, pod względem eksploatacji i cen, nie miałoby sobie równych
gość_2b444
2017-11-02 21:07
Hmmm, "najdroższy w użytkowaniu"? A343 zużywa 6,5 t/h paliwa i zabiera prawie 300 pasażerów, czyli konsumuje mniej nafty, niż B777-200, który zabiera podobną liczbę paxów. Fakt, że B777-200 są wycofywane, ale po okresie bardzo intensywnej eksploatacji. Na rynku nie brakuje za to nielatających A340 w dobrej kondycji, z niewieloma wylatanymi godzinami. Linie lotnicze wolą dwusilnikowce ze względu na koszty obsługi napędu, ale z drugiej strony CFM56, to niezwykle popularny silnik, a używane 5C w dobrej kondycji też pewnie można kupić za rozsądne pieniądze. Ilość odstawionych A340 sprawia, że koszty ich leasingu/wynajmu mogą być bardzo atrakcyjne. A zatem, przy odpowiednim modelu biznesowym wykorzystywanie A340 może mieć dużo sensu...