Modlin obniży opłaty dla nowych linii

Modlin obniży opłaty dla nowych linii - Skłaniamy się do tego, aby poprawić nasz cennik i obniżyć opłaty lotniskowe dla nowych przewoźników, którzy chcieliby się pojawić na lotnisku - zapowiedział Marek Miesztalski, skarbnik województwa mazowieckiego, w rozmowie z Fly4Free.pl. Zgodnie z naszymi informacjami, w planach jest obniżenie podstawowej stawki opłaty pasażerskiej, która obecnie wynosi 40 zł. Linia...
06/11/2017 11:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_00546 2017-11-08 23:43   
gość_00546 - Profil gość_00546
Na każdym lotnisku powinny być takie same opłaty dla wszystkich linii za ten sam serwis. Robienie różnic w stawkach w zależności od linii śmierdzi układami i łapówkami i na dłuższą metę niczego dobrego nie przynosi.
usuniety 2017-11-08 11:29   
usuniety - Profil usuniety
Ryanair grozi, że.. wróci na lotnisko Chopina :-D Kolejny zwrot akcji. Źródło: zobacz link
gość_5edbd 2017-11-07 22:34   
gość_5edbd - Profil gość_5edbd
Gdzie Modlin zmieści pasażerów nowych linii ? Zapewne odprawiać ich będzie w bramkach 1C 2C 3C i 4C. Na chwilę obecną to lonisko zaczyna urągać godności pasażera a co dopiero jeszcze nowe linie przyjmować.
gość_7ff67 2017-11-07 21:05   
gość_7ff67 - Profil gość_7ff67
Jak ja kocham te frazesy o napływie turystów i rzekomym nakręcaniu koniunktury. Pomijam kwestie tego, ze w Polsce jedynym lotniskiem naprawdę kręcącym turystykę jest KRK, to tam gdzie mamy do czynienia z prawdziwa turystyka, a nie jej karłowata odmiana, mieszkańcy maja juz dość klientów Ryanaira oraz podobnych "nakrecaczy" gospodarki, bo dzięki nim nie sa w stanie mieszkać u siebie w ludzkich warunkach.
gość_f48c0 2017-11-07 17:24   
gość_f48c0 - Profil gość_f48c0
Chartery jednak wydeptaly sciezke do Modlina :) Przejdziemy ale będziemy placic znacznie mniej
gość_08486 2017-11-07 12:58   
gość_08486 - Profil gość_08486
paranoja to jest dotować tego Ryanaira i jeszcze umożliwiać mu rozwijanie biznesu. Całe przychody transferuje do Irlandii i do tego osłabia polski biznes. Gratujemy Modlinowi genialnego posunięcia i chwalenia się coraz większą liczbą pasażerów. Mam nadzieję, że się szybko zamkniecie. Nie korzystałem jeszcze z Waszych usług i nie skorzystam, choćbym miał dopłacić do tego...
gość_dcb4f 2017-11-07 10:48   
gość_dcb4f - Profil gość_dcb4f
przepraszam ale jaki jest sens inwestowac w cos co ledwo co ma przychody na pokrycie kosztow bedac niemalze drugim portem lotniczym w kraju i jednym z przyczyn rekordowych zyskow Ryana ! gdzie jest NIK????
gość_93d7f 2017-11-07 10:10   
gość_93d7f - Profil gość_93d7f
To źle ze strony Ryanaira, że szuka dochodów poza podstawową działalnością (mowa o dotacjach od regionów)? Moim zdaniem to bardzo dobry krok, w którym obie strony odnoszą korzyść (jak dużą, to już kwestia negocjacji). Dzięki temu regiony mają gwarancję napływu turystów (którzy zostawią kasę w lokalnych hotelach, sklepach itp.), a Ryanair może obniżyć ceny biletów zapełniając tym samym samoloty i wciąż pozostając rentownym. To, że linie nie zarabiają bezpośrednio na biletach wiadomo już od dawna i nie rozumiem, czemu kogokolwiek to nadal dziwi. Powiedziałbym, że jest to jeden z genialniejszych pomysłów na pozyskanie dodatkowych dochodów. Nawet bardziej niż sprzedaż pokładowa, czy opłaty za usługi dodatkowe.

A to, że PPL i LOT chcą za wszelką cenę utrudnić życie konkurencji odbije się źle tylko na nas - pasażerach. To, co się dzieje z Modlinem, Chopinem i planami budowy CPK to jakaś paranoja ustawiona typowo pod eliminowanie zagrożeń LOTu, który dąży do monopolizacji rynku i tyle. Jednak historia nie zna przypadków żadnego monopolu, który wyszedłby na dobre konsumentom.

Podstawowym problemem Modlina jest maksymalnie wykorzystana przepustowość i brak decyzji o rozbudowie. Taka decyzja powinna być podjęta już w momencie zbliżenia się do granicy przepustowości. Tymczasem "nic nie jesteśmy w stanie zaoferować, ale płaczemy, że nikt poza obecnym już Ryanem się nami nie interesuje."
wyluzowany 2017-11-07 08:40   
wyluzowany - Profil wyluzowany
83076
Swój nadmiar czasu mógłbyś wykorzystać na coś innego niż pisanie bredni na pasażer.com
Współczuję ci matematyki jeśli mówisz, że Ryan zrobi ci lot do USA taniej niż linie tradycyjne, współczuję również pominięcia haraczy od regionów za każdą trasę, na jakiej latają. Takie genialne przedsiębiorstwo, a musiało odwołać kilka tysięcy lotów w ostatnim czasie. Idź być dziwny gdzie indziej.
Kelo 2017-11-06 22:56   
Kelo - Profil Kelo
Ewidentnie przydałby się artykuł haracz czy reklama II w nawiązaniu do tego z 2013 roku. Ciekawe jak wyglądają umowy na promocję w 2017.
gość_c781b 2017-11-06 21:11   
gość_c781b - Profil gość_c781b
WMI prawdopodobnie jest najdroższym lotniskiem dla Ryna w Polsce. Chopin daje zniżki procentowe a Modlin wolumenowe. w KTW za pax Ryna płaci ok. 2,5 pln a w POZ ok. 1,8 pln. W porównaniu z nimi WMI kosi Ryana jak trza. PPL z LOTem działają na zasadzie nieuczciwej zmowy. Czuję, że doczekamy się niezłych jaj w tej sprawie.
gość_5224a 2017-11-06 19:28   
gość_5224a - Profil gość_5224a
Tylko kasa od samorządów jest dla każdego kto chce więc słaby argument
smolip67 2017-11-06 17:44   
smolip67 - Profil smolip67
gość_83076: Zapomniałeś dodać jak wspaniały jest Ryan,jaki jest prywatny i przedsiębiorczy że bierze kasę od samorządów.To jak to nazwać jak nie pomoc dla Francy i to sporą w skali całej Polski.
gość_f22d9 2017-11-06 17:29   
gość_f22d9 - Profil gość_f22d9
gość_83076: sprawdz najpierw jakie ceny oferuje Ryanair we wspolpracy z Air Europa w Hiszpanii - nie jest to zadna specjalna oferta ani zadna konkurencja dla innych linii, a poza tym wymaga bardzo dlugich przesiadek. Odnosnie sposobu "zatrudniania", Ryanair nie jest zadnym dobrym przykladem, niezaleznie czy chodzi o miskow czy nie. Wiekszosc pilotow lata tam tylko po to zeby wylatac liczbe godzin, ktora jest potrzebna do zatrudnienia w powazniejszych liniach i szybko z Ryanaira odchoddzi.
gość_83076 2017-11-06 15:58   
gość_83076 - Profil gość_83076
PPL (rząd) chce się pozbyć Ryanaira nie tylko z Modlina tylko gdzie się da bo on jest konkurencją dla LOT. Jeśli Ryanair nawiąże współpracę z jakąś linią latającą regularnie za ocean i do Azji i zaoferuje łączone loty na jednym bilecie to LOT ma małe szanse z nimi konkurować bo oni będą zabierać pasażerów z regionów w dodatku taniej i LOT oraz WAW a następnie CPK stracą na tranzycie. LOT jest spółką Skarbu Państwa a Ryanair jest prywatny a co za tym idzie wydajność pracy w tych dwóch liniach oraz koszty związane z zatrudnieniem pracowników są zupełnie inne. W dodatku w Ryanair nie ma miejsca na zatrudnianie Miśków a w spółkach SP to jest norma. I takie są plany rządu odnośnie cywilnego transportu lotniczego w Polsce, wykosić konkurencję i niech Polacy płacą za latanie 2-3 razy tyle co teraz jako subwencja na LOT i CPK.
usuniety 2017-11-06 12:03   
usuniety - Profil usuniety
Lotnisko Warszawa-Modlin im. Michaela O’Learyego

To będzie jeden z punktów nowej umowy WMI - Ryanair po 2023 ;-)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy