Linie nie widzą sensu w przejściu do Modlina lub Radomia

Linie nie widzą sensu w przejściu do Modlina lub Radomia - Nie jesteśmy zainteresowani przenosinami na inne lotnisko obsługujące aglomerację warszawską niż Lotnisko Chopina - odpowiada krótko na nasze pytanie o potencjalne przenosiny do Modlina Jarosław Jeschke, prezes Small Planet Airlines Polska.  W podobnym tonie wypowiada się Grzegorz Polaniecki, prezes Enter Air. Szefowie obydwu czarterowych linii zwracają uwagę,...
15/11/2017 13:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ec29c 2017-11-18 13:57   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@banan86

Po co autobusy, rękawy i poczekanie na lotnisku dedykowanym dla tanich linii? Co poniektórzy uwielbiają marnować pieniądze podatników.
gość_e32b6 2017-11-18 01:39   
gość_e32b6 - Profil gość_e32b6
banan 86 trzeba duzo przebudowac a wlasciwie dobudowac ale bez przesady rekawyÞ Wizz nie potrzebuje ich na Okeciu i w sumie czartery takze raczej sa na oddalonych stanowiskach a tymbardziej beda jak beda musialy latac tylko w dzien z Waw.
banan86 2017-11-18 01:18   
banan86 - Profil banan86
Myślę, że znacząco zmieniłoby się myślenie o WMI gdyby to lotnisko wkońcu zadbało o minimum standardu obsługi! No ale wtedy trzeba byłoby sporo rzeczy przebudować... Mam na myśli poczekalnie z prawdziwego zdarzenia, rękawy (to bardzo ważne dla czarterów), autobusy dowożące, sklepy - ach marzenie ściętej głowy
gość_22454 2017-11-18 00:46   
gość_22454 - Profil gość_22454
trzeba także pamiętać ze, sporą część ruchu turystyczne jest z Modlina. Biura podróży sprzedają wycieczki także z wykorzystaniem linii regularnym w tym Ryanaira.
gość_e32b6 2017-11-17 21:47   
gość_e32b6 - Profil gość_e32b6
czy do Egiptu za 1500 czy 1900 zł to dla wielu jednak jest duzo:) a Warszawa to nie cala Polska
gość_7f94c 2017-11-17 19:45   
gość_7f94c - Profil gość_7f94c
Moim zdaniem linie czarterowe tak łatwo z Okęcia nie bedą chciały wyjsć. Zniżki nie sa dla nich ważne tak bardzo jak dla rejsowych, a nawet rozbudowany terminal w Modlinie bedzie miał kiepski standard. Moze niektórzy, mieszkający na północy Warszawy mieliby trochę bliżej, ale na pewno sporo drożej do Modlina i na pewno bedą woleli latać z Okęcia. Pasażer czarterowy i pasażer Ryana to jednak w większości przypadków dwie rożne polki.
gość_91eff 2017-11-17 16:23   
gość_91eff - Profil gość_91eff
widza czy nie widza jak dostana dobre znizki i bedzie pewnosc rozbudowy terminala w Wmi to przejda no moze poza wizz bo dla niego to pewna przegrana z Ryanairem. Tak jest w calej Europie.
gość_39c5b 2017-11-17 15:36   
gość_39c5b - Profil gość_39c5b
co wy się tej Łodzi czepiliście, to tak jakby pasażerowi z Krakowa oferować Katowice...
banan86 2017-11-17 01:25   
banan86 - Profil banan86
gość_ff937: A po co? Przecież Łódź swoją szansę przegapiła. Łódź mogła stać się lotniskiem zapasowym dla Warszawy przed otwarciem WMI, ale tak się nie stało. Teraz to już sałatka po obiedzie i nic tego nie zmieni...

Zresztą dojazd do Łodzi, choć poprawiony w ostatnim czasie i tak jeszcze jest zbyt długi i nieakceptowalny nawet dla pasażera low-costowego.
gość_ff937 2017-11-16 19:12   
gość_ff937 - Profil gość_ff937
To może redaktorzy by bardziej pocisneli temat Łodzi?
gość_495b2 2017-11-16 15:01   
gość_495b2 - Profil gość_495b2
CPLu nie da się stworzyć ustawą ani zastąpić urzędem ds. jego stworzenia. Trzeba go zbudować. A póki co pole jak było, tak jest. Tym bardziej, że ma to być CPK, a więc i linia kolejową i dojazd drogą co najmniej szybkiego ruchu. Więc na razie to wyłącznie fakt medialny i nie ma co się nad nim rozwodzić. PPLmoże stosować różne stawki etc. by zniechęcić dany rodzaj przewoźników do latania, ale powinien robić to ustalają takie same kryteria dla wszystkich (odwołanie się do ilości lotów, pasażerów, częstotliwości), a nie faworyzują konkretne linie i inne dyskryminując.
HanZel 2017-11-16 13:09   
HanZel - Profil HanZel
haha Brooks88 good idea ;)
Blazej UK 2017-11-16 11:57   
Blazej UK - Profil Blazej UK
Wywalcie wszystko z Okęcia ile wtedy będzie korzyści. Samoloty nie będę niszczyć pasa startowego bo nic nie będzie latać. Zniknie problem z hałasem nawet i w dzień. Powietrze będzie czystsze. Same plusy.
gość_09054 2017-11-16 10:19   
gość_09054 - Profil gość_09054
Akurat Small Planet z opoznieniami bardzo pasuje do Modlina. W ma nocy szanse je nadrobic :)
gość_281aa 2017-11-16 07:19   
gość_281aa - Profil gość_281aa
@gość_0dcff: Radom z Kielcami (i Częstochową) nie potrafił się dogadać w 1999 kiedy chcieli tworzyć nowe województwo, więc wątpię czy teraz także byłoby to możliwe...:)
brooks88 2017-11-15 23:32   
brooks88 - Profil brooks88
He he będzie tak tradycyjne linie pójdą do CPLu a low costy i czartery na Okęciu bedą
gość_84991 2017-11-15 21:44   
gość_84991 - Profil gość_84991
Przebudować okręcie a będzie można stamtąd latać kolejne 25 lat a może nawet dużej.
gość_28e3f 2017-11-15 18:08   
gość_28e3f - Profil gość_28e3f
No tak Modlin nie, bo Rayan i wiocha.Radom nie, bo też wiocha i trzeba lata zainwestować Łódż nowa pyta nowy duży terminal warunki na baze też nie ... może Dubai ?
wyluzowany 2017-11-15 16:46   
wyluzowany - Profil wyluzowany
28e3f
Latam co roku i zawsze pięknie, na czas. Latanie ludzie
gość_0fdd8 2017-11-15 16:28   
gość_0fdd8 - Profil gość_0fdd8
gość_28e3f terminal sie nie zatyka takze w Radomiu bo nie ma ruchu to akurat nie jest argument :) tak samo z busami
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy