United: Paliwo i płace zmniejszają zysk linii

United: Paliwo i płace zmniejszają zysk linii Przychody przewoźnika spadły o 0,4 proc. do 9,88 mld dolarów. To głównie efekt wyraźnego spadku wpływów z przewozów regionalnych, które United stopniowo zastępują lotami własnymi (mainline). Przychody z lotów regionalnych wyniosły 1,45 mld dolarów, o 8,9 proc. mniej niż rok temu. Przychody z operacji pasażerskich mainline wzrosły nieznacznie, o 0,9 proc., do 7,08 mld....
20/10/2017 11:40   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Blazej UK 2017-10-23 19:31   
Blazej UK - Profil Blazej UK
Gość5ae64. I dlatego firmy które tak myślą zwłaszcza lider tego toku myślenia czyli ryanair ma dziś poważne problemy których końca nie widać. Pracownik zwłaszcza wysoko wykwalifikowany to zasow firmy a nie balast.
gość_5ae64 2017-10-21 18:07   
gość_5ae64 - Profil gość_5ae64
adam7691, mylisz się - z punktu widzenia finansowego płace to koszt kropka
adam7691 2017-10-21 13:05   
adam7691 - Profil adam7691
kiedy pan redaktor zorientuje się, że pracownik (któremu oczywiście trzeba zapłacić) to nie koszt, tylko zasób firmy
gość_1115e 2017-10-20 21:07   
gość_1115e - Profil gość_1115e
Nie ma jak kolejna porcja dziennikarstwa na światowym poziomie. Ciekawe kiedy wreszcie pan redaktor doczeka się Pulitzera...
spooks 2017-10-20 19:28   
spooks - Profil spooks
Niech w ogóle zrezygnują z paliwa i płac to będą mieli zyski.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy