Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_85ded
2017-09-16 10:12
Wszyscy krzyczą ze czartery i lcc powinny się przenieść do modlins ale ja sobie tego nie wyobrażam gdzie w tym momencie Modlin już jest zapchany.. może wypadało by znaleść jakieś alternatywne logiczne rozwiązanie. W pierwszej kolejności rozbudować jak najszybciej ten port a nie blokwac jego rozbudowę przez Pll. Uwazam ze jeśli ten port stałby się prawdziwym portem a nie hangarem jak dla bydła gdzie jak odlatuje kilka samolotów jest straszny ścisk, stworzył dobre połączenie klejowe z warszawa to i ludzie i linie lotnicze przekonały by się do tego lotniska.
gość_e9b04
2017-09-15 22:07
Brak ograniczeń hałasowych przewaga CPK? To samo miało byc przewaga WMI dla linii czarterowych i co? Ani jedna się nie ruszyła. Niestety, tu musi działać zasada kija i marchewki.
gość_6ac06
2017-09-15 19:30
Ja też popieram ograniczenie lotów w nocy na Chopinie. Stać nas już chyba na to, żeby zacząć dbać o swoje zdrowie tak jak robią to na zachodzie. Lotnisko w centrum miasta powinno być zamykane w nocy, żeby dać ludziom spokojnie odpocząć.
gość_c3df9
2017-09-15 18:00
deser_eag: kiepskie te Twoje przykłady. Z Lizbony pomiędzy 23:30 i 5:30 prawie nic nie lata - podobnie jak w WAW. Bratysława jest miastem 4-krotnie mniejszym od Warszawy, wiec przykład jeszcze bardziej z d***. Lizbona to tez zaledwie 1/3 Warszawy, ale ma bardzo duży ruch turystyczny oraz tranzytowy, wiec powiedzmy... ale na przyszłość szukaj jakichś lepszych przykładów, bo próbujesz na sile wykazywać, ze czarne jest czarne...
gość_27e5f
2017-09-15 16:02
W czym tu jest problem w niczym niech ludzie mają spokój w nocy a loty niech przeniosą do Modlina przecież to lotnisko jest najbliżej Wawy... To by było najlepsze rozwiązanie
gość_a3047
2017-09-15 12:30
No nie może być tak że w prowincjonalnej Warszawie będzie podobnie jak w europejskim Frankfurcie, ten Pis naprawdę jest bezczelny.
gość_c36d9
2017-09-15 10:27
może to ma być wykonanie naszej "wyspy wolności":D:D zamknie się drogi transpotru ...
gość_c36d9
2017-09-15 10:23
"Minister infrastruktury dodał, że zakaz nocnych lotów to jedno z działań zmierzających do lepszego zarządzania przepustowością Lotniska Chopina"
Co za brednie ? wiadomo,ze będzie mniejsza przepustowość - skorzystają Balice i Pyrzowice....a CPK powstanie ..w blizej niewiadomym terminie.
desert_eag
2017-09-15 07:28
@gość_e9b04: ze stolic europejskich LIS i BTS. Ale blisko jest wiele innych naprawdę dużych portów np. MAD.
gość_d055c
2017-09-14 22:17
jestem za część lotów przenieść do Radomia :)
gość_e9b04
2017-09-14 21:18
TravelFan: na ogół zasada jest taka, ze wielkie miasto ma lotnisko daleko od centrum i czesto nawet swoich granic. Nieliczne sa wyjątki takie jak TXL, który byłby juz dawno zamknięty gdyby nie problemy z oddaniem BER. Które jeszcze dwumilionowe miasto ma lotnisko raptem 6-7km od swojego centrum?
gość_97a93
2017-09-14 21:03
Przykład .Frankfurt ! Tam od dawna jest taki zakaz.Lotnisko jest już napompowane lotami do granic możliwości zas liczba podróżnych stale rosnie.Zakaz nocnych lotow jestem za !
TravelFan
2017-09-14 19:42
Mieszkam na Ursynowie, dokładnie nad jedną z dróg podchodzenia do lądowania w trakcie złych warunków atmosferycznych, głównie gdy są większe wiatry. Nie powiem że nie jest to uciążliwe. Jest. Niemniej jednak, taka ktoś tutaj to napisał, Żyjemy w wielkim mieście. Nie ma alternatywy. Efekt będzie taki że na Okęciu bilety będą jeszcze droższe i stracą na tym pasażerowie, bo jak spekuluje cię może to oznaczać ograniczenie oferty Wizzair i czarterów. Masakra
To raczej wygląda na próbę wymuszenia przeprowadzki linii czarterowych i Wizzaira do Modlina. Zamiast zrobić to tworząc jedną organizację zarządzającą Okęciem i Modlinem, MIiB woli wprowadzić zakaz lotów nocnych.
Kuriozalne jest też, że minister nie powołuje się przy tym na oczywisty argument, jakim jest uciążliwość takich lotów dla okolicznych mieszkańców.
maciek_waw
2017-09-14 18:21
A lotnisko zamiast się pięknie rozwijać, będzie ograniczane. W godzinach szczytu znów człowiek na człowieku przy kontrolach bezpieczeństwa. Witamy w Kaczogrodzie.
gość_40655
2017-09-14 17:36
"Minister infrastruktury dodał, że zakaz nocnych lotów to jedno z działań zmierzających do lepszego zarządzania przepustowością Lotniska Chopina".
Totalny brak wiedzy. Największe problemy z przepustowością na pewno nie są podczas nocnych lotów. Proponuję ministrowi wybrać się na lotnisko np. na kawę i zobaczyć co dzieje się tam w godzinach popołudniowych.
gość_c45c9
2017-09-14 15:37
Centralnego portu jak nie bylo, tak nie ma... Ale zakaz nocnych lotow na okeciu juz od 2018r beda wprowadzac... Totalna glupota !!!!
Mam lepszy pomysl... Zamknijmy od 2018r lotnisko okecie.... Przewaga CPK bedzie fakt, ze w przeciwienstwie do Okecia jest otwarty.... Podobny tok rozumowania....
Okecie bylo tu zawsze, mieszkancy Warszawy znaja od lat jego lokalizacje... Po co te zmieny, zakazy??? Jak komus nie pasuje, to moze sie wyniesc na Bialoleke lub Bielany - bedzie miec dalej od lotniska...
gość_f6474 - już ty się o moje nerwy nie martw, nie potrzebuję Twojej troski. Wystarczy, że nie będzie się mnie uszczęśliwiało na siłę i po kłopocie :) gość_b2d9d ma absolutną rację - rozwiązywanie problemów, które się samemu tworzy za dziesiątki miliardów - no brawo!
gość_39c5b
2017-09-14 15:10
@gość_72d7d a dlaczego jedna linia ma być faworyzowana? @gość_fca48 to lotnisko przyszło do miasta czy urzędnicy pozwolili obudować lotnisko i teraz szukają winnych?
gość_b2d9d
2017-09-14 14:04
Czyli rząd PiS tworzy sztuczne problemy, aby je potem niby rozwiązywać. Lotu już nie będzie jak zaczną budować to sztuczne monstrum w postaci CPL