×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Chciał wrócić do Essex, wylądował w Las Vegas


Brytyjski pracownik banku, który chciał wrócić do domu w Essex wsiadł do złego samolotu i poleciał do Las Vegas, pomimo że jego karta pokładowa była sprawdzana trzy razy przez pracowników obsługi lotniska - informuje “The Times”.

11/09/2017 11:11
<>

gość_5143e - Profil
gość_5143e
  
mnożenie trzy razy 2 daje?

gość_53855 - Profil
gość_53855
  
Moze jestem przygłupi, ale proszę niech autor tekstu wyjaśni o co chodzi w tym zdaniu: Janowsky wrócił lotem powrotnym do Kolonii, ale wtedy, jak twierdzi, trafił na czarną listę Eurowings i musiał udać się do Stuttgartu, by polecieć do domu. Za Chiny noe rozumiem - wrócił do Kolonii, ale ponieważ trafił na czarna listę (cokolwiek to znaczy) to musiał pojechać do Stuttgartu zeby wrócić do domu - WTF???
16/09/2017 20:51  

gość_f4c5a - Profil
gość_f4c5a
  
Sciema! eurowings nie lata do Vegas. Dzierzawi maszyne na ten kierunek ale lata tylko z Cologne/Bonn
12/09/2017 14:50  

  
LF w tym samolocie musiał być kiepski
12/09/2017 08:26  

  
To musiało być naprawdę wyczerpujące spotkanie biznesowe, skoro typ pomylił bramki... A co do tego trzykrotnego sprawdzania karty pokładowej to zwykłe ściemnianie i próba zrzucenia odpowiedzialności na lotnisko, która miałaby ewentualnie sens gdyby nie fakt, że tylko ostatnia kontrola (ta przed wejściem na pokład) mogła mieć znaczenie w jego przypadku. A Eurowings niech zainwestują w elektroniczne czytniki, bo jak klienci się dowiedzą, że za kilkadziesiąt euro mogą polecieć do Las Vegas to takich "pomyłek" będzie dużo więcej :)
12/09/2017 06:40  

  
wroord: Rzeczy trzeba nazywac po imieniu... Debil po prostu, a nie dziamdziak. I tyle w tym temacie.
11/09/2017 22:43  

  
Pomijajac nieudolnosc pracownikow, to ten pasazer jakis dziamdziak. Na lotnisku sa przy kazdej bramce informacje o locie wraz z miastem docelowym. Personel pokladowy zazwyczaj kilkanascie razy oglasza komunikaty typu "witamy na pokladzie linii XYZ, rejs nr. XXX do miejsca Y". Ostatnio jak lecialem do TPA to pracownica oglaszala "Wszyscy na pokladzie jesli kros z panstwa z jakis powodow nie chce z nami leciec do Tampy to ostatnia szansa zeby wysiasc zanim zamkniemy drzwi".
11/09/2017 22:25  

gość_5599a - Profil
gość_5599a
  
Taka ciekawostka - jeżeli takie coś stanie się w Ryanairze, pasażer ma "od linii" hotel i przelot do miejsca docelowego, nie musi sam pokrywać kosztów pomyłki.
11/09/2017 18:11  

gość_87f56 - Profil
gość_87f56
  
Jak już mu tak poszło mógł wstąpić do kasyna...
11/09/2017 14:15  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy