Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Problemy strony internetowej LOT-u


Podczas trwającej dużej promocji LOT-u po raz kolejny internauci skarżyli się na problemy ze stroną, która nie wytrzymała obciążenia. Witryna polskiego przewoźnika pozostawia wiele do życzenia.

06/09/2017 19:09
<>

gość_1ab23 - Profil
gość_1ab23
  
Ile wynosi suma zero plus cztery?

gość_067ae - Profil
gość_067ae
  
Nawigując po stonie LOTu kilka razy natknąłem się na "martwe" linki, odwołania do błędnych stron czy informacje błędne lub nieaktualne. Ciekawie jest przy odprawie gdy system pyta o numer rezerwacji i nazwisko, po czym po klinięciu Identyfiuj dane są czyszczone, trzeba wpisać od początku jeszcze raz to samo, dodając do tego jeszcze e-mail... Nie raz kupowałem bilety czy po prostu szukałem informacji na stronach linii lotniczych i tak słabą stronę to trudno znaleźć.
12/09/2017 12:12  

gość_231df - Profil
gość_231df
  
Informatykowi trzeba zapłacić. Gimbaza jest tańsza.
10/09/2017 22:14  

gość_996b0 - Profil
gość_996b0
  
Kierownictwo Lotu nie moze wszystkiego dogladac , od tego ma sie specjalistyczne komorki wewnatrz firmy. Po prostu takich "informatykow" ma Lot, ktorzy nie sa w stanie stworzyc porzadnie dzialajacego portalu...
09/09/2017 08:39  

gość_83076 - Profil
gość_83076
  
Czy to jest znowu efekt spółki Skarbu Państwa? Bo jeśli tak to oni wcześniej czy później padną. Brać pieniądze i zero odpowiedzialności? Tak się nie da gdy jest prawdziwa konkurencja.
08/09/2017 19:15  

  
UWAGA !!! Na Facebooku pojawia się link, że LO rozdaje bilety za darmo. Nie otwierajcie bo można ,,złapać" wirusa.
08/09/2017 15:07  

gość_c228d - Profil
gość_c228d
  
Skończą jak Air Berlin. Tam kupić bilet to trzeba mieć szczęście i mocne nerwy.
08/09/2017 13:53  

gość_b0dae - Profil
gość_b0dae
  
ach jeszcze mój komentarz wzięliście, jestem dumny, wielkie dzięki ;)
08/09/2017 13:30  

gość_cadd6 - Profil
gość_cadd6
  
Z tym przestarzałym systemem rezerwacyjnym to chyba nie do końca jest tak, jest to raczej brak funkcjonalności samej strony internetowej. Na krótko przed zmianą wyglądu strony na obecny, na poprzedniej jej wersji obsługa rezerwacji była możliwa. Można było dodać bagaż, zarezerwować miejsce, a nawet zmienić lub anulować rezerwację. Można też było zamówić posiłek serwowany na pokładzie (mowa o posiłku płatnym). Wraz z nowym wyglądem strony te funkcje zniknęły i teraz można to załatwiać tylko przez call-centre. Nie jest to zatem zapewne wina systemu, tylko złej obsługi informatycznej, która jest od lat bolączką Lotu. Swoją drogą ciekawe, że spora mimo wszystko firma, w 2017 roku nie widzi potrzeby utrzymywania serwisu internetowego na przyzwoitym poziomie. :-(
08/09/2017 11:30  

gość_9d7ef - Profil
gość_9d7ef
  
no niestety PLL LOT nie radzi sobie ze strona. Probowalem dzisiaj okolo 7-8 rano kupic bilet na trasie SZZ-VNO... strona nie dzialala... takze polaczenie z WAW i z TXL do VNO nie dalo sie wybrac... szkoda...
08/09/2017 10:23  

gość_540e6 - Profil
gość_540e6
  
nic nowego, ich strona jest do luftu BTW
08/09/2017 09:16  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy