Oblatywacz: Ethiopian Airlines w klasie biznes

Oblatywacz: Ethiopian Airlines w klasie biznes Afrykański przewoźnik nie oferuje jednak w pełni konkurencyjnego produktu biznesowego w porównaniu do wiądących na rynku linii lotniczych. Ocenę obniża zwłaszcza mniej komfortowy układ kabiny w boeingach 787, brak dostępu internetu czy przestarzały typ foteli dostępnych we flocie regionalnej.  W kolejnym Oblatywaczu testujemy klasę biznes...
07/01/2018 16:01   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
eFJot 2018-01-16 09:54   
eFJot - Profil eFJot
Jeżeli w klasie biznes jest 16 miejsc i na tym locie była ona w 2/3 wypełniona, to znaczy, że leciało nią 10,66 pasażerów :-)
gość_69054 2018-01-09 10:17   
gość_69054 - Profil gość_69054
ET-ATI? Lecieliście jednym z tzw. terrible teens, których odbioru odmówiło ANA, a wziął je Ethiopian ;)
Marcin14 2018-01-09 00:31   
Marcin14 - Profil Marcin14
Bardzo konkretny artykuł. Dzięki za dokładne opisy dań posiłków w samolotach - uwielbiam kuchnię etiopską! :)
gość_6e5ab 2018-01-08 22:12   
gość_6e5ab - Profil gość_6e5ab
Nie wiem czemu na ocene linii ma zawsze wplywac "duza ilosc jedzenia i alkohol bez limitu". Jak ja lece to nie poto zeby sie napchac i upic.
gość_8781d 2018-01-08 21:05   
gość_8781d - Profil gość_8781d
Leciałem tymi liniami w grudniu 2016 z Rzymu do Addis Abeba tylko ze w klasie economicznej....naprawde bardzo dobry poziom pernonal pokładowy zawsze uśmiechniety i do dyspozycji jedzenie ok alkohole duzy wybór i bez limitu ....Ethiopian naprawde na DUZY Plus czego juz nie można powiedziec o lotnisku Bole w Addis Abeba ....
gość_09eb5 2018-01-08 20:51   
gość_09eb5 - Profil gość_09eb5
LOT ma rzeczywiście te same fotele w Biznesie w 787, jednak w wersji z otomana, co powoduje, że w pierwszej kabinie mieszczą się trzy rzędy foteli a nie cztery jak w ET. Bowiem podzialka bez otomany (czyli jak w ET) wynosi 60 cali, a z otomana (jak w LO) 78 cali, więc wymaga zmniejszenia liczby rządów z 4 do 3.
Warto dodac, że takie same fotele w 787 ma również kilku innych przewoźników jak np. LATAM, Kenya Airways, Hainan, czy AirIndia. Takie same fotele w swojej klasie Business oferuje też Turkish Airlines w A330 (2/2/2) oraz w 777 (2/3/2).
zobacz link
gość_624fe 2018-01-08 10:36   
gość_624fe - Profil gość_624fe
i jeszcze odnośnie układu siedzeń, jest podane iż na 738 jest układ 2-2-2...tyle się raczej nie zmieści :)
gość_af8c9 2018-01-08 10:34   
gość_af8c9 - Profil gość_af8c9
Czyli już wiadomo do jakich standardów w układzie kabiny B787 zmierza LOT.
marecki 2018-01-07 17:23   
marecki - Profil marecki
dzięki, rzecz jasna, że nie ma, tak to jest jak się pisze o 787 i 737 jednocześnie, poprawione :)
kamkam 2018-01-07 16:33   
kamkam - Profil kamkam
Drogi autorze, nie ma takich samolotów jak B787-800, - 900. Dreamlinery to B787-8, - 9, - 10. Branżowy portal powinien zwracać uwagę na detale. Artykuł jak to w oblatywaczu, konkretny.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy