Raport: Dokąd chcą latać... polskie lotniska

Raport: Dokąd chcą latać... polskie lotniska Platforma Route Exchange prowadzona jest przez tę samą firmę, która organizuje konferencje Routes World czy Routes Europe. To doskonałe źródło wiedzy o potrzebach lotniskach, bo samodzielnie publikują one tam informacje o tym, dokąd chciałyby pozyskać bezpośrednie rejsy. Informacje te są bieżące i mają realne przełożenie na prowadzony biznes - z platformy...
10/08/2017 16:45   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_6c19f 2017-08-25 09:27   
gość_6c19f - Profil gość_6c19f
gość_71225 no to dziś albo za tydzień...jak to mówią na p.com :"dzisiaj konferencja WIZZ o 11 30na LUZ"
gość_b2dc6 2017-08-19 10:33   
gość_b2dc6 - Profil gość_b2dc6
A Gdańsk? Wszystko już ma czy co?
gość_83076 2017-08-15 16:15   
gość_83076 - Profil gość_83076
@ gość_09bcd: Dlatego piszę o budowie nowego pełnowymiarowego pasa z prawdziwego zdarzenia. A to co ty proponujesz to chyba może tylko proponować ktoś z Warszawy, Katowic lub Rzeszowa komu się marzy całkowita likwidacja Balic co w sumie jest chorym pomysłem chyba że zbudujesz Hyperloop i dojazd do WAW będzie zajmował 20 minut.
gość_09bcd 2017-08-15 11:26   
gość_09bcd - Profil gość_09bcd
do gość_83076 Żeby poważnie usprawnić połączenia lotnicze z południa Polski należy natychmiast ze względów bezpieczeństwa zamknąć lotnisko w Krakowie dla ruchu regularnego i przenieść wszystkie operacje do Rzeszowa i Katowic! A nie ciągle bujając w obłokach jaki to KRK jest wielki jaki ma potencjał. Dziś to lotnisko a raczej stan pasa startowego to kompletna ruina!
gość_83076 2017-08-14 18:42   
gość_83076 - Profil gość_83076
Żeby poważnie usprawnić połączenia lotnicze z południa Polski należy poważnie rozbudować Balice. Nie wpychać nowy mini pas startowy w obecny teren lotniska tylko dogadać się z MON w sprawie przeniesienia wojska w inne miejsce oraz wykupić ogródki działkowe Malwa i Morawica i można budować nowy pełnowymiarowy pas startowy między Morawicą i Cholerzynem. Jak teraz tego nie zrobią to za 30 lat będą musieli myśleć o nowym lotnisku. Tyle że na taką rozbudowę Balic Warszawa nigdy się nie zgodzi bo by straciła tysiące pasażerów tranzytowych bo w Balicach pojawiłoby się o wiele więcej przewoźników i połączeń i byłaby jeszcze większa konkurencja. Ale Balice niestety są pod kontrolą Warszawy i im nie zależy na silnych Balicach.
gość_71225 2017-08-14 10:52   
gość_71225 - Profil gość_71225
rafciooo77 jeszcZe dwa trzy tygodnie i Wizz ogłasza w LUZ tylko najpierw wszystkie większe lotniska
rafciooo77 2017-08-14 10:19   
rafciooo77 - Profil rafciooo77
Tymczasem Wizzair ogłasza Z Katowic i Wrocławia loty do Agadiru :)
gość_efb31 2017-08-14 10:03   
gość_efb31 - Profil gość_efb31
Myślę że z 5 tych kierunków może być od S18. Najgorsze jest to że rozbudowa terminala nie ruszyła. Prawdopodobnie pierwsza konferencja już 31 sierpnia na LUZ..
gość_a9c4f 2017-08-14 08:47   
gość_a9c4f - Profil gość_a9c4f
To jest pan który wszystko załatwia jeśliby chodzi o nowości z LUZ! Eindhoven x3 wskazane, powrót Brukseli wskazane, Manchester nie, Birmingham albo Bristol. Z Zagłębia Ruhry chyba Dortmund. Reszta bardzo potrzebna nawet Wrocław i nie zapominajmy o Warszawie i coś jeszcze że Skandynawii.
smolip67 2017-08-14 07:44   
smolip67 - Profil smolip67
Pan Dylczyk bardziej obrazowo przedstawił o co walczy LUZzobacz link
gość_e32b6 2017-08-13 22:11   
gość_e32b6 - Profil gość_e32b6
gość_589e2 nie porownuj Lot do Klm tymbardziej Waw to nie Amsterdam.
gość_589e2 2017-08-13 07:43   
gość_589e2 - Profil gość_589e2
@gość_745de Szczerze mówiąc to ja bym wolał poczekać kilka lat na KLM niż żeby LOT od razu uruchamiał AMS z regionów. Jeśli patrząc pod kątem przesiadek o siatka LOTu z WAW to ochłap w porównaniu z siatką KLMu z AMS.
gość_e32b6 2017-08-12 21:56   
gość_e32b6 - Profil gość_e32b6
cos obilo mi sie o uszy ze, do Waw ma latac Uzbekistan i to tyle na razie z nowosci
adam7691 2017-08-12 16:47   
adam7691 - Profil adam7691
przychylam się do twierdzenia, że są to tylko pobożne życzenia, tyle tylko, że nie bardzo wiadomo kogo,
odnosząc się do sytuacji ciągle dołującego POZ nie przypominam sobie, aby kiedykolwiek lotnisko zrobiło badania na temat pożądanych przez pasażerów kierunków, myślę, że mogło by to być bardzo ciekawe i zaskoczyć prezesa,
zdaję sobie również sprawę z tego, że samoloty latają tam gdzie jest wystarczająca liczba pasażerów, a nie jeden chętny na lot (jeżeli tak by było nie rozumiem dlaczego nie ma lotów z POZ do USA, najlepiej LAX).
na poważnie, jeżeli chodzi o mnie przydałby się Rzym oraz kierunki Hiszpania, Portugalia (nie koniecznie LCC), nie bardzo też rozumiem, dlaczego nie ma Norwegii (połączenie do Oslo Torp nie wyczerpuje możliwości).
gość_745de 2017-08-12 15:18   
gość_745de - Profil gość_745de
Poznań->Amsterdam co najmniej dwa razy dziennie aż się prosi. Aż żal patrzeć jak samolot w linii prostej przelatuje nad Poznaniem i leci dalej do Warszawy. Takie loty powinien sam LOT odpalić, a nie czekać aż KLM w końcu nas zauważy.
gość_d2f96 2017-08-11 23:35   
gość_d2f96 - Profil gość_d2f96
SZZ-TLV by się przydał, nie ma żadnego ciepłego kierunku z tego lotniska a przydał by się. Nawet czerterów ni ma
gość_3b8c6 2017-08-11 23:35   
gość_3b8c6 - Profil gość_3b8c6
LUZ ma DSA,Liverpool oddać Szkocję:)
gość_251b0 2017-08-11 22:35   
gość_251b0 - Profil gość_251b0
@filipsta1 - jeśli miałby być ten MAN z LUZ to prędzej wchodzący do LUZ easyJet go otworzy niz Ryanair.
A swoją drogą dziwi, że do tej pory easyJet nie uruchomił trasy do Rzymu-Fiumicino z Krakowa skoro Alitalia wycofała się z tego kierunku a chyba potencjał na tej trasie pomiędzy tymi jakże "religijnymi miastami" jest ;)
filipsta1 2017-08-11 18:10   
filipsta1 - Profil filipsta1
No dokładnie. Dalej nie rozumiem o co chodzi z tym Manchesterem. Niby dlaczego jest tak rozsławiony i znany? Przez ten cały klub piłkarski? Dalej wiele osób myśli, że to drugie największe miasto UK, kiedy MAN jest mniejszy od Wrocławia! Birmingham jest drugim największym miastem UK. Nie rozumiem potęgi tamtejszego lotniska. Na szczęście w Birmingham już się biorą za budowę drugiego lotniska. Teraz BHX jest niezwykle zapchanym lotniskiem. Co do LUZ - raczej BHX będzie pierwsze zamiast MAN, gdyż d oBHX lata Wizz, a do MAN nie. Wątpię, żeby nagle FR wszedł z taką trasą, jak w UK nie zbazuję już żadnej maszyny. BHX z LUZu ma większe szansa.
smolip67 2017-08-11 17:57   
smolip67 - Profil smolip67
Manchester to zaskoczenie myślałem bardziej o Birmgham i Bristol na wyspach z LUZ. Zagłębie Ruhry to kolejna zagadka? Przydało by się jeszcze może Malmo albo Kopenhaga.A jeszcze Warszawa i może Lwów.No to czekamy co mogą ogłosić przewoźnicy wkrótce na LUZ.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy