Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Delta odbiera pierwszego airbusa A350


W czwartek (13.07) przedstawiciele linii lotniczych Delta Air Lines odebrali pierwszego z 25 zamówionych airbusów A350-900.

4 dni, 18 godzin temu
<>

gość_92af3 - Profil
gość_92af3
  
Ile to pięć razy pięć?

  
Widac Delta celowo promuje business jako first, a klase premium jako nowy business.
3 dni, 18 godzin temu  

  
A350-900 w Delta Air Lines mają kilka ciekawych cech odnośnie ekonomicznej premium:

1. Układ 2-4-2 daje 8 miejsc, o jedno mniej niż ekonomiczna (a zatem premium to nie tylko większy rozstaw rzędów)
2. Premium jest o 50% więcej niż w biznes (48 vs 32)
3. Premium to ponad 15% wszystkich miejsc w samolocie (48 na 306)

Trudno mi znaleźć inny przykład samolotu WB skonfigurowanego w taki sposób (z pkt. 1-3).
Być może Delta świadomie kładzie większy priorytet na premium.
4 dni, 4 godziny temu  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy