Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


LOT podniesie jakość klasy premium


LOT planuje zwiększyć odstęp między rzędami foteli w klasie ekonomicznej premium na pokładzie Dreamlinerów z 38 do 42 cali. To oznacza, że pasażerowie będą mieli o ok. 10 cm więcej miejsca na nogi.

6 dni, 22 godziny temu
<>

gość_92af3 - Profil
gość_92af3
  
dodawanie trzy do cztery daje?

  
oj..pierwszy mój wpis "LH" = Lufthansa, drugi mój wpis LH = long haul .....
1 dzień, 7 godzin temu  

  
@marcowy nie mogę ocenić bo LH nigdy nie leciałem.
Na LH znam tylko Emirates, we wszystkich klasach.
W ekonomicznej jest dla mnie ok (mam 178cm), wyciągnięte nogi mieszczą się pod fotelem z przodu, posiłki ok, szerokość foteli też (jestem raczej szczupły).
Jedyne co jestem gotowy dopłacić to układ siedzeń z dwoma fotelami w części pod oknem (w EK dostępne w Y np. na końcu B777 i na górze dwuklasowego A380).
Przy dopłacie 1000zł do ekonomicznej premium - w obie strony(!) - można się nad tym zastanowić jeśli cena biletu w ekonomicznej zwykłej też była niska.
Z moich obserwacji gdy analizowałem by lecieć czymś innym niż Emirates ale w premium za klase premium w dwie strony mogłem mieć biznes w Emirates w jedną stronę(w drugą stronę ekonomiczna)
1 dzień, 7 godzin temu  

gość_8a6bd - Profil
gość_8a6bd
  
Bardzo dobry ruch ze strony LOT. W prosty sposób zwiększą komfort w Y+. Sprawa dotyczy 20 cm i tylko trzech rzędów. A właściwie to tylko dwóch, ponieważ w pierwszym rzędzie Y+ (rząd nr 4) i tak było więcej miejsca w 788. Zmniejszenie o 20 cm pierwszego rzędu Y+ (4 rząd), da miejsce dla zwiększenia całego Y+ (rząd 5 i 6). Będzie to prosta zmiana, bez zbędnych kosztów i zmian całej kabiny w C i Y. Kabina Y+ jest bardzo komfortowa, a te dodatkowe 10 cm w każdym rzędzie da zauważalny wzrost miejsca i komfortu.
2 dni, 16 godzin temu  

gość_83076 - Profil
gość_83076
  
Brawo i gratulacje, nareszcie LOT zaczyna coś robić aby przyciągnąć pasażerów. A co z klasą ekonomiczną? Nadal 9 siedzeń w rzędzie zamiast 8 i tak samo niewygodne jak w starych 787? To jest podstawowy błąd jaki robią linie lotnicze z 787 i dlatego wiele ludzi unika tych samolotów na długich trasach. Poza tym, nie wiem jakie jest obecnie wypełnienie w klasie biznes ale gdy jeszcze korzystałem z usług LOTu często było połowiczne lub mniej. Jeśli jest tak nadal to może trzeba by się zastanowić czy nie zastąpić klasy biznes klasą premium podobnie jak w Norwegian tyle że ich premium ma 46 cali a cena jest często niższa niż w LOT. Jakby nie patrzył pasażera z Europy Wschodniej nie stać na tyle samo co pasażera z Europy Zachodniej a LOT ma być linią głównie dla E. Wschodniej.
2 dni, 20 godzin temu  

gość_d1450 - Profil
gość_d1450
  
gość_3ef6a: chyba nie bardzo. Ostatni raz leciałem AB z Berlina do WAW w grudniu i było jak zawsze, wiec jeśli juz, to na pewno nie od roku. Poza tym AB to nie jest typowa tradycyjna linia. Jak na razie w prawie wszystkich liniach w Europie jakaś kanapkę dostaniesz, choć osobiście tez wole zapłacić dychę i zjeść dobra kanapkę ze świeżym pieczywem niż w dwóch kęsach zjeść lekko czerstwiejacy chleb razowy lub kawałek ciastka w Lufie. Inna sprawa, ze tak jak w Locie brakuje czegokolwiek poza woda, tak w Lufie brakuje trochę możliwości nawet dokupienia czegoś na pokładzie. Oczywiście, teoretycznie niby mozna kupić na lotnisku, ale jeśli się leci na przesiadkę z wywieszonym jęzorem to czasem po prostu nie ma jak.
2 dni, 22 godziny temu  

gość_ec29c - Profil
gość_ec29c
  
@gość_7e495 i gość_1afee:

Częściowo macie rację: LOT czasami próbuje sprzedawać, a być może nawet sprzedaje loty waw-europa za 2 000 - 4 000. I przy takich cenach gazetki i jedzenie powinno być gratis.

Przykłady (wylot i powrót 12 września): waw-bru 3 527, waw-arn 2 849, waw-bud 2 400, waw- ham 2 340, otp-waw 3 894 bez jedzenia, bagażu, wyboru miejsca.

2 dni, 23 godziny temu  

  
krzysiekl: leciałeś gdzies dalej w Premium Economy np LH ? owszem leżąco nie jest ale róznica do Economy w np 8 czy 9 godzinnym locie jest gigantyczna. Dopłata wynosi średnio około 1000 zł owszem dużo ale z drugiej strony to tylko 25% biznesu.
3 dni, 2 godziny temu  

gość_3ef6a - Profil
gość_3ef6a
  
gość_1afee: Air Berlin juz nie oferuje niczego darmowego od jakiegos roku - za darmo nie dostaniesz nawet szklanki wody, nie mowiac o czyms slodkim (lub slonym). Podobnie jest w Iberii czy od niedawna w British Airways. Milo jest, gdy posilki sa darmowe, ale coraz wiecej linii z nich rezygnuje. Przynajmniej catering w Locie jest w przystepnych cenach i jest tez calkiem dobrej jakosci.
3 dni, 2 godziny temu  

gość_50dea - Profil
gość_50dea
  
LOT się chyba szykuje do konkurencji z Norwegian i Eurowings. Jeżeli w 788 przesuną ściankę za Y+ to trzeba będzie chyba też przesunąć do tyłu wszystkie siedzenia w pierwszej kabinie Y. Rozumiem, że zmienia się tylko pitch a fotele będą te same? Co z klasą C? Bez zmian?
3 dni, 2 godziny temu  

gość_68022 - Profil
gość_68022
  
w nowych 787-9 jest inny rozstaw drzwi i toalet/galley. Wykalkulowano ze nie zmiesci sie kolejny rzad, to podjeto decyzje o dodaniu 10cm do kazdego rzedu. W 787-8 osiagna +10cm przesuwajac scianke do tylu.
3 dni, 3 godziny temu  

gość_1afee - Profil
gość_1afee
  
Lot powinien wprowadzić coś do zjedzenia choćby dlatego, że jest to standard dla tzw. linii tradycyjnych. Nawet hybryda w postaci airberlin oferuje napoje i do wyboru nie tylko coś słodkiego, ale też coś słonego. Lot nie rozumie, że nie każdy chce się zapychać cukrem. Tak przy okazji, pojawiła się nowość na liniach krajowych, oprócz wody w dwóch rodzajach można też dostać pepsi, choć niestety, znowu tylko z cukrem.
3 dni, 3 godziny temu  

gość_0272a - Profil
gość_0272a
  
Czy w związku ze zwiększeniem miejsca pomiędzy rzędami zmniejszy się ilość foteli ? Skąd wygospodarowano więcej miejsca ?
3 dni, 3 godziny temu  

  
gość_7e495, LOT ma bezpłatne posiłki ale na dłuższych trasach. Natomiast powinny być tez na krótszych (choćby proste i bez wyboru) żeby ludzie nie sądzili, że na dalekich trasach też nic nie ma w cenie biletu.
3 dni, 4 godziny temu  

  
W klasie biznes na długich trasach liczy się posiadanie miejsca lezącego, choć prawie lezącego. Jeśli w klasie premium tego nie ma to de facto nie ma ona przewagi nad klasę ekonomiczną - ma wtedy sens tylko wtedy jest jest nieznacznie droższa od klasy ekonomicznej.
Według mnie klasa premium miałaby sens tylko wtedy gdyby oferowała miejsca zbliżone do klasy biznes (tylko np. węższe) za to z serwisem jak w klasie ekonomicznej.
3 dni, 4 godziny temu  

gość_7e495 - Profil
gość_7e495
  
Ja wolałbym , aby LOT zamiast tego podawał bezpłatną kawę, posiłki i gazety na pokładzie.
To dla mnie ważniejsze niż podniesienie jakośc iw kalsie premium.
3 dni, 6 godzin temu  

  
bardzo dobra decyzja, PE to chyba najbardziej atrakcyjna klasa w LOT (ciasne Y i stare J), 20 miejce w Skytrax, po tych zmianach powinna byc w pierwszej 10...szkoda tylko ze wnetrza swiezo odebranych 788 sa takie same jak 5 lat temu. Mam szczera nadzieje ze J w LOTowskich 789 bedzie 1-2-1
3 dni, 8 godzin temu  

gość_f6474 - Profil
gość_f6474
  
10 cm więcej miejsca na nogi, ciekawe ile zł więcej za bilet? :-)
3 dni, 8 godzin temu  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy