gość_fc50f: Objaśniając trzeba cytować, inaczej jest to mało wiarygodne. Powiadasz rzeczy ogólne, które ni jak się mają do Balic. Bzdurą jest ten fragment, gdzie piszesz : lot będzie musiał zrezygnować z dużej ilości cargo. Ani z jednego kilograma nie będzie rezygnował. Artykuł pasażer z 2016 roku: "Kraków dokonał poprawek w infrastrukturze. Według naszych danych nie będzie problemu ze startem z pełnym pokładem pasażerów i odpowiednią ilością paliwa. Jedynie w niezwykle rzadkich, niestandardowych warunkach mógłby wystąpić problem z załadunkiem pełnego cargo - kontruje Kubicki.
jest wzmianka o cargo od samego LOT? jaka jest szansa, że przy 1x weekly trafią się ekstremalne warunki (mam na myśli 35 stopni gorąca w cieniu). Link do całego artykułu pasażer z jesieni 2016, jest też wzmianka o usuniętym kompleksie leśnym, który w 2010 robił właśnie problemy z cargo
zobacz link
Następne info opracowane przez samo lotnisko i zewnętrzną międzynarodową firmę Arup, 44 sekunda na prezentacji w linku niżej 787-800 Trent 1000 (LOTowski) Długość rozbiegu dla KRK do Chicago,Toronto, Nowego Jorku. Firma Arup robiła analizy dokładne dla warunków najczęściej panujących w Krakowie.
zobacz link
gość_1d396: Tylko w ramach ciekawostki pisałem, podzielam opinię braku szans na A380.