Gość Pasażera: Luke Hawes (PriestmanGoode)

Gość Pasażera: Luke Hawes (PriestmanGoode) Luke Hawes, dyrektor w londyńskim biurze projektowym PriestmanGoode, w rozmowie z Dominikiem Sipinskim z Pasazer.com podkreśla, że zaprojektowanie i wdrożenie nowej kabiny dla linii lotniczych to nawet trzy-cztery lata pracy. Jego biuro specjalizuje się w tego typu zadaniach i pracowało m.in. z Qatar Airways, Turkish Airlines, South African Airlines, Thai Airways i...
03/11/2017 15:40   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mmsyd 2017-11-04 12:38   
mmsyd - Profil mmsyd
Wlasnie dlatego LOT powinnien zamontowac nowa biznes klase w 789 i wymienic stara. W 788, na tej samej przestrzeni, miedzy drzwiami 1 i 2, mozna zmiescic 20 foteli w ukladzie 1-2-1 (jak np. Avianca) albo tez 18 siedzen ale APEX Suite (jak np. Oman Air czy JAL). Premium economy ma miec 42cale, najwiecej w Europie, a dlaczego LOT tak zostaje w tyle z klasa biznes?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy