Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_23b08
2017-06-17 00:42
cyt" Grupa Aerofłot rozwija się na całym świecie dzięki wykorzystaniu szóstej wolności lotniczej " - co za bzdura, ,aby podawać incydentalne przypadki rzadko stosowanej 6 wolności ( stosowanej poza UE ) jako przykład rozwoju całej korporacji. kompletnie off topic.
gość_b38ff
2017-06-15 00:43
SU niezle sie odnalezli w dzisiejszych, nielatwych czasach.
Prawda jest, ze oferuja produkt na wysokim poziomie, cztery gwiazdki maja
jak najbardziej zasluzenie.
Nowe samoloty i wspomniana "prawdziwa" business klas w samolotach waskokadlubowych. Oby tak dalej!
gość_1c339
2017-06-14 21:22
Zasada działania podobna do arabskich linii, paliwo za darmo lub prawie że za darmo, siła robocza za półdarmo. Linie z Europy nie mają szans aby wygrać z nimi finansowo na rynku globalnym. Księgowość Aerofłotu i Arabów jest tak kreatywna jak i Chińska a moż jeszcze lepsza. Każda metoda jest dobra żeby wyciąć konkurencję a szczególnie z Europy lub USA. I jeśli ktoś oczekuje uczciwej gry to chyba się wczoraj urodził. Ale mogą mieć pretensje do rządów w swoich krajach. Chcieliście globalizacji to ją macie.
gość_6138d
2017-06-13 13:32
O haraczu, jaki od innych linii przelatujących nad Syberią idzie do kasy Aeroflotu, pani się nawet nie zająknęła. Woli gadać o szóstej wolności. Piękna wolność, szkoda słów.
Czy dobrze widzę, że zamiast kupować od USA Dreamlinery wola Airbusa 350? Ciekawa geopolityka, Trump chyba coś o tym napisze na twitterze?
gość_bb0b1
2017-06-13 10:56
Na SVO podczas transferów międzynarodowych nie trzeba mieć wizy, przechodzi się na piechotę pomiędzy terminalami. Jedynie terminal F jest koszmarny...
gość_38abc
2017-06-13 10:32
@jedrek88 W zeszłym roku nie potrzebowałem żadnej rosyjskiej wizy przy transferze w SVO. Samo lotnisko też w porządku.
jedrek88
2017-06-13 09:58
Z tego co wiem to akurat transfer na SVO potrafi być koszmarem, zwłaszcza przy zmianie terminali. Wymagają też rosyjskiej wizy. Poprawcie mnie jeśli się mylę
Nie wiem jak można pogodzić bardzo niskie ceny i bardzo wysoką jakość produktu premium, jeśli nie jest się firmą sponsorowaną przez Arabów ( linie z Zatoki) albo wszystkich innych przewoźników, płacących Aerofłotowi haracz za pozwolenie przelotu nad Syberią. I tak zarabiamy! Proste :-)
Aeroflot ma swietne J, bardzo dobre jedzenie. Uklad siedzen w 777 to co prawda 2-2-2 ale fotele nie sa dokladnie obok siebie, sporo prywatnosci. Lot z BKK do SVO, 5 miejsc z 30 zajetych w biznes klasie i obsluga poinformowala ze mozemy dostac wszystko z karty kiedy tylko chcemy - serwis jak w I klasie. J w A320 to prawdziwa klasa biznes, 38cali, uklad 2-2, nie to co Eurobiznes oferowany przez BA, AY, etc. Duzy minus, palenie w SVO calkowicie zabronione, tak wiec nie polecam jak ktos ma dlugi transfer...
lysypiotr76
2017-06-13 09:37
Wrócą wcześniej czy później do Krakowa:-) Niedawno wypowiedź innego przedstawiciela była zupełnie inna. Jak na Ukrainie trochę ucichną działania wojenne, to KRK wróci do siatki rosyjskiego przewoźnika.
usuniety
2017-06-13 09:23
"...model biznesowy koncernu się sprawdza. Jest on oparty m.in. na wysokiej jakości produkcie premium, wielokrotnie nagradzanym przez pasażerów, oraz niskim cenach biletów."
Drogie rzeczy sprzedajemy tanio, genialne! ;-)