SAS będzie walczył z LOT-em w Tallinnie?

SAS będzie walczył z LOT-em w Tallinnie? Wywodząca się z Irlandii firma CityJet specjalizuje się w operacjach white label, czyli własnymi samolotami, ale dla innych linii i w ich barwach. W ten sposób lata dla skandynawskiego SAS-u przede wszystkim z Kopenhagi, ale także ze Sztokholmu-Arlandy, Oslo i Stavanger. Samoloty spółki wykonują m.in. część połączeń ze stolicy Danii do Gdańska, Warszawy, Poznania i...
10/04/2017 14:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
YouOughtBeWorkingNow 2017-04-10 22:20   
YouOughtBeWorkingNow - Profil YouOughtBeWorkingNow
jjemiolo: SK gra bardzo 'na własną rękę'. Oni najchętniej uczynilby z TLL swój trzecio- czy czwartorzędny hub. Natomiast za bardzo nie widzę, gdzie mieliby otworzyć połączenia z TLL. Jak sam mówisz, SK nie lubi się z LH (wszystko wskazuje na to, że masz rację), więc o dowozach do FRA czy MUC nie ma mowy. Ewentualnie mogę spróbwać otworzyć do BGO, GOT albo BLL, ale wątpię czy byłby duży popyt.

Według mnie SK będzie zwiększało ofertę z TLL do swoich hubów. To już się dzieje, SK oferuje nawet 4 loty dziennie do ARN. Dlatego odpowiadając na pytanie artykułu: nie. SK *już* walczy z LO.

Natomiast mam wrażenie, że w TLL jest bardzo silna konkurencja. Oprócz SK i Lotu-Nordici, kilka lotów dziennie do RIX oferuje BT, swoje zabiera też AY. Do tego dochodzi jeszcze oczywiście LH. Według mnie LO pownien jak najszybciej otworzyć połącznie z TLL do Rosji.

Ciekawie zapowiada się przyszłość TLL.
jjemiolo 2017-04-10 17:39   
jjemiolo - Profil jjemiolo
@YOBWN: absolutnie mozliwe, wszak nie ma zadnych oficjalnych przejawow zainteresowania LOtem ze strony SK albo odwrotnie. Poki co raczej sie nie kochaja. Moj komentarz odnosi sie jedynie do sugestii zawartej na samym koncu artykulu, ze nie jest wykluczone ze SK chodzi nie tyle o konkurencje z LO ale moze jakas forme wspolpracy, gdyz gdzies wyczytalem ze LH traktuje SK per noga a ich ambicje sie spore?
YouOughtBeWorkingNow 2017-04-10 17:20   
YouOughtBeWorkingNow - Profil YouOughtBeWorkingNow
jjemiolo: Nie, to CityJet byłby partnerem dla LO, SK nie ma tu żadnego znaczenia. CityJet oferowałby loty swoimi samolotami, ale w barwach LO. Byłaby to więc konkurencja dla SK.
jjemiolo 2017-04-10 14:56   
jjemiolo - Profil jjemiolo
LO i SK jako partnerzy? Trudno to sobie w tej chwili wyobrazic ale nie wykluczone ze mialoby to sens. Skandynawia to bogaty rynek i peryferyjny wzgledem Europy co naturalnie nadaje sie na obsluge lotnicza. Potencjal Skandynawii lacznie z Polska wyglada jeszcze bardziej ciekawie zas WAW ma korzystne polozenie jako potencjalny wezel dla calegej polnocno-centralnej Europy przynajmniej na poludnie i wschod. Kto wie?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy