Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b92ab
2017-04-04 22:32
Odważna decyzja, polski rynek czarterowy jest dość mocno poukładany i ciekawe czy uda im się jakoś przebić i wygrać z takim liderem jak Enter Air. Co prawda konkurencja jest zazwyczaj dobra dla klientów, mam tylko nadzieję, że aby za wszelką cenę oferować lepsze ceny, nie będą sobie tego odbijać na samolotach czy choćby załodze.
gość_40eb4
2017-04-01 23:55
Wojtek to nie jest czarny PR tylko fakty które rownież powinny być ujawniane oraz opisywane ta firma sie tak rozwija bo wykorzystuje swoich pracowników i to do cna w ten sposób zdobywa przewagę konkurencyjną i powinno sie o tym mowić nawet tak znienawidzony amazon tak nie jedzie z pracownikami jak oni
Jak ja to uwielbiam... Jak się komuś coś nie podoba to może albo zmienić pracę albo nie starać się o pracę u tak złego pracownika. Gdyby rzeczywiście było tak źle to nie mieliby pracowników, co doprowadziłoby albo do upadku linii, albo do zwiększenia zarobków. A że pracowników nie brakuje to można wnioskować, że jednak nie jest tak źle jak goście piszą. Zupełnie nie rozumiem czemu ma służyć ten czarny PR.
gość_66c2e - czemu nie mogą się rozwinąć czartery w Krakowie?
gość_2b8b5
2017-04-01 11:23
Trochę żałosne, ze tak wszyscy się nabieracie na żart prima-aprilisowy. Nie macie żadnego dystansu?
gość_58758
2017-04-01 11:15
do gość_66c2e! KLM i BA szybciej będą w KTW niż chartery w KRK ! Poczekaj jeszcze do czasu kiedy FR wycofa samoloty z W.Brytani! Wtedy zacznie się dopiero rozwój w KTW i FR sama będzie prosić się o serwisowanie i bazowanie samolotów w KTW - KRK pozostanie tanim przystankiem!
gość_40eb4
2017-04-01 10:24
Trochę to żałosne podniecacie sie powstaniem lini lotniczej która wykosi konkurencje tym że traktuje pracowników jak śmieci w której zarabiasz grosze i nie masz żadnych benefitów i to ma być zdrowa konkurencja dla firm które traktują normalnie swoich pracowników no ale czego sie nie nie robi dla tego aby polecieć za 100 pln mniej
gość_71733
2017-04-01 08:36
Ruch na Ukrainę rusza, brakuje tanich połączeń do Rumunii-Sibiu, Timisoara czy Jassy oraz do Bułgarii-Warna Burgas.
gość_da02f
2017-04-01 08:28
Super linia ludzie bedą pracować za 2 tys pln tak jak w Ryanair bez żadnych benefitów nawet pani w biedronce nie dość że zarabia tyle samo to dostaje bony na święta i ma pakiet socjalny , i nie płaci za kurs 12 tys pln
gość_66c2e
2017-04-01 07:41
Tak jak Pyrzowice nie maja szans na klm czy british, tak Balice nie maja szans na rozwoj czarterow.
A ja mam nadzieję, że rozruszają ruch czarterowy w KRK, bo to lotnisko ma zapaść w tym temacie i chyba najgorsze statystyki ze wszystkich liczących się lotnisk regionalnych w kraju.Co FR zrobi , zobaczymy, ale chyba Enter i inne czarterowe linie po tym info spokojnej nocy nie będą mieć.
gość_e5012
2017-03-31 20:49
Myślę, że zbazują na różnych lotniskach. Ostatnio RYR wchodzi jak rekin w ławicę ryb. Widmo Brexitu i niepewności co do lotów do Wielkiej Brytanii powoduje, że więcej samolotów będzie kierowanych na kontynent. W najgorszym wypadku wycofa z Wielkiej Brytanii te maszyny, które w chwili obecnej tam stacjonują.
lysypiotr76
2017-03-31 19:41
Ciekawe czy zbazują samoloty w swojej bazie w Modlinie, czy na stołecznym lotnisku Chopina. A może po jednym na kilku lotniskach.
gość_1e29f
2017-03-31 15:38
Miejmy nadzieję że w KTW powstanie "podwójna" baza FR. Zarówno z połączeniami regularnym jak i czarterowych :-)
rafciooo77
2017-03-31 15:11
Jeszcze nie tak dawno tutejsi eksperci ogłaszali powolny koniec zorganizowanych wyjazdów wakacyjnych a razem z nimi upadek lotniska Katowice, gdzie wszyscy mieli latać z Krakowa na wczasy zorganizowane we własnym zakresie. Chyba już wiadomo co miał na myśli Prezes Tomasik pisząc o bazie Ryanaira w Pyrzowicach :)
Po pierwsze wchodzą na najlepiej rosnący rynek, a z drugiej strony dość chłonny i odpuszczony przez gigantów. Po drugie jak się faktycznie chcą na ten Brexit poobrażać, to coś trzeba z pozamawianymi samolotami robić.
gość_8ecbe
2017-03-31 08:23
to brzmi jak prima aprilis - cala dotychczasowa strategia ryanaira to przede wszystkim brak rozdrabniania sie. Wprowadzone jakies czas temu taryfy tez mialy na celu dotarcie do roznych grup klientow (biznes, turysta, pracownik itp.) o roznej zasobnosci portfela i potrzebach.
Zastanawiam sie, czy to aby nie jest strategia ratunkowa z racji posiadania nadmiaru samolotow (ktore zamowione byly dawno temu), a z powodu brexitu plany rozwoju siatki polaczen na pewno sie zmienily.
gość_58758
2017-03-31 08:06
Jak to nie wiadomo gdzie będą zbazowane? To oczywiste, że w KRK!