Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Raport: Dokąd lata pierwsza klasa


W tym sezonie przewoźnicy zaoferują pasażerom o 8 proc. mniej miejsc w klasie pierwszej niż rok temu. Produkt ten będzie stopniowo znikał z rynku, ale dzięki Emirates i liniom z Chin będzie to spadek bardzo powolny.

22/03/2017 17:23
<>

gość_cfbfd - Profil
gość_cfbfd
  
Co otrzymamy, gdy pomnożymy trzy razy zero?

gość_472b6 - Profil
gość_472b6
  
Skąd informacja o Warszawie? Emirates od jakiegoś czasu lata w układzie 2-klasowym (bez first), a system rezerwacyjny nie daje możliwości zakupu first latem.
18/04/2017 16:27  

  
To prawda w Stanach na trasach krajowych i sredniodystansowych miedzynarodowych jest tylko pierwsza i ekonomiczna (wzglednie ekonomiczna plus). Tradycyjny rozdzial na business i pierwsza byl na lotach miedzykontynentalnych. Przy czym linie amerykanski zaczely rezygnowac z tego produktu po pierwsze gdyz daleko odstawaly od reszty a po drugie wiekszosc pasazerow to albo 'free upgrades' albo bilety za mile w programie lojalnosciowym. Sam lecialem do Chin i Japoni United i American pierwsza klasa i doswiadczenie nie bylo niczym nadzwyczajnym. Obecnie trend jest aby klasa pierwsza na krojowkach oferowala cos oprocz lepszego fotela, wiec linie powracaja z posilkami podawanymi na porcelanie. United wystartowal z ulepszona klasa business o nazwie Polaris i ten produkt ma zastapic klase pierwsza.
16/04/2017 02:51  

  
Mozna by powiedziec ze troche tutaj jest przeklamanie. Bo chyba tutaj chodzi o kierunki miedzynarodowe bo jesli chodzi o USA tutaj business class nazywa sie first class i co by powiedziec chyba w tym przypadku Stany Zjednoczone bija na glowe wszystkich. Sam mialem okazje kilka razy leciec First w USA i w porownaniu do linii europejskich na trasach Europejskich gdzie dostajesz wolne miejsce obok a w USA super wygodny fotel, duzo miejsca Europa wypada super slabo.
14/04/2017 13:14  

  
aczkolwiek co muszą dodać, jeśli ktoś oczekuje bardziej "Spersonalizowanego" serwisu pokładowego i mniejszej kabiny to w takim A380 klasa pierwsza jest pewnym rozwiązaniem: ze względu na bardzo dużą ilość miejsc w klasie biznes ktoś kto chce poczuć się "ekskluzywnie" może być tam zniechęcony;) a i obsługa przy dużej ilości pasażerów może być słabsza.
14/04/2017 11:56  

  
z punktu widzenia przeciętnego pasażera klasa pierwsza to zbędny wydatek - klasa biznes jest w większości linii/samolotów na wystarczająco wysokim poziomie.
Ta pierwsza może się więc przydać jako "lecę w klasie biznes ale może trafi mi się upgrade", czy też sposób na wydawanie nadmiaru mil...
Piszę to mając niewielkie doświadczenie z pierwsza klasą w Emirates.
Oczywiście jak ktoś ma za dużo kasy to czemu nie :)

14/04/2017 11:50  

gość_36347 - Profil
gość_36347
  
zdjecie Lufhansy jest z BC a nie FC!!!
14/04/2017 08:20  

gość_e083a - Profil
gość_e083a
  
Bardzo ciekawa analiza, szczególnie podsumowanie.

Nie jest zatem dziwne, że np. Emirates ostatnio odbiera coraz więcej A380 bez first class (dwuklasowe, 615 miejscowe).

13/04/2017 16:09  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy