Fotorelacja: 13. Gala "Najlepsza Linia Lotnicza"

Fotorelacja: 13. Gala Gości w centrum wystawienniczo-kongresowym G2AArena, położonym tuż przy rzeszowskim lotnisku, witały hostessy w lotniczych uniformach.Wielki ekran przy G2AArena witał gości na Kongresie Fly&More i Gali.Redakcja Pasazer.com w niepełnym, ale i tak silnym składzie.Wejście do głównego pomieszczenia G2AArena.Na Gali nie zabrakło przedstawicieli lotnisk w Krakowie i...
21/03/2017 08:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_4fadd 2017-03-28 16:10   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ gość_85665: Każdemu wolno mieć swoje zdanie o czymkolwiek. Mnie również, a że ono się Tobie i w LOcie oraz na Okęciu nie podoba to już wasz problem i najłatwiej jest wam się zasłonić hejtem bo to jest jedyne co wy myślicie i stosujecie w stosunku do swoich krytyków. Ja waszego poziomu nigdy nie osiągnę i dlatego nie mam zamiaru toczyć piany i pluć jadem bo ktoś ma odmienne zdanie. Prowokować to Ty możesz takich jak Ty. Wyrazy współczucia.
gość_85665 2017-03-28 11:50   
gość_85665 - Profil gość_85665
gość_4fadd: Ja mam swoje zdanie na temat LOTu i nie zmusisz mnie swoimi nieuzasadnionymi hejtami do jego zmiany. A Twoje wypowiedzi tym bardziej uważam za hejt, gdyż jedyne napisane przez Ciebie posty na tym forum dotyczą tylko krytyki LOTu (i ewentualnie Okęcia). Dodam również, że też kilka razy zdarzały mi się mniej przyjemne loty niektórymi liniami, ale nie mam z tego powodu parcia, żeby krytykować gdzie się da.
gość_4fadd 2017-03-27 06:22   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ gość_6957d: O tak? Ostatnim razem kiedy miałem okazję doświadczyć tych „fenomenalnych” zmian w LOcie to było latem w 2016 roku. Czy od tego czasu nastąpiło jakieś trzęsienie ziemi w LOcie którego nikt nie zauważył? Bo ja o tym nie słyszałem a moje doświadczenie i wielu innych ludzi (patrz linki do stron z opiniami w poprzednim komentarzu) temu przeczy i skłania do unikania LOTu oraz do wyrażania swojej opini na temat przewoźnika. A poza tym naucz się najpierw odróżniać hejt od krytyki, linki poniżej. Postaraj się przeczytać to ze zrozumieniem i potem może zrozumiesz że ci ludzie którzy krytykują LOT na tych stronach które podałem są krytykami tak jak ja a nie hejterami. Jeśli nadal tego nie zrozumiesz to chyba zostaje się tylko pomoc lekarza chyba że jesteś pracownikiem LOTu który zawsze na każdą krytykę odpowie: "teraz przewoźnik ten pod względem serwisu, komfortu itd. nie odstaje od innych europejskich przewoźników". Rozumię że o pracę nie jest łatwo i ze strachu przed jej utratą pracownik powie co mu każą choćby to były największe bzdury.
Tu są linki które rekomenduję dla Ciebie.
zobacz link
zobacz link
zobacz link
zobacz link
zobacz link
zobacz link
zobacz link
gość_6957d 2017-03-26 19:21   
gość_6957d - Profil gość_6957d
gość_4fadd: A już przez chwilę miałem nadzieję, że skończyłeś robić śmietnik na forum. Jak widać nic z tego: pracownik konkurencji musi za wszelką cenę zhejtować LOT. Co z tego, że ogólnie dużo się na lepsze w ostatnich latach zmieniło w LOT i teraz przewoźnik ten pod względem serwisu, komfortu itd. nie odstaje od innych europejskich przewoźników, skoro i tak znajdzie się taki miłośnik hejtu...
gość_4fadd 2017-03-26 08:37   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ gość_ffda2: I ten jeden albo kilku niezadowolonych pasażerów napisało setki negatywnych opinii? Weź się nie ośmieszaj. A jeśli chodzi o "słynną polską mentalność" to najlepiej ją widać w LOcie. Jak pasażer zgłasza jakiś problem lub prosi o pomoc to często zamiast pomocy jest wyśmiany, zignorowany, traktowany jak intruz lub odsyłany od jednego pracownika do drugiego żeby mu się odechciało narzekać. Wszelką krytykę nawet jeśli jest rzeczowa i uzasadniona traktuje się jako hejt lub złośliwość konkurencji i zamiast próby rozwiązania problemu zamiata się go pod dywan i czeka aż się rozejdzie po kościach bo może ktoś się zniechęci i nie trzeba nic robić. A na portalach pracownicy LOTu walczą z negatywnymi opiniamii pisząc jaki to LOT jest cudowny lub jak krytycy są niesprawiedliwi bo nie piszą o zasługach LOTu. Dokładnie tak jak Ty.

W normalnej firmie która chce odnosić sukcesy i się rozwijać uzasadniona i rzeczowa krytyka spotyka się z wdzięcznością. Oczywiście nie jest to dobry znak dla firmy ale wszystkim trafiają się potknięcia. Krytykom natomiast się dziękuje za czas który poświęcają na kontakt z firmą i zasygnalizowanie co jest nie tak co jest o wiele lepsze niż klient który idzie do konkurencji i nie daje nawet znać dlaczego. W ten sposób firma może wyeliminować problemy i nie stracić klientów trzeba tylko klientów słuchać i być im wdzięcznym za krytykę oraz naprawić błąd który się popełniło w stosunku do klienta. Ale tak nie jest w LOT bo LOT jest spółką Skarbu Państwa i jeśli klient się obrazi i pójdzie do konkurencji to kogo to obchodzi, niech idzie. Jak z tego tytułu będą mniejsze dochody to państwo dołoży. Czasami po cichu a czasami jawnie ale dołoży a to prowadzi do braku dyscypliny i olewania swoich obowiązków bo przecież mnie nikt nie zwolni.

Dlatego szanowny kolego zanim mi zarzuciszbrak obiektywizmu to może najpierw LOT zacznie się starać o swojego klienta, zacznie poważnie traktować skargi i krytykę i przestanie się zachowywać jak 40 letnie "dzieciątko" które nadal jest na garnuszku rodziców i ciągle tylko narzeka że ktoś coś od niego oczekuje. A ty skoro dopiero jesteś na etapie edukacji to póki co przyłóż się solidnie do książek następnie popracuj z 20 lub 30 lat i wtedy może będziesz miał pojęcie o czym mówisz.
gość_ffda2 2017-03-24 13:08   
gość_ffda2 - Profil gość_ffda2
gość_4fadd: Nie jestem pracownikiem LOTu i zrozum to wreszcie! Jak miałbym pracować dla LOT, skoro jestem jeszcze na etapie edukacji? I dalej nie rozumiem, dlaczego bez chociażby odrobiny obiektywizmu krytykujesz LOT zamiast ocenić dobre strony i złe? Czy to ta słynna polska mentalność (jak się coś nie spodoba, to trzeba hejtować gdzie się da...)? Jeszcze raz powtórzę: wg. mnie LOT nie jest jakiś idealny, ale na pewno nie zasłużył na taką krytykę.

gość_4056b: "jak jeden pasażer będzie miał złe doświadczenia to z pewnością obsmaruje przewoźnika gdzie się da." Niestety obawiam się, że @gość_4fadd jest tego idealnym przykładem...
gość_4056b 2017-03-24 10:58   
gość_4056b - Profil gość_4056b
Do poniższej wymiany zdań dorzucę swoje trzy grosze:
Z ogólnodostępnymi rankingami jest ten problem, że jak jeden pasażer będzie miał złe doświadczenia to z pewnością obsmaruje przewoźnika gdzie się da.
A cała przeważająca rzesza pozostałych, którzy mają pozytywne odczucia nie będzie widzieć powodu i nie będzie tracić czasu na pisanie o tym, że wszystko było tak jak być powinno. Dlatego może i Skytrax jest najbardziej uznanym plebiscytem, ale jego ocenami przejmują się nieliczni. Dzisiaj, w czasach wyszukiwarek internetowych, najważniejszy jest stosunek ceny do jakości, a akurat w tym LOT się znacznie poprawił. O czym świadczą rzesze obcokrajowców traktujących LOT jako tańszą alternatywę dla wcale nie lepszych linii zachodnich
gość_41430 2017-03-24 10:15   
gość_41430 - Profil gość_41430
Miejsce na imprezy lotnicze bardzo fajne
gość_4fadd 2017-03-24 05:54   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ gość_d8af3: Sam mi dajesz powody żeby myśleć że jesteś pracownikiem LOTu, "przytaczasz tylko strony, na których przeważają negatywne opinie". Każda firma chce słyszeć tylko pochlebstwa ale na nie trzeba sobie zasłużyć. :-) No cóż, przekaż swoim szefom że na tym polega krytyka i z powietrza te negatywne opinie się nie wzięły a z nudów ludzie też ich nie piszą. Myślę że najplepszym sposobem na pozbycie się tych nieprzychylnych opini jest traktować pasażerów jak ludzi, być im wdzięcznym że jeszcze jacyś chcą z wami latać i wykonywać solidnie swoją pracę a w LOcie z tym niestety jest problem. Jeśli Twoje szefostwo tego nie rozumie to niech zmienią pracę a nie marnują czasu pracownika na tropienie forumowiczów ile razy ktoś ich skrytykował. Jak LOT i jego pracownicy nie zmienią swojej mentalności i podejścia do pasażerów to wszyscy tam możecie zacząć pisać CV i uczyć się niemieckiego lub chińskiego. Powodzenia.
gość_d8af3 2017-03-23 16:22   
gość_d8af3 - Profil gość_d8af3
gość_4fadd: Taak, każdy na tym forum jest pracownikiem LOTu. To może sprostuję: nie jestem żadnym pracownikiem LOT i nie wiem skąd Ci to przyszło do głowy? A może Ty jesteś pracownikiem konkurencji, co? W chyba już kilkunastu tematach probujesz oczerniać zarówno LOT jak i WAW, więc to trochę podejrzane. Poza tym jak mam nie uważać Twojej wypowiedzi za efekt nienawiści do przewoźnika, skoro przytaczasz tylko strony, na których przeważają negatywne opinie? Co do Skytrax nie mówię o łapówkarstwie, a jedynie przypuszczam że mogą być tego objawy (wystarczy spojrzeć, jacy przewoźnicy w niektórych latach otrzymywali np. 4 gwiazdki). W Plebiscycie także różne scenariusze mogły się zdarzyć, ale tego nie wiemy- chociaż w ostatnich latach LOT nie zajmował w nim tak wysokiego miejsca z tego co pamiętam. Tak więc proponuję trochę więcej obiektywizmu. Nie uważam wcale, że LOT jest idealny/super/najlepszy itp. ale moim zdaniem oferują całkiem dobry produkt, który nie zasłużył na taką falę krytyki.
gość_4fadd 2017-03-23 05:38   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ gość_e5032: "śmietnik hejtów"? Zastanawiam się jedynie dlaczego ta sama linia w dwóch różnych plebiscytach zajmuje tak skrajne pozycje. A jeśli twój pracodawca LOT oddelegował cię do obrony jego interesów bo się nie może pogodzić z krytyką to możesz śmiało zameldować że zadanie wykonujesz. A jeśli sugerujesz że tamten ranking jest efektem łapówkarstwa to można by to samo sugerować o plebiscycie w którym wygrał LOT. Jeśli natomiast chodzi o te pozytywne zmiany w LOcie w ciągu ostatnich dwóch lat to nie dość że sam ich "doświadczyłem" i więcej już nie chcę to służę listą portali gdzie możesz poczytać o doświadczeniach innych pasażerów skoro sugerujesz że jestem złośliwy. Tylko proszę, nie pisz mi że wszystkie negatywne opinie też są efektem łapówkarstwa:
zobacz link
zobacz link
zobacz link
zobacz link
jjemiolo 2017-03-22 14:37   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Do gosc_4fadd: nie widze w tym zadnego spisku. Przede wszystkim ankieta Skytrax to glownie klienci sluzbowi ktorych LO za duzo nie ma, zwlaszcza obcych. Po drugie chyba ci nasi moze glosuja rzadziej, bo dosc czesto slysze ze nie wypada byc pozytywnym na polskie tematy (niestety!). Bo jak popatrzycie na liste, bez wzgledu na to jak krytycznie ktos mysli o LO trudno sie zrozumiec wyzsze pozycje innych przewoznikow, np. Azerbaijan.
gość_e5032 2017-03-22 14:20   
gość_e5032 - Profil gość_e5032
gość_4fadd: Przyznaj się wreszcie, że po prostu nienawidzisz LOTu, skoro już w kolejnym temacie robisz śmietnik hejtów. A prawda jest taka, że od 2014/15 roku dużo się w LOT zmieniło na lepsze. Poza tym nie od dziś wiadomo, że często ten ranking jest efektem łapówkarstwa (oczywiście nie mówię o wszystkich przypadkach, gdyż EK, QR, CX, SQ jak najbatdziej zasługują na wysokie miejsca).
gość_4fadd 2017-03-22 05:52   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
Jak to jest możliwe że linia lotnicza zajmująca 92 miejsce na liście SKYTRAX "The World's Top 100 Airlines in 2016" zdobywa 3 nagrody? To jest co najmniej podejrzane.
zobacz link
jjemiolo 2017-03-21 18:54   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Ladny obiekt ta rzeszowska hala. Poniewaz jest blisko lotniska wskazuje na na pozytywny wplyw lotnictwa na miasto. Cos sie jednak zmienia z czasem, nieprawdaz?
gość_39c5b 2017-03-21 10:47   
gość_39c5b - Profil gość_39c5b
Prezes i wiceprezes Rzeszowa najwyraźniej w euforii. Nie ma się co w sumie dziwić, same sukcesy - impreza na 400 osób, baza Ryanair w Poznaniu, Jasionka bez Oslo, Paryża i za chwilę Berlina. Jest co świętować :)))))))
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy