×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Lublin nie odda dotacji na lotnisko


Komisja Europejska uznała argumenty samorządu województwa lubelskiego i nie zmusi go do oddania części dotacji na budowę lotniska.

11/03/2017 06:51
gość_5143e - Profil
gość_5143e
  
Co otrzymamy, gdy dodamy 1 do zero?

gość_324f4 - Profil
gość_324f4
  
i szykuje sie jeszcze jedna stara nowosc w tym sezonie :)))
24/03/2017 08:43  

gość_87eef - Profil
gość_87eef
  
TLV zostaje na zime. Juz jest w systemie LOT-u
23/03/2017 06:37  

gość_542ef - Profil
gość_542ef
  
Gosc24e72 . Koniec waznosci rozdkladu . Wizz nie ma jeszcze zimowego
13/03/2017 09:22  

  
Kiedy oficjalne info?
13/03/2017 09:09  

gość_24e72 - Profil
gość_24e72
  
Kijów w poniedziałek i w piątek z Lublina :) Od sierpnia na 3 miesiące.
13/03/2017 07:41  

  
Od 25 sierpnia polecimy z Lublina do Kijówa by w6
13/03/2017 07:05  

gość_16fea - Profil
gość_16fea
  
smolip67- Angole a znam ich trochę to lenie. Więc jeśli nie mają innej możliwości to polecą i FR z Londynu. Założę się że 90 % pasażerów to emigranci .
goluz- Potencjał? Na co ? Na kierunki emigracyjne tak. Pełna zgoda. Na coś innego . Mało prawdopodobne.
12/03/2017 23:51  

gość_ffa3e - Profil
gość_ffa3e
  
gość_2f327: zapomniaeś o Modlinie.
12/03/2017 23:05  

gość_6e430 - Profil
gość_6e430
  
smolip: nie przeceniaj siły tych pieniędzy przysyłanych do Polski, one sa zasiłkiem dla biednej rodziny, ale gospodarka nie ma z nich nadmiernej korzyści. Tak, tak, pieniądze wydawane sa w kraju, a sprzedający płaci podatki. Pytanie tylko ile z tych podatków wpływa, bo te pieniądze sa co prawda w części wydawane tam, gdzie sprzedający płaci podatki, ale spora ich cześć nakręca szara strefę, czyli bez korzyści dla gospodarki. Rozumiem, ze połączenia lotnicze sa wygodniejsze niż kulanie się 24 godziny autobusem, ale dlaczego maja byc dotowane? Busiarze takich dotacji nie dostawali i jakos żyć musieli...
12/03/2017 20:38  

  
gość_2f327;Zapewne wiesz że ta"tania siła robocza"ciężko pracuje żeby sporo kasy przysłać tu do Polski.Połączenie MPK Lublin-Świdnik dotuje miasto Świdnik,aby mieszkańcy mogli dojeżdżać min. do Lublina do pracy.W mojej firmie wizytują Anglicy którzy skorzystali z połączenia LTN,są to częste wizyty.Do Oslo od czerwca któreś z biur podróży organizuje wycieczki.Można tak wiele wyliczać przykładów.Zamiast Ryanowi albo Wizzowi dopłacać naszemu taniemu przewoźnikowi ale go nie ma?
12/03/2017 17:32  

gość_317cb - Profil
gość_317cb
  
gość_2f327; Nawet jeśli RYR czy W6 nie otworzyliby nowych połączeń z regionów wcale nie oznacza, że mniej ludzi wyjechałoby za granicę. Pojechaliby do Krakowa, Wrocławia czy Warszawy i stamtąd wylecieliby na zmywak. Rosnąca dostępność takich połączeń z regionów sprawia, że emigranci mają lepiej dopasowaną siatkę lotów. Oferta tanich przewoźników jest odpowiedzią na zainteresowanie lotami wśród migrantów, a nie ich przyczyną.
12/03/2017 17:10  

  
Lublin ma na tyle duży potencjał i możliwości że odbieranie dotacji byłoby głupotą. Po zbudowaniu S19 LUZ będzie pełnił rolę centralnego portu dla całej wschodniej Polski.
12/03/2017 15:57  

gość_2f327 - Profil
gość_2f327
  
Tim: gosc_9228e powiedział prawdę! Jaki jest udział połączeń dotowanych przez lotniska i samorzady regionalne na lotniskach, o których mowa? 80 czy 90%. Prawda jest, że najpierw wyciągano pieniądze na budowę lotnisk, a teraz aby udowodnić, że owe lotniska są potrzebne wydaje się kolejne pieniądze publiczne, aby opłacać Ryanaira, wizzaira, sprintaira czy też nawet przewoźników tradycyjnych byle tylko uruchomili jakieś polaczenia, które udowodnić mają inwestycje lotniskowe. Dodatkowo w największym stopniu lotniska służą do wywozu taniej siły roboczej, a nie do ściągania inwestorów do regionów, jak pisano we wnioskach o fundusze na budowę. Czyli nie dość, że lotniska są skarbonkami (za coś trzeba je utrzymać oraz płacić przewoznikom) to jeszcze z danych regionów wyjechali ludzie, którzy mogliby w tych regionach pracować i płacić tam podatki na ich rozwój.
Nie wspomnę już o tym, że teraz pieniądze z lokalnych budzetow zamiast na przedszkola, szkoly, szpitale czy np. infrastrukturę lokalna idą właśnie na Ryanaira czy wizzaira, do których "na kolanach" łaszą się lokalni dygnitarze, dla których ściągnięcie np. Ryanaira jest sposobem na wygranie wyborów.
12/03/2017 13:50  

gość_5c1a9 - Profil
gość_5c1a9
  
Sosnowski z Hetmanem lodziarzami roku dzięki temu Lublin nie musi zwracać dotacji
12/03/2017 11:57  

gość_d2e1e - Profil
gość_d2e1e
  
Adam LUZ ma 45 m + po 7,5 opaski utwardzone. Na zadnym lotnisku miedzynarodowym w Polsce nie ma wezszego. Od IEG po WAW to 45 do 60 m. To jakaś bzdura z ta szerokoscia pasa. Chyba, ze ktos zle odczytal mapy i uznal opaska za pas a poprawniej droge startowa. Gdyby zrobili wezszy i krotszy pas to o LCC moznaby bylo zapomniec. Ja jednak mysle, ze to jakas kaczka dziennikarska z tym pasem, bo az mi sie wierzyc nie chce, ze ktos mogl miec taki zarzut.
12/03/2017 06:28  

  
do gość_9228e: Człowieku, zastanów się co ty za bzdury wypisujesz?
12/03/2017 01:33  

  
smolip67: to o co chodzi, większość lotnisk ma chyba 60 m
12/03/2017 01:18  

gość_16fea - Profil
gość_16fea
  
Lotnisko-duch tak chyba określa się lotniska które minęły się z prawdą przy pisaniu wniosku o dofinansowanie szacując potoki podróżnych.
11/03/2017 21:47  

gość_9228e - Profil
gość_9228e
  
Szkoda, kubeł zimnej wody by się przydał polskim samorzadom, ktore bez sensu i na potęgę (roz)budowywaly male lotniska bez przyszlosci (LUZ, BZG, SZY, LCJ, RZE, IEG, POZ), aby potem ciągnąć kolejne publiczne pieniądze na dotowanie połączeń lotniczych, które mialyby udowadniac, ze inwestycja w lotnisko byla potrzebna.
11/03/2017 17:44  

  
adam7691;Szerokość pasa całe 45 m.Dobrze że tak to się skończyło.
11/03/2017 16:07  

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy