Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


LOT poleci z regionów do Tel Awiwu


Od czerwca LOT uruchomi połączenia z Gdańska, Wrocławia, Lublina i Poznania do Tel Awiwu - wynika z rozkładu na stronie portu lotniczego im. Ben Guriona w największym mieście Izraela. Przewoźnik na razie nie potwierdza tych połączeń.

17/02/2017 16:56
gość_85559 - Profil
gość_85559
  
dodawanie 5 do dwa daje?

  
Wiadomo już kiedy LOT odbiera pierwszego 738?
25/02/2017 15:37  

  
Do gość 864, tym wyjątkiem z KRK nie jest LOT/ kiedyś latał / , tylko FR i EL- AL.Oczywiście mówimy o lotach regularnych.Dodatkowo w lecie ma latać Israir.Nikt nie kwestionuje pozycji KTW,jeśli chodzi o połączenia do Izraela,ale wydaje mi się ,że najwięcej połączeń ma WAW.Fakty bez żadnego napinania się.
23/02/2017 17:54  

  
Dodatkowe loty do/z TLV sa juz na stronie LO. Jest etz dodatkowa para z WAW do TLV codziennie, za wyjatkiem piatkow, z WAW o 1540, powroty, zaleznie od dnia, miedzy 11:30 a 13:00 z TLV dolatujace do WAW miedzy 14:30 a 16:00. Te loty sa korzystne na tranzyty atlantyckei jak tez czesciowo do Azji. Slowem, dzieje sie, choc nie wiem jak dlugo te doddatkowe loty wytrzymaja bez doplat.
21/02/2017 14:41  

  
Powinna być mała poprawka co do GDN.

Zaczynają latać 17/06/2017 z TLV do GDN: 21:30, LO164
A pierwszy lot z GDN do TLV jest 18/06/2017, 6:00, LO163

Rotację robi samolot przylatujący z WAW (LO155) i potem wraca do WAW w niedzielę.

20/02/2017 19:22  

gość_7b874 - Profil
gość_7b874
  
Do tej pory najwięcej połączeń z Izraelem maja Katowice i tak zostanie choć Kraków sie napina to i tak dalej linie z Izraela będą operowały z KTW poza jednym wyjątkiem LOT!
20/02/2017 19:14  

  
Nie można powiedzieć, że wszystkie wycieczki kończą się i zaczynają w WAW lub KRK to po pierwsze, bo są ludzie, którzy nie mają czasu lub nie chcą jechać na full wypasie.
Wycieczki w Lublinie nie zaczynają się i nie kończą bo... wcześniej nie było lotniska, a do tej pory nie latają samoloty!!! Będzie połączenie, będzie możliwość przygotowania nowych ofert turystycznych, przez biura podróży.
Znaczna część ludzi nie podróżuje z biurem podróży, tylko wybiera indywidualną podróż.
Takie połączenie, nie zarobkowe, tylko turystyczno-sentymentalno-historyczne stwarza ogromne możliwości dla rozwoju turystyki pomiędzy miejscami, takim jak LUZ i Izrael. Z jednej strony Żydzi mają po co tu przyjeżdżać, bo jeszcze żyją ci, co doświadczyli na własnej skórze, ale przede wszystkim ich dzieci i następne pokolenia. Z drugiej strony Izrael, miejsce pielgrzymek chrześcijan z całego świata.
Dopłaty, dopłatami, takie połączenie ma szanse utrzymać się i bez dopłat. W odróżnieniu od popularnych destynacji turystycznych typu Rzym, Paryż, do których Lublinowi brakuje potencjału, a nikt z Rzymu, czy Paryża nie przyleci turystycznie do Lublina, no prawie nikt. Skoro ma być to trzymam kciuki. Jak będzie porażka, to znaczy że się myliłem.
20/02/2017 11:01  

  
Jeśli chodzi o chartery z Izraela do Rzeszowa to są to Chasydzi - dość biedna grupa społeczna, będąca na garnuszku Państwa Izraelskeigo. Przylatują charterami wynajętymi przez ichniejszy rząd, pomodlą się i wracają. Pieniędzy w Polsce wiele nie zostawią i z połączeń oferowanych przez LOT korzystać nie będą.
Chasydzi z innych krajów przylatują regularnymi połączeniami - LH, LOT ale jest ich znacznie mniej w porównaniu do tych pierwszych.
Na pewno z LOTu skorzystają "standardowi" Żydzi w dużej części młodzież- szczególnie, że obowiązkowym punktem ich edukacji jest odwiedzenie miejsca kaźni - tutaj duża szansa LUZ, żeby to połączenie utrzymało się dłużej a nie tyko do czasu masowego wejścia FR na ten rynek.
20/02/2017 10:59  

gość_89b60 - Profil
gość_89b60
  
gość_8db8f: Bilety może kupić każdy. Dofinansowanie LOT otrzyma za każdego pasażera, który leci na trasie Polska - Izrael - Polska i nie jest obywatelem Izraela.
20/02/2017 10:30  

  
gość_8db8f: Bilety może kupić każdy, choć obywatele Izraela nie chętnie korzystają z obcych linii.
20/02/2017 10:12  

  
@gość_6bf6d - dzieki wielkie.
20/02/2017 08:35  

gość_24e72 - Profil
gość_24e72
  
Chłopaki z Rzeszowa płaczą i nie mogą znieść porażki. Ale tak to jest jak się nic nie robi i czeka się nie wiadomo na co. Tak pisaliście na forach, że ruszy baza Ryanaira. I co? I cisza? Powielaliście fakenews z Deltą. I co? I dramat :) Miami ciągnie się już z 5 lat. Dalej nie wyciągacie wniosków tylko wrzucacie na konkurencję (Kraków, Lublin) bo tak Wam wygodniej.

Nie, nie jestem z Lublina ani z tych okolic. Pozdrawiam ze Szczecina :)
20/02/2017 07:26  

gość_197ae - Profil
gość_197ae
  
pablakiss: taki wielki znawca lotnictwa i takie elementarne pytania zadaje? wstyd... tornister, kredki i do szkoły, bo widać, ze ci trochę klas jeszcze brakuje do skończenia podstawówki. a jak nie masz pojęcia, to nie udzielaj się tutaj i nie wypisuj bzdur.
19/02/2017 23:19  

gość_8db8f - Profil
gość_8db8f
  
Czyli co,bilety bedzie mozna kupic tylko w Polsce i tylko Polak.
19/02/2017 21:22  

  
Zed: nie mieszajmy pojęć. Strona Izraelska nie będzie dopłacać do lotów z pielgrzymkami żydów do Polski. Czyli w dalszym ciągu rejsy regularne czy czarterowe z nimi będą rozpoczynać się np. w WAW, KRK, KTW czy RZE. Co więcej linie z Izraela czyli EL AL, Israir, SunDore, Arkia nie dostaną kasy. Natomiast rola rejsów Ryanair czy LOTu jest przeznaczona głównie dla turystów z Polski. Izrael chce rozruszać swoją turystykę, stąd takie sowite dopłaty.
19/02/2017 20:54  

gość_d0624 - Profil
gość_d0624
  
Zed - Izraelskie wycieczki nie zwiedzają w czasie pobytu tylko Lublina. Zaczynają najczęściej od Auschwitz czy Warszawy i potem jeżdżą po Polsce autokarami. Tak więc LUZ może być im nie po drodze jako lotnisko.
19/02/2017 18:53  

gość_6bf6d - Profil
gość_6bf6d
  
@pablakiss: Generalnie są 2 trasy wycieczek z Izraela
piersza
1. Lądowanie na południu (Katowice albo Kraków) - zwiedzanie Oświęcimia, Krakowa
2. Potem autokarem do Lublina - zwiedzanie Majdanka + nocleg
3. Autokarem do Warszawy - zwiedzanie: Muzeum ŻP, Getto itp.
4. Wylot z Warszawy
druga
1. Przylot do Warszawy
2. Lublin
3. Kraków, Oświęcim
4. Wylot z Krakowa albo Katowic

Lublin zawsze w środku. Do tej pory czartery na LUZie nie lądowały.


19/02/2017 18:35  

  
@Zed - Chartery które obsługuje Luz z Izraela, czy Ci sami turyści za jednym zamachem jada np, do Leżajska i na odwrót , lądujący w Rze zwiedzają Majdanek ? Jak to wygląda ?
19/02/2017 18:11  

  
Na stronie lotniska TLV widzę loty od czerwca raz w tygodniu, nie dwa. Nawet jeśli byłyby dwa kursy tygodniowo na Boeingu 737-400 (162 PAX) przez cały rok, to wychodzi oferowanie w jedną stronę 16848 PAX. W 2016 samych grup młodzieży z Izraela, które wykupiły nocleg w Lublinie, było około 51 tys. Szacunkowo można przyjąć, że pozostałych turystów z Izraela, którzy odwiedzili Lublin i spędzili w nim przynajmniej 1 noc, było w 2016 roku około 35 tys. Daje to nam razem ok. 85 tys. Zatem wystarczy 20% z tych turystów, żeby wypełnić 100% oferowania na tej trasie. 80% dalej będzie zmuszona latać do KRK i WAW, zanim przyjada do LUZ :)
Tak serio, jest to wynik możliwy do zrealizowania, przy odpowiedniej promocji połączenia w Izraelu. Zakłądam, że ruch w drugą stronę, tj. z LUZ do TLV nie przekroczy 20% całkowitego ruchu na tym kierunku, chociaż pielgrzymki z lubelszczyzny będą mogły korzystać już z połączenia z LUZ, a nie WAW.
Niepokoi tylko fakt, że jedyna informacja o tych kierunkach jest na stronie lotniska TLV, a LOT nie komentuje tych danych, więc dopóki nie będzie potwierdzenia by LOT, dopóty nie ma co się cieszyć.
19/02/2017 17:01  

  
*za takie rzeczy (zamiast zabraknie rzeczy)
19/02/2017 16:37  

  
Ironii nie załapałeś odnośnie delegacji. Nie każdy potrafi, nie przejmuj się.
Jasne ze luz nie ma potencjału jak WAW i KRK. W temacie połączeń z Izraela ma większy potencjał niż Poznań, Gdańsk czy Wrocław. To napisałem. Ze względu na miejsca pamięci, które są odwiedzane przez społeczność żydowską. Majdanek, Jesziwa, Kirkut. Do tego dochodzi przygotowanie infrastruktury turystycznej pod klienta z Izraela, hotele restauracje koszerne, przewodnicy. To wszystko Lublin posiada bo obsługuje bardzo dużo grup turystycznych z Izraela. Oczywiście nie znam kulisów otwarcia kierunku przez LOT i jestem bardzo sceptyczny wobec posunięć naszego narodowego przewoźnika pod katem opłacalności ekonomicznej. Czas pokaże sens takiego zagrania i w zasadzie moim zdaniem LOT w walce o kierunki izraelskie jest mocno spóźniony i raczej zbiera resztki tego co rynek pozostawił.
Osobiscie bardzo się zdziwiłem ta informacją jednocześnie ucieszyłem, ze LOT przetestuje potencjał Lublina w tym zakresie bo po prostu jestem ciekawy, czy moje wyobrażenia o potencjale są prawdziwe czy nie. Zobaczymy.
A wyjaśniając słowa o konferencji... cóż uważam, ze zabraknie rzeczy powinna być odpowiedzialność finansowa i karna dla urzędników za marnotrawienie publicznych pieniędzy. Ale w Polsce jest ogólne przyzwolenie na wydawanie pienieniedzy podatników byle jak, wiec nie ma co się spodziewać wyciagnięcia konsekwencji wobec osób odpowiedzialnych za ten bubel i być może działalność z pogranicza korupcji.
19/02/2017 16:27  

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy