Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


W piątek prezentacja boeinga 787-10


W piątek (17.2) Boeing zaprezentuje największy model Dreamlinera oznaczony jako 787-10.

16/02/2017 08:55
<>

gość_28f5c - Profil
gość_28f5c
  
5 razy pięć daje?

  
Boeing planuje pierwszy lot B787-10 w piątek, 31 marca, w North Charleston (Karolina Południowa). Ostateczna decyzja będzie zależała od warunków pogodowych oraz wyników wcześniejszych testów naziemnych.
Pierwszy lot odbędzie B787-10 (ZC001) napędzany silnikami Rolls Royce Trent 1000 Ten.

Drugi egzemplarz testowy (ZC036), z jednostkami napędowymi General Electric GEnx -1B jest już zmontowany. W kwietniu rozpocznie się montaż końcowy trzeciego egzemplarza testowego (ZC002) z silnikami RR Trent 1000 Ten.
23/03/2017 16:25  

  
W poniedziałek, 20 lutego, rozpocznie się montaż końcowy drugiego B787-10, napędzanego silnikami GEnx-1B. Montaż pierwszego egzemplarza trwał 50 dni.

Łącznie zamówiono około 1200 samolotów B787, wobec około 820 A350.
W roku 2016 Boeing dostarczył 137 samolotów B787, wobec 49 dostaw A350 (Airbus planuje dostarczenie co najmniej 70 sztuk A350 w tym roku).
W zeszłym roku zamówiono 58 samolotów B787, wobec 41 A350.
18/02/2017 13:58  

gość_fa213 - Profil
gość_fa213
  
Widać, że Boeing kombinuje, jak koń pod górę, nie ma już tak wielkiej przewagi nad Airbusem, jak kiedyś i o tym wie. Airbus goni szybko. A350 sprzedaje się lepiej, niż B787 i ma lepsze parametry, ale za to B777 sprzedaje się lepiej, niż A330 i A350. Te nowe projekty mogą sprawić, że Boeing skuteczniej powalczy o klientów.
18/02/2017 00:37  

  
Na pierwszy rzut oka 7M7 wydaje sie bardziej perspektywiczny i jezeli by go oparli w jakiejs cześci na 787 czy dużym udziale kompozytów to za te 10/20 lat nadal bedzie spełniał swoje zadanie. Jak poczytałem o MAX10 mam troche wiecej watpliwości o sens tego modelu na tej podstawie. Zdecydują pewnie koszty jakie bedzie trzeba ponieść i cena
17/02/2017 16:15  

  
Boeing ma obecnie dwa projekty, które czekają na zielone światło: B737 MAX 10 oraz 7M7.
Oba pozwolą wypełnić lukę pomiędzy B737 MAX 9 i B787-8. Producent ciągle jeszcze konsultuje się z ewentualnymi odbiorcami, aby dokładnie zdefiniować potrzeby rynku. Nowe samoloty muszą również być atrakcyjną ofertą w przyszłym dziesięcioleciu, kiedy nastąpią kolejne prognozowane wzrosty przewozów pasażerskich.

23 lutego w konferencji Barclays Industrial Select w Miami będzie uczestniczył Greg Smith, wiceprezydent Boeinga, więc możliwe jest ogłoszenie kolejnych szczegółów obu programów.

Strona internetowa producenta dedykowana prezentacji B787-10:
zobacz link

Wpis z Twittera prezydenta USA:
"Going to Charleston, South Carolina, in order to spend time with Boeing and talk jobs! Look forward to it."
17/02/2017 15:24  

  
już w ubiegłym roku pisano o tym w Skrzydlatej Polsce, niestety nie pamiętam w którym numerze.
17/02/2017 10:47  

  
greg0303 skad informacje o 7M7 ? Swoja droga zapowiada sie ciekawa maszyna, ktora moze sporo namieszać w tym segmencie a ilosc potencjalnych maszyn do zastąpienia w najbliższych latach jest spora
17/02/2017 10:27  

  
Proces certfikacji jednostek napędowych B787 Dreamliner firmy Rolls Royce Trent 1000 Ten dobiega już końca. Silniki są zamontowane w testowym egzemplarzu B787-8.

Pracownicy fabryki Boeing South Carolina w North Charleston głosowali w środę, 15 lutego, w sprawie oferty reprezentowania przez związki zawodowe. Zdecydowana większość (74%) głosowała przeciwko tej ofercie, co spotkało się z dużym zadowoleniem producenta.

Loty testowe B737 MAX 8 są już w końcowej fazie i niedługo powinna nastąpić certyfikacja tego modelu.
Pierwszy egzemplarz B737 MAX 9 będzie zmontowany do końca lutego, a pierwszy lot testowy planowany jest na początku kwietnia.

W przyszłym roku Boeing planuje przedstawienie nowego modelu, roboczo nazwanego 7M7, tak zwanego samolotu z środka rynku, następcy B757/B767.


17/02/2017 06:28  

gość_e083a - Profil
gość_e083a
  
Taki wariant powinien być podstawowy dla LOT za kilka lat.
Na trasy typu JFK, YYZ, ORD czy PEK zasięg idealny, a koszty sporo niższe per seat nawet w stosunku do B787-9, nie wspominając już B787-8..
Trzeba tylko dobrze wytargować cenę, najlepiej bezpośrednio od Boeing.
16/02/2017 13:59  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy