gość_cb2ca
2017-02-16 09:51
Poznań jest kanibalizowany przez Berlin, do tego przekonanie o własnej zaje***stości i kiepski zarząd i wyniki są jakie są.
gość_d7a38
2017-02-16 08:35
czy wiadomo jaki jest powód zawieszenia połączenia i czy jest szansa na wznowienie?
gość_d65e2
2017-02-15 23:50
@Maskwarych Rzeszów jest do zamknięcia, Kraków dzięki ofercie i A4 wyciska i wyciśnie RZE jak cytrynę. Dla Ukrainy, Białorusi i wschodniej Polski zdecydowanie lepsze położenie i większy potencjał ma Lublin.
gość_b239c
2017-02-15 22:30
O Wrocławiu piszą o Modlinie piszą , wreszcie coś tez napisali o Poznaniu :-)
A tak naprawdę to żenada ze lotnisko prawie wielkości schonefeld ma 10 lotów na dzień , tyle co Berlin na 20 min
@Makswarych Jakie kierunki typowo emigracyjne? Zobacz sobie na obecna siatke polaczen np z WRO - 14 tras na poludnie plus polaczenia z cala Europa, nie tylko z UK czy Irlandia. Linie otwieraja te kierunki, w ktorych widza potencjal i biznes. Poznan nie ma nowych tras, nie dlatego, ze daje male doplaty, tylko dlatego, ze widocznie nie ma potencjalu. Tam tez kiedys byly trasy niekoniecznie emigracyjne, jak Mediolan, Madryt, czy Barcelona. Teraz odpada tez Rzym i Glasgow - to chyba raczej zle wiesci i ktos z wladz tamtejszych powinien sie nad tym powaznie zastanowic, bo inaczej lotnisko straci wiecej niz pieniadze wydawane na doplaty ;)
gość_fa213
2017-02-15 21:52
Niesamowite, komuś jeszcze oprócz mnie chce się na głos kwestionować istnienie niektórych wątpliwych polskich lotnisk i słuchać potem hejtu pod swoim adresem?! Jak miło...! :D
Makswarych
2017-02-15 21:25
@gelek83 Gdańsk i Wrocław jeszcze sobie jakoś dają radę, Katowice jako hub charterów również, Rzeszów MÓGŁBY dużo zdziałać bo jest blisko Ukrainy a istnienie Szyman, tak samo jak BZG, RDO, LCJ, LUZ czy IEG. Lepiej wykorzystać kilka większych lotnisk niż nabudować masę która świeci pustkami. Zresztą, co to za renoma mieć lotnisko z którego 80% połączeń jest do Anglii...
Makswarych - dodaj jeszcze Rzeszów, Wrocław, Katowice, Gdańsk i Szymany....
Makswarych
2017-02-15 21:01
A może to i dobrze? Poznań jako jedyny nie dopłaca tanim liniom byleby mieć cokolwiek. I to też znak moim zdaniem że emigracja z Wielkopolski się zmniejsza. Ja wiem że fajnie jest się szpanować nowymi połączeniami ale czy to aż takie ważne by mieć wzrost za wszelką cenę? By Ryanair czy Wizzair otwierały typowo emigracyjne połączenia na zachód za pieniądze podatników "bo wzrost" czy "prestiż"? Mam bardzo duży szacunek do Poznania za takie podejście do sprawy by się tylko ekonomiczne połączenia utrzymywały i by linie radziły sobie same. W każdym razie nie są pod butem low costów jak LUZ czy WMI.
gość_0dcff
2017-02-15 19:57
Do gościa 8653c: Cieszysz się, że w POZ marnie idzie? Z jakiego powodu?
gość_6d855
2017-02-15 17:47
Na tą Ławicę to już szkoda słów....
gość_8653c
2017-02-15 17:36
Mieli dość "płaczków" z poznania że znowu nic...No to mają