Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Plany powiększonego terminala w Modlinie gotowe


Planowanie rozbudowy terminala w Modlinie jest niemal ukończone - zdradził Leszek Chorzewski, p.o. prezesa lotniska w Modlinie. Budowa może ruszyć w tym roku, ale najpierw rada nadzorcza lotniska musi zadecydować o sposobie finansowania.


3 dni, 23 godziny temu
<>

gość_fc924 - Profil
gość_fc924
  
Ile to trzy + 0?

  
W chwili obecnej przekroczenie przepustowości terminala w Modlinie, o czym wspominają poprzedni dyskutanci, nie stanowi raczej większego problemu. Przecież część ruch przenieść można na niemal puste RDO i/lub LCJ, na co zarządy tych lotnisk tylko czekają.
2 dni, 15 godzin temu  

gość_f0a4f - Profil
gość_f0a4f
  
@d72c3 A jak skomentujesz fakt, że W6 płaci za obsługę 1 pasażera w LUZ aż 2zł 20gr ?
3 dni, 4 godziny temu  

gość_16fea - Profil
gość_16fea
  
Tylko na co tu czekać .Rządzący są zbyt mało kompetentni by podjąć jakąkolwiek decyzję. A aglomeracja potrzebuje decyzji prawie na ,,dziś ''. Pamiętajmy że proces inwestycyjny nie jest krótki i na końcu okaże się że będzie problem.
3 dni, 16 godzin temu  

  
kelo - Dokładnie jak piszesz. Prezes Modlina ma problem bo nadal nie ma decyzji w temacie ani duoportu ani CPL-u. A lotnisko się ,,dusi''.
3 dni, 16 godzin temu  

  
zobacz link
Michael presje robi na szybszą rozbudowę :D planowane 5mln to trochu dalej za mało. Zanim będzie gotowe to już będzie pewnie ponad 3.5 przy wstrzemięźliwości Ryanaira i spartańskich warunkach spokojnie wykręcone, tuż po rozbudowie od FR dołażą pewnie z 15 tras, większe częstotliwości na obecnych i jeszcze w tym samym roku od otwarcia będą już się zbliżać do granic przepustowości i co wtedy? :)
3 dni, 16 godzin temu  

  
Czyli nadal każde lotnisko samo w sobie kreuje rozwój . Brak nawet ogólnej strategii w branży lotniczej powoduje że aglomeracja warszawska ma dwa lotniska które żyją swoim niezależnym życiem. Potem nagle coś w sferach rządowych się ,,wykluje'' i .......i pieniądze będą wyrzucone w błoto. Z drugiej strony lotniska takie jak Modlin nie mogą czekać w nieskończoność bo już są u granic przepustowości terminala.
3 dni, 17 godzin temu  

gość_d72c3 - Profil
gość_d72c3
  
obecnie lotnisko peka w szwach a jeszcze nie zarobiło na siebie i jest zakładnikiem jednej linii, opłata za paxa na Okęciu to 60 PLN a w Modlinie 10 razy taniej, jest taniej niż na Ukrainie. Paradoksalnie Modlin tak ułożył cennik, że po powiększeniu lotniska Ryanair będzie miał jeszcze taniej.
Biznes po polsku
3 dni, 21 godzin temu  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Kalendarz lotniczy