×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Plany powiększonego terminala w Modlinie gotowe


Planowanie rozbudowy terminala w Modlinie jest niemal ukończone - zdradził Leszek Chorzewski, p.o. prezesa lotniska w Modlinie. Budowa może ruszyć w tym roku, ale najpierw rada nadzorcza lotniska musi zadecydować o sposobie finansowania.


15/02/2017 14:03
<>

gość_0e22b - Profil
gość_0e22b
  
Ile wynosi suma cztery i 3?

gość_d3e3a - Profil
gość_d3e3a
  
Niestety kłania się brak wizji dla Mazowsza, do tego dochodzi kwestia stawek dla LCC. Terminal jest potrzebny, jednak chyba należy podjąć decyzję co do pozycji lotniska, albo utrzymujemy obecny status - dobudowujemy kawałek po kawałku i mamy kiepską infrastrukturę niedającą zarobić, albo z Modlina robimy lotnisko odpowiadające w przybliżeniu WAW. Chodzi o to, ze teraz wydamy mln zł a za kilka lat ktoś stwierdzi, ze trzeba lotnisko kompletnie przebudować ...
02/03/2017 13:40  

gość_7c3d6 - Profil
gość_7c3d6
  
gość_f0a4f dokladny cennik LUZ: zobacz link
Zniżki co sezon sa mniejsze, a w Modlinie sa uzaleznione tylko od ilosci pax i sa na stale!!! co w praktyce faworyzuje tylko jedna linie
24/02/2017 09:18  

gość_7c3d6 - Profil
gość_7c3d6
  
gość_f0a4f Przelicz wszystkie oplaty dokladnie. Do stawek Modlina LUZ bardzo daleko..
24/02/2017 09:13  

  
W chwili obecnej przekroczenie przepustowości terminala w Modlinie, o czym wspominają poprzedni dyskutanci, nie stanowi raczej większego problemu. Przecież część ruch przenieść można na niemal puste RDO i/lub LCJ, na co zarządy tych lotnisk tylko czekają.
16/02/2017 21:34  

gość_f0a4f - Profil
gość_f0a4f
  
@d72c3 A jak skomentujesz fakt, że W6 płaci za obsługę 1 pasażera w LUZ aż 2zł 20gr ?
16/02/2017 08:31  

gość_16fea - Profil
gość_16fea
  
Tylko na co tu czekać .Rządzący są zbyt mało kompetentni by podjąć jakąkolwiek decyzję. A aglomeracja potrzebuje decyzji prawie na ,,dziś ''. Pamiętajmy że proces inwestycyjny nie jest krótki i na końcu okaże się że będzie problem.
15/02/2017 20:32  

  
kelo - Dokładnie jak piszesz. Prezes Modlina ma problem bo nadal nie ma decyzji w temacie ani duoportu ani CPL-u. A lotnisko się ,,dusi''.
15/02/2017 20:12  

  
zobacz link
Michael presje robi na szybszą rozbudowę :D planowane 5mln to trochu dalej za mało. Zanim będzie gotowe to już będzie pewnie ponad 3.5 przy wstrzemięźliwości Ryanaira i spartańskich warunkach spokojnie wykręcone, tuż po rozbudowie od FR dołażą pewnie z 15 tras, większe częstotliwości na obecnych i jeszcze w tym samym roku od otwarcia będą już się zbliżać do granic przepustowości i co wtedy? :)
15/02/2017 20:06  

  
Czyli nadal każde lotnisko samo w sobie kreuje rozwój . Brak nawet ogólnej strategii w branży lotniczej powoduje że aglomeracja warszawska ma dwa lotniska które żyją swoim niezależnym życiem. Potem nagle coś w sferach rządowych się ,,wykluje'' i .......i pieniądze będą wyrzucone w błoto. Z drugiej strony lotniska takie jak Modlin nie mogą czekać w nieskończoność bo już są u granic przepustowości terminala.
15/02/2017 19:50  

gość_d72c3 - Profil
gość_d72c3
  
obecnie lotnisko peka w szwach a jeszcze nie zarobiło na siebie i jest zakładnikiem jednej linii, opłata za paxa na Okęciu to 60 PLN a w Modlinie 10 razy taniej, jest taniej niż na Ukrainie. Paradoksalnie Modlin tak ułożył cennik, że po powiększeniu lotniska Ryanair będzie miał jeszcze taniej.
Biznes po polsku
15/02/2017 15:59  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy