Prawnik Pasażera: Linia powinna zapłacić za uszkodzony bagaż

Prawnik Pasażera: Linia powinna zapłacić za uszkodzony bagaż Uszkodzony bagaż pana JanaWakacje to czas intensywnych wojaży po świecie. Pan Jan z żoną wybrali się na południe Europy, by po latach odnaleźć zapomniane zakątki z ich pierwszej podróży. Wracając z romantycznych wakacji z bagażem wspomnień, pamiątek i zdjęć, nie przypuszczali, że podczas lotu ich walizka dozna naprawdę mocnych wrażeń. Po wylądowaniu i odebraniu z taśmy...
03/02/2017 15:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b2389 2020-03-03 14:47   
gość_b2389 - Profil gość_b2389
jaki termin ma linia lotnicza na zwrot środków za uszkodzony bagaż? czekam już 3 miesiąc na zwrot z firmy amc aviation, firma twierdzi ze zwroca mi do 19 TYGODNI .
gość_dd2d1 2019-12-10 18:52   
gość_dd2d1 - Profil gość_dd2d1
Co zrobić i do kogo sie zwrócić o pomoc ,jeśli linia lotnicza ( Blue Panorama ) nie odpowiada na reklamacje dot.uszkodzonego bagażu, agencja turystyczna korzystająca z usług tego przewoznika również nie pomaga rozwiązaniu problemu.Dokumentacja została wysłana zarówno drogą mailową jak również pocztą tradycyjną.Nie otrzymałem (od 22 pażdziernika) nawet potwierdzenia odbioru mojego zgłoszenia reklamacji.
gość_f22d9 2019-01-19 11:19   
gość_f22d9 - Profil gość_f22d9
Linia lotnicza ma racje, dlaczego miałaby wypłacać większą sumę niż za taką jaką zapłaciłeś. Podobne reguły są w sklepach: jeśli kupisz ubranie w promocji i chcesz je później zwrócić, z jakiego powodu sklep miałby zwrócić cenę niepromocyjną. Inaczej w podobny sposób każdy mógłby kupować ubrania w promocji, zwracać je gdy promocja się skończy i na tym zarabiać. Poszukaj innej walizki lub innej promocji.
gość_f1d19 2019-01-18 20:45   
gość_f1d19 - Profil gość_f1d19
@gość_85ac4: Odpowiedź w skrócie, bo można pisać i pisać, temat rzeka: zrobili prawidłowo. Pozdrawiam.
gość_75242 2019-01-18 19:03   
gość_75242 - Profil gość_75242
Jeśli przedlozyles dowód zakupu i widać na nim cenę, która zapłaciłeś, to nie dostaniesz ani złotówki więcej. Trzeba było skłamać, ze nie masz rachunku i wskazać ile ta walizka kosztuje normalnie oraz stwierdzić, ze tyle za nią dałeś, a tak pobite gary...
gość_85ac4 2019-01-18 16:16   
gość_85ac4 - Profil gość_85ac4
Kupilem walizke przed swiatami w promocji za 500zl (cena regularna 1200zl). Dwa tyg po zakupie bylem na urlopie I podczas podrozy walizka zostala zniszczona. Zglosilem wszystko na lotnisku, linia lotnicza przyjela reklamacje, po tygodniu otrzymalem zwrot 500zl. Napisalem do lini, ze domagam sie kolejnych 700zl zwrotu, poniewaz obecna cena tej samej walizki w tym momencie wynosi 1200zl. Na rachunku, ktory przedstawilem lini lotniczej, bylo wyraznie zaznaczone ze jest to cena promocyjna, a cena regularna to 1200zl. Linia lotnicza odmowila dalszej wspolpracy I wyplaty roznicy. Czy mam prawo domagac sie kolejnego zwrotu kwoty 700zl, czy linia postapila zgodnie z prawem I jedynie 500zl mi sie nalezalo? Prosze o info jesli ktos przerabial podobna sytuacje, dzieki :)
gość_e65cd 2017-02-03 15:44   
gość_e65cd - Profil gość_e65cd
Trochę nieścisły artykuł jeśli chodzi o podstawę prawną bo zależy od krajów pomiędzy którymi lecimy. Nieporównywalnie więcej stron liczy Konwencja Warszawska.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy