LOT pozyska większe Dreamlinery

LOT pozyska większe Dreamlinery Samoloty te polecą na najważniejszych trasach dalekodystansowych do Nowego Jorku i Chicago. Nie jest jednak wykluczone, że pojawią się także na połączeniach dalekowschodnich. Większy Dreamliner może zabrać na pokład 294 pasażerów, w tym 24 osoby w klasie biznes, 21 - w premium ekonomicznej i 249 - w ekonomicznej. To oznacza, że oferowanie w tych kabinach...
31/01/2017 12:49   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_80767 2017-02-23 23:36   
gość_80767 - Profil gość_80767
Pozdrawiam redakcję :) 30% w premium skoro tyle samo w -8 i -9? Brawo Matematyko !
greg0303 2017-02-13 21:44   
greg0303 - Profil greg0303
Pierwszy egzemplarz B787-9 dla PLL LOT ma już przydzielony termin montażu końcowego:
L/N 678, ZB755, S/N 38083, który będzie miał miejsce w Everett.

B787-8 (siódmy i ósmy egzemplarz dla PLL LOT):
SP-LRG: L/N 568, ZA276, S/N 35944
SP-LRH: L/N 583, ZA277, S/N 35943

Obecnie najwyższy numer liniowy samolotu na linii montażu końcowego to L/N 546.
gość_1f778 2017-02-09 20:58   
gość_1f778 - Profil gość_1f778
niezła jazda :-))))))) dajcie sobie na luz chłopaki :-) albo wymieńcie się telefonami to załatwicie tę sprawę w 5 minut a nie piszecie miesiącami ;-)
bpsilver 2017-02-09 19:09   
bpsilver - Profil bpsilver
@gość_4fadd a ja ci tlumacze po raz kolejny ze ty zakladasz ze nie bedzie problemu pozyskac tych 400 pln od osoby. Twoje 12.5% istnieje na papierze i zakladasz ze znajdziesz 8 osob razy ile tam chcesz miec tych rzedow foteli po 8 miejsc. Ja ci tumacze ze bedziesz mial duzy problem znalezc 8 chetnych wylozenia 400 PLN za fotel szerszy o 1 cal. Ze juz nie wspomne o tym ze operujemy tu bazujac na fakcie ze miejsca w samolocie sa sprzedawana za cene stala co jest nieprawda rowniez. ty zakladasz ze 8 osob musi zaplacic 12.5% wiecej ale prawda jest taka ze w tym rzedzie 8 osob prawdopodobnie kazda z nich zaplacila inna kwote za miejsce w samolocie.
gość_4fadd 2017-02-04 17:12   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ bpsilver Najpierw przeczytaj co ty napisałeś: "Jesli 8 osob kupuje bilet za 2000 PLN to masz 16000 tak? Jak mam jeden extra fotel za 2000 to mi da 18000 tak?" Tylko gdzieś ci się zapodziało to extra 12,5% o których cały czas mowa i przy 8 siedzeniach to nie jest 2000 tylko 2250 i to jest dodatkowe 250 a nie 400. Jak ty byś nie pisał bzdur i wywracał kota ogonem to ludzie by ci tak nie odpisywali. A cały czas chodzi o to żeby zmusić ludzi do latania w premium bo jak econo będzie wygodna to nie będzie chętnych na premium.
bpsilver 2017-02-04 15:43   
bpsilver - Profil bpsilver
@gosc_00546 zakładasz że tych 8 pasażerów będzie chciało zapłacić 400 więcej, ja mówię że nie będzie chciało stąd różnica. Jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem to się nie wypowiadaj
gość_00546 2017-02-03 22:11   
gość_00546 - Profil gość_00546
@ bpsilver Ha-ha-ha-ha! Skonać można. Ty wogóle nie rozumiesz co czytasz. A może nawet podstawówki nie skończyłeś. Spróbuj zrozumieć że 9 x 2000 = 8 x (2000+250). Skąd ci się wzięło 2000 różnicy? To dodatkowe 250 zł od 8 pasażerów płaci za ten 9-wiąty bilet to jest to 12,5% extra. Ty naprawdę masz z tym problem czy pracujesz w LOCie i tam tak uczą że jak ci brak argumentów to próbuj z kogoś zrobić idiotę? Tak czy owak wyrazy współczucia i zpisz się na jakiś kurs matematyki ale na poziomie podstawówki nie wyższym. Powodzenia.
bpsilver 2017-02-03 20:21   
bpsilver - Profil bpsilver
@ gość_4fadd "Przecież linia dostaje te same pieniądze bez względu czy to jest 9 foteli czy 8 + 12,5%" Jesli 8 osob kupuje bilet za 2000 PLN to masz 16000 tak? Jak mam jeden extra fotel za 2000 to mi da 18000 tak? To ze ty chcesz zaplacic 400 pln wiecej nie znaczy ze pozostale 7 osob rowniez bedzie tym zainteresowane. Rynek twierdzi obecnie ze nie znajdziesz tych osob na tym polega problem. Ani ja ani ty nie mamy mozliwosci przetestowania twojej teoriii ale ja jestem bardzo sceptycznie do niej nastawiony, szczerze watpie zeby to sie oplacalo.
gość_4fadd 2017-02-03 17:35   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ bpsilver "Twoje 300-400 pln ma się nijak do sprzedania pełnopłatnego biletu"? Przecież linia dostaje te same pieniądze bez względu czy to jest 9 foteli czy 8 + 12,5%. O czym ty mówisz? Chodzi o to że pasażer nie ma takiego wyboru. A 300-400 zł w obydwie strony to nie to samo co 1400 dopłaty w jedną stronę. Rozumiesz? O wiele więcej ludzi stać na 300-400 zł niż na 1400x2. Nie każdy potrzebuje tych wszystkich dodatków które przychodzą w premium ale na wygodniejszy fotel za niewielkie pieniądze na długiej trasie znajdzie się wielu a może i większość. A jeśli LOT nie ma jaj żeby pokazać innym liniom że można inaczej i przyciągnąć ludzi do siebie to w tym miejscu masz rację, nie latam LOTem a LOT zawsze zostanie małą peryferyjną linią która tylko naśladuje inne i choćby miał 1000 samolotów to będzie się wlekł w ogonie za innymi. Sukces i wyjątkowość nie polega na powielaniu tego samego co robi tysiące innych. To że jest wielu chętnych na ścisk w econo byle by było taniej to jest fakt ale jest też bardzo wiele ludzi którzy by chętnie dopłacili te 12,5% żeby było wygodniej tylko takiej oferty nie ma. I dlatego sugerowałem że na dalekich trasach w 787 LOT powinien zostawić tylnią kabinę w układzie 3x3x3 a środkową zrobić w 2x4x2. A jeżeli LOT uważa że nic nie traci nie oferując układu 2x4x2 to niech zapyta tych którzy latają za ocean i wybierają LH i inne linie. Faktem jest że ludzie nie latają LOTem z wielu powodów ale bardzo wielu nie lata ze względu na ciasnotę i niewygodę. To nie jest tylko kilka osób to są dziesiątki tysięcy ludzi. Jeśli tylko część z nich by wróciła do LOTu to już byłby ogromny sukces. LOT sam wpycha innym liniom Polskich pasażerów. Ale LOT nie musi się przejmować, wysilać, być innowacyjny i zabiegać o klienta bo jakby co to podatnik da, taka jest struktura ich działania i mentalnść która się wywodzi jeszcze z czasów komunistycznych. Problem jest taki, że takie coś prowadzi do upadku.
bpsilver 2017-02-03 15:18   
bpsilver - Profil bpsilver
@gość_1c339 Wy chyba wszyscy nie rozumiecie ze ja sie z wami zgadzam ze latanie w ekonomicznej klasie moze byc katorga. Najwezszy fotel w jakim mialem "przyjemnosc" spedzic 12 godzin mial 16.5 cala w ANA 777-300 i byl to chyba jeden z najgorszych pod wzgledem wygody lotow jaki odbylem. Wiec jak moge i mnie stac to polece czy premium czy biznesem ale nie zawsze jest taka opcja. Wiec tu nie chodzi o masochizm tylko o to matematyke :-) Twoje 300-400 pln ma sie nijak do sprzedania pelnoplatnego biletu na fotel ktory chcesz usunac za 2 czy 3 tysiace (jak juz mowilem). Poza tym to rowniez pokazuje ze nie wiesz jak linie wyceniaja bilety lotnicze, przeciez to samo miejsce w samolocie moze ciebie kosztowac 1800 PLN a mnie 3500 PLN. LOT nie jest w stanie wyznaczac nowe trendy rynkowe czy isc pod prad bo jest za maly i za slaby. Skoro uwazasz ze 5 cm jest dla ciebie tak wazne nie lataj LOTem. Jesli byloby wiecej takich jak ty uwierz linie lotnicze by sie do tego dostosowaly. Ja chetnie zaplace 500 czy 600 za premium gdyz wygoda jest duzo wieksza i bardziej warta doplaty. A w ich 767 nigdy bym nie kupil biletu poniewaz to jest juz zdecydowanie przegiecie. Zreszta i tak rzdko latam LOTem.
gość_1c339 2017-02-02 21:41   
gość_1c339 - Profil gość_1c339
@ bpsilver "Cena biletu jest najważniejsza"? Na krótkich trasach tak ale na długich a szczególnie dla tych co ważą 80 kg. i więcej to raczej nie. Ja też bym z chęcią dopłacił na trasie WAW-JFK-WAW 300-400 zł za 5 cm szerszy fotel. A dla ciebie, skoro jest ci to tak obojętne, LOT szykuje 767 do Newarku z 8 fotelami w rzędzie. To będzie gdzieś tak 15,5 cala na fotel, tzn. około 1,5 cala mniej niż w 787. W sam raz coś dla masochistów ale wnioskując z twojego komentarza takich też nie brakuje. :-)
gość_f22de 2017-02-02 21:04   
gość_f22de - Profil gość_f22de
gdyby cena nie była kluczowa to by irlandzki PKS dawno by zbankrutował
bpsilver 2017-02-02 20:31   
bpsilver - Profil bpsilver
@gość_4fadd Niestety nie, ale nie mialbym nic na przeciwko jesli chcieliby mi zlozyc oferte. Nie kieruje mna zadna troska o Ciebie czy jakiegokolwiek innego pasazera gdyz nie pracuje w branzy. Ja tylko podaje ci fakty i ewentualnie moje opinie oparte na tych faktach. Twoje argumenty sa po prostu wedlug mnie kiepskie gdyz nie odzwierciedlaja obenych rynkowych trendow ktore sa poparte badaniami przeprowadzanymi przez linie lotnicze. Jesli rynek by sie zmienil owszem byloby lepiej dla nas wszystkich i wygodniej ale nic na to nie wskazuje. Cena biletu jest najwazniejsza.
gość_4fadd 2017-02-02 16:14   
gość_4fadd - Profil gość_4fadd
@ bpsilver Czy ty pracujesz w LOTowskim Public Relations? Bo twoja fałszywa troska o następnego pasażera śmierdzi na kilometr. Za to kompletny brak zainteresowania jakim kolwiek komfortem w klasie ekonomicznej jest według ciebie i LOTu całkowicie usprawiedliwiony BO wszyscy tak robią to my też. Pisz takie bzdury dalej to awans zapewniony.
bpsilver 2017-02-02 15:20   
bpsilver - Profil bpsilver
@gość_1c339 i co z tego że wychodzi ci 12.5%? A co się bardziej opłaca linii lotniczej? Sprzedać ci bilet za 300 PLN więcej? Czy bycmoze jednak sprzedać kolejny osobny bilet na miejsce które ty chcesz usunąć za 2,000 PLN komuś... Proste jak drut. 3x3x3 jest standardem w 787 i nic wskazuje na to żeby to się zmieniło. Prędzej się spodziewam że JAL również ustawi fotele tak jak inni.
mluben 2017-02-02 11:01   
mluben - Profil mluben
Ja pitole...ale problem. Taka prawda ze każda linia jest inna i ma inną rentowność. Modyfikacje liczby siedzeń pozwala im podnieść rentowność. Dla zwykłego klienta ktory leci raz na ruski rok zmiany są niezauważalne. Jakbym miał szukać najtańszego połączenia z największym fotelem to bym pewnie się nie doczekał na fajną oferte. Coś za coś. Jak lecę do USA za 1000zł w obie strony to mam gdzieś czy będe mial szerszy fotel o 3cm czy nie. I tak sie w każdym mieszcze.
mluben 2017-02-02 11:01   
mluben - Profil mluben
Ja pitole...ale problem. Taka prawda ze każda linia jest inna i ma inną rentowność. Modyfikacje liczby siedzeń pozwala im podnieść rentowność. Dla zwykłego klienta ktory leci raz na ruski rok zmiany są niezauważalne. Jakbym miał szukać najtańszego połączenia z największym fotelem to bym pewnie się nie doczekał na fajną oferte. Coś za coś. Jak lecę do USA za 1000zł w obie strony to mam gdzieś czy będe mial szerszy fotel o 3cm czy nie. I tak sie w każdym mieszcze.
bpsilver 2017-02-01 23:43   
bpsilver - Profil bpsilver
@kidloco zobacz link
kidloco 2017-02-01 23:37   
kidloco - Profil kidloco
@bpsilver - poważnie??? (z tym 3x4x3 w A350?) Nie zostaje nic innego, jak polować na A330/340/B767 na długich dystansach
gość_1c339 2017-02-01 23:12   
gość_1c339 - Profil gość_1c339
bpsilver, On pisze o 300_400 zł więcej za przelot tam i z powrotem. I to ma sens bo usunięcie jednego fotela podzielone przez 8 daje 12,5%. Przy cenie zwykłej ekonomicznej około 2500 zł to daje 312 zł więcej. Ty z kolei radzisz mu upgrade do premium. W chwili obecnej upgrade do premium w jedną stronę na trasie WAW-JFK kosztuje 1400 zł. W dwie strony to jest 2800. Widzisz różnicę? Coś mi się wydaje że gościu ma rację zarówno w kontekście ulepszenia klasy ekonomicznej jak i propagandy LOTu a ty jesteś tego dobrym przykładem z twoimi niby radami.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy