No wlasnie, nie maja przewozic to samo tylko sie uzupelniac!
gość_68022
2017-01-02 22:52
Malo co przewozi sie statkiem zeby potem przewozic samolotem i na odwrot. jesli juz to nadgabaryty... a takiego regularnego cargo porty morskie malo generuja.
Z zapowiadanymi wzrostami bardziej spodziewalbym sie bardziej 'regularnego' cargo, jak np. expressowe przesylki Amazonu czy np. Zalando do centrum dystrybucji (np hub przewoznikow cargo w CGN, LEJ, BRU, EMA; obslugiwane przez sprint air/ATR 42)
Terminal oczywiscie poprawi mozliwosci przewozu nadgabarytow i ladunkow niestandardowych dla Nato w Szczecinie, okolicznych firm i innych nieregularnych towarów jakie byly w Szczecinie w tym roku, ale to nie ta skala...
Hello, czy terminal cargo nie bedzie swietnym uzupelnieniem dla portow z okolicy?!!
gość_a59ac
2016-12-31 09:47
W Szczecinie i okolicach takich centrów więcej się buduje . M.in. Zalando . Tysiąc miejsc pracy w centrum dystrybucji internetowego sklepu tej hiszpańskiej firmy.
gość_68022
2016-12-31 01:15
W Kolbaskowie (ostatni zjazd z A6 przed granica z DE) pod Szczecinem powstaje wlasnie wielka hala Amazon'u. Cargo z lotniska latwo dowiezc S3 i A6... Moze cos jest na rzeczy
FR moglo by otworzyc baze, ale moim zdaniem nie przed zamknieciem TXL. Caly Szczecin lata z Berlina... wieksze oferowanie, wiecej kierunków. Samo BER jest dalej niz TXL... To samo tyczy sie wejscia LH do Szczecina
gość_4b5a9
2016-12-30 15:47
Ten hangar dla dwóch samolotów to może przygotowanie pod bazę FR od 2018? Tak przy okazji Szczecin w listopadzie obsłużyl 33.456 pasażerów co jest wzrostem do listopada poprzedniego roku 18,12%. Od początku roku obsluzono 433.708 wzrost o 13,47%.
gość_111c2
2016-12-30 13:05
Amazon planuje cos dużego w tamtych okolicach, a biorąc pod uwagę ich plany na utworzenie własnej linii cargo, cos moze byc na rzeczy. Zreszta obok Pyrzowic tez budują duza hale, takze moze to dobry trop
gość_66d1e
2016-12-30 10:36
No to za zarobioną kasę niech przebudują terminal i rozbudują parking