Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0e338
2017-01-12 09:53
Loty z Rzeszowa do USA (New York) były już obsługiwane przez rzeszowskie lotnisko jakieś 8-10 lat temu. Jest spory popyt na loty z Rzeszowa do USA
gość_5948b
2017-01-09 19:55
BEDA ODLOTY Z JASIONKI !!!!
JUZ W ROKU 2008 "Firma" LOT specializowala i i zajmowala sie tym tematem robic w ballllona i duzo opowiada o DREAM..linerach .. a tu okazuje sie ze to z NADMUCHANIEM :))
zobacz link
pozdrawia RZE INSIDER
jjemiolo
2016-12-24 00:29
Jak napisal Kelo nawet politycy z RZE wiedza ze bez doplat nie bedzie sie LOTowi oplacac. Niniejszym jak podatnicy z Podkarpackiego zgodza sie dofinansowac tych co poleca linia moze byc, jesli nie to nie podniecajmy sie. Gdy nie bedzie doplat a LO jako wlasnosc panstwowa dostanie prikaz by latac wszyscy wiemy jak to sie skonczy.
Marcin14
2016-12-24 00:03
Norwegian istotnie zaczyna być ważnym graczem w TATL. I myślę, że LOT mógłby się na podobnym modelu skoncentrować. Zamówić Dreamlinery z malutką klasą biznes i tak samo małą premium economy. Reszta za grosze, a dla tych, którzy chcą lecieć z inwentarzem, zniżki.
gość_2f788
2016-12-23 17:57
Oj chyba nie, z Ryanem są spore problemy. Cztery lotniska chcą mieć bazy a RZE ma problem z przebiciem kasy.
lysypiotr76
2016-12-23 15:36
Gdzieś niedawno czytałem wypowiedź Pana Wagnera. Podobno najwięcej pax tranzytowych z PL wybiera Florydę. Czyli chyba nie do końca największe skupiska Polonii ?
lysypiotr76
2016-12-23 15:34
marcowy - AB i LH ..........to już prawie ta sama firma. :-)
gość_0d9e1
2016-12-23 14:29
To "pół" LH w Rzeszowie (które kiedyś miało postać dwóch dobrze wypełnionych rejsów dziennie, co przecież może powrócić) to wbrew pozorom bardzo duża konkurencja dla Lot. Połączenie bezpośrednie dałoby im z całą pewnością sporą przewagę.
Kelo: w sumie to liczą się tylko grupa LH i AB. U pozostałych przewoźników ciężko zrobić połączenie o sensownym czasie trwania podrózy. Ale tak czy inaczej jest tego w cholerę, kombinacja LH, OS, SN i LX daje praktycznie nieograniczona ilośc połączeń :) Ale trzeba by jeszcze dopisac do tego towarzystwwa Norwegiana.
gość_3bdbc
2016-12-23 14:10
Niesamowite, że wiceprezes LOT wysypał się z tajemnicy firmowej i nadal pracuje. No, ale co poradzić - były związkowiec z Solidarności. Nie do ruszenia.
Znaczy powiem tak już bez śmieszkowania, gdzieś na boku. Polityka, że jest to się zgodzę w obu przypadkach bezsprzeczne. Jednak patrząc na inne argumenty. z KRK wysysa ruch transatlantycki na który chęć ma LOT przynajmniej: 8 przewoźników w znacznym stopniu i cało rocznie: AirBerlin, Austrian, British, Brussels, , KLM, Lufthansa, SAS, Swiss. Do tego mniejsze oddziaływanie lub sezonowe: Finnair,AirFrance. Zakładam, że tylko Iberia i Alitalia nie odbierają pasażerów do Ameryki PN, bo zlokalizowane są ewidentnie nie po drodze. Wysysa LOTowi tą Polonię cały kontynent perfidnie kilkanaście razy dziennie, dosłownie w biały dzień i w nocy. Być może droższe ale bezpośrednie połączenie to będzie odgryzienie zachodnim najeźdźca bez kanibalizmu swojego HUBu w WAW ale pewności nie ma. Tymczasem w Rzeszowie jest tylko pół Lufthnansy (tylko jedno miasto) 1x dziennie. Tam nikt nie kradnie na masową skalę Polonii, jak dla mnie LOT ma monopol i otwieranie TATAL jest na szkodę Hubowi w WAW, gdyż mało co odbija od konkurencyjnej LH a zmniejsza liczbę pax na Okęciu. Być może stąd dopłata????
usuniety
2016-12-23 13:50
@garcba Anegdotka z wykładu (jakiś przedmiot prawniczy, doświadczony życiowo profesor): Sprawiedliwość to nie jest pojęcie z sali sądowej tylko ze słownika... ;-)
Kelo, dzięki. Czyli jedni muszą płacić, a inni nie. Gdzie tu sprawiedliwość...
garcba: Nikt Ci raczej nie odpowie, przekopać można cały internet i się o tym nie znajdzie żadnej wzmianki... ani lokalni politycy, ani przewoźnik, ani lotnisko nic nie wspomnieli o żadnych subwencjach z tego tytułu, a jak widzisz nie jest to temat tabu który należy ukrywać w Polsce przy ogólnym przyzwoleniu i wszechobecnych dopłatach od lewej do prawej strony. Skoro nie można udowodnić to znaczy że przelewów nie ma. Tylko raz w historii w 2011 Urząd Marszałkowski był skłonny wyłożyć 1bankę na promocję za Transatlantyki, była to chwila słabości tuż po ich utracie. Nie doszło to jednak do skutku.
Kraków też płaci za Chicago?
gość_f9f84
2016-12-23 11:47
@gość_111c2 błędne rozumowanie. LOT dostanie malutką część tej kwoty. Reszta dla francy za zbazowanie 2 samolotów.
gość_111c2
2016-12-23 09:17
Jesli samorzad placi az 9 baniek za rok, to dla Lotu czysty zysk nawet jakby latali na pusto. Swoja droga, bogate to Podkarpacie, ze sobie funduja latanie za ocean....
Przeczytajcie ze zrozumieniem link zamieszczony przez @Kelo.
LOT postępuje całkiem ekonomicznie. Czemu ma nie brać kasy na "promocje" skoro FR bierze i dobrze z tego żyje.
Będzie przelew z Rzeszowa - będą loty. Nie będzie przelewu - lotów nie będzie. Wszystko już jest dogadane - wiceprezes się wygadał.
gość_762bf
2016-12-23 06:56
To ja nie rozumiem. Czy LOT ma zamiar budować Hub w WAW, czy latać z regionów takich jak KRK czy RZE? Widzę tu kompletny brak koncepcji, a to jest niebezpieczne.
Sprywatyzować LOT i już nikt nie będzie pisał, gdzie powinni a gdzie nie powinni latać. Tylko jak ci związkowcy będą żyć, z czego?