Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_7f03c
2016-12-03 16:06
gość_04a26
Gdyby było tak dobrze, mysle ze zrobili by szybciej 6 i 7 połączenie w tygodniu z Bydzi. Połączenie jest rentowne, Lufthansa sie rozwija w Bydgoszczy, ale robi to ostrożnie. Bo np taki Wrocław dostał niedawno 5polaczen w tygodniu od razu. Tak czy inaczej, cieszy rozwój Lufthansy w Bydgoszczy. Jeszcze gdyby Ryan cos tam dodał, było by nieźle. Ale jak ktoś wyżej wspomniał, brakuje chyba negocjatora ktory pojecha by do Dublina cos wynegocjować zeby w końcu liczba PAX zaczęła w Bydzi rosnąć.
gość_6e448
2016-12-03 16:00
Ciekawe czy Bydgoszcz bedzie miała kiedys 2 połączenia Lufthansy dziennie, albo cjociaz ze poniedziałek, środa, piątek bedą 2 razy... Bez LOTu jest na to chyba szansa.
gość_04a26
2016-12-03 15:39
Rotacje powinny być codziennie. Potencjał jest spory. Przypomnę tylko : miasto o sporym potencjale biznesowym , siedziba centrum szkolenia NATO , bardzo duże imprezy sportowe , Camerimage - ogromny festiwal , i wiele wiele innych imprez o różnym charakterze.Wielu z Was pewnie mnie poprze że przy takim rozwoju wróżę w niedługim czasie drugą rotację w tygodniu.
lysypiotr76
2016-12-03 13:29
Pierwsze dziesięć miesięcy tego roku to 50 % wzrost liczby pasażerów na tej trasie. To kolejna rotacja nie dziwi.
gość_b11f4
2016-12-03 10:06
Szkoda ze normalnej umowy z Ryanairem nie potrafi podpisać. To wstyd ze przewoźnik pomimo dopłat id tak sobie zawiesza połączenia na zimę.
gość_6e448
2016-12-03 07:51
Ja leciałem w czerwcu do Barcelony przez FRA. Cena z Bydgoszczy był prawie taka sama jak z Gdańska. Ceny da wysokie bo kotów jest mało. W Bydgoszczy masz obecnie 5, a taki Gdańsk ma ich chyba 50 w tygodniu. Dlatego jest taniej.
gość_7f589
2016-12-02 22:54
na pewno przydałoby się połączenie do Krakowa
Jako mieszkaniec "Bydgoszczu" zawsze staram się sprawdzać LH. Do tej pory nie znalazłem połączenia w lepszej cenie niż z Gdańska, Poznania czy Wawy nie mówiąc już o innych liniach. Na przyszły rok mam kupionych parę biletów międzykontynentalnych żadnego w LH z "Bydgoszczu". Hallo her Frank może warto dać ceny przystępne dla mieszkańców nie tylko da żołnierzy NATO
gość_6e448
2016-12-02 17:17
Lot ma coraz lepszą siatkę połączeń z Warszawy. Mogą jeszcze spróbować z Bydgoszczy uruchomić raz dziennie połączenie do Warszawy około godziny 10-12 zeby lecieć dalej. Ale bez dopłat, jak to robi Lufthansa. Czy to ma sens? Przy coraz lepszej siatce z Warszawy mysle ze tak. A z roku na rok bedzie jeszcze lepsza.
gość_05ee0
2016-12-02 13:13
Bydgoszczanie wybrali sobie na hub przesiadkowy na cały świat Frankfurt nad Menem i to się przyjęło.A LOT był bardzo pazerny i chciał za połączenie z Wa-wą bez code-share milionowych dopłat i się przeliczył.Połączenie z Wa-wą bez code-share to każdy bydgoszczanin może sobie realizować kilka razy dziennie pociągiem.Pociągi do stolicy puste nie jeżdżą.
lysypiotr76
2016-12-02 11:55
A ja nadal twierdzę że połączenie z WAW ma sens. Ale na innych warunkach niż latał Sprint. Samoloty latały nieźle wypełnione.
gość_fbc4c
2016-12-02 11:37
LOT z Warszawą niech da sobie lepiej spokój. Powinien natomiast zbazować w PLB jeden E170 i uruchomić codzienne połączenia z Oslo i Sztokholmem, oraz ze dwa razy w tygodniu np Madryt i Paryż. Obłożenie lotów będzie dobre.
gość_5783d
2016-12-02 09:14
@ gość_f7b74
Gadasz głupoty. Jak latał Sprint Air dla LOT to samoloty byly pelne. Jaja zaczęły się jak na tej trasie był Eurolot bez dobrego porozumienia z LOT-em. LH w Bydgoszczy widać ma plan i tylko kwestia czasu jak zaczną oferować min. 2 loty dziennie. To nie jest popidówka w Polsce B. także wypelnienie lotów, choć pewnie niższe niż w POZ i GDN i tak jak widać jest zadowalajace. LOT zaspał, powinien chociażby spróbować przez 1 sezon wznowić połaczenie bez tych horrendalnych dopłat.
gość_b11f4
2016-12-02 06:36
Swoje robi też to, że Lufa nie ma żadnej konkurencji. Niemcom się opłaca za darmo, a LOT dostawał kasę i się nieopłacalo.
gość_05ee0
2016-12-01 22:37
Studenci ze Skandynawii studiujący w regionie są na tyle bogaci by latać sobie Lufą do Sztokholmu lub Oslo via Frankfurt skoro Bydgoszcz nie ma żadnego bezpośredniego połączenia z żadnym krajem skandynawskim.
gość_b11f4
2016-12-01 18:52
Widać ze się rozwijają w Bydgoszczy. Szkoda tez ze uciekli z Lublina.
gość_f7b74
2016-12-01 18:47
łysy: chyba zapomniałeś, ze Bydgoszcz miała juz połączenie lotnicze z Warszawa i to w rożnych wariantach. Za każdym razem wcześniej czy pózniej było zamykane. Nawet tak małe samoloty jak Saaby Sprintu latały pustawe.
gość_6e448
2016-12-01 18:24
Widać ze jest potencjał, którego w Lublinie nie ma.
lysypiotr76
2016-12-01 18:23
Ciekaw jestem jak wyglądałoby ewentualne połączenie do WAW . Przykład Poznania gdzie niemiecka linia ma mocną pozycję a LO radzi sobie nadzwyczaj dobrze.
gość_3f4e6
2016-12-01 16:08
w lublinie latałyby samoloty z 30 % wypełnieniem, wiec tego nie zrobila