LOT wróci do Oslo

LOT wróci do Oslo O tym, że LOT może wrócić do Oslo, informowaliśmy już na początku listopada. Jak donosi portal norweski portal Aftenposten.no, polski przewoźnik pozyskał już interesujące go sloty (przydzielone godziny odlotów i przylotów) na lotnisku w Oslo. Obecnie na trasie z Oslo Gardermoen do Warszawy lata jedynie Norwegian. LOT wycofał się z tej trasy pod...
26/11/2016 08:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
LS9 2016-11-30 13:17   
LS9 - Profil LS9
Ryanair ma prawie zawsze 100%frekwencji. Ostatnio jak lecialem do Oslo to bilet na samolot byl tanszy niz autobusowy z lotniska. Nie dziwie sie ze maja prawie zawsze 100% frekwencji.
gość_db02f 2016-11-29 21:42   
gość_db02f - Profil gość_db02f
Rzeszów-Gardermoen,frekwencja 100% latałem z rz i na rz z rygge to wiem jak było
lysypiotr76 2016-11-28 23:25   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
jjemiolo - Wszystko rozumiem , nawet Twój tok myślenia. Ale okrężną trasą ? Zdarza się ale bardziej z przypadku.
jjemiolo 2016-11-28 23:17   
jjemiolo - Profil jjemiolo
lysypiotr76: kazdy wie ze trasa FRA-TYO jest dluzsza od GDN-OSL. Na obu moga byc loty bezposrednie lub z przesiadkami, nieprawdaz? Czy wg Ciebie na dluzszej trasie moga byc ale na krotkiej nie? Kazdy powinien miec szase dorwania sie do kawalka tortu na dowolnej trasie. Czy LO nie moze sie starac o swoj kesek z GDN do OSL? Owszem nie bedzie ciezko bo oferta okrezna ale nie widze powodu zeby nie probowac. Sam kiedys lecialem z WAW do GDN a moj wspolpasazer lecial z CPH bo akurat tak jego firmie pasowalo.
lysypiotr76 2016-11-28 18:20   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
jjemiolo - Ten Twój przykład c/s z ANA i FRA to tak nie do porównania. To są loty długodystansowe a Oslo takim nie jest.
jjemiolo 2016-11-28 15:08   
jjemiolo - Profil jjemiolo
lysypiotr76: Masz racje, lubie marzyc. A w czym to niby zapedzilem sie w "kozi rog"? Z tym ze wspomnialem GDN jako mozliwy tranzyt z OSL przez WAW? Masz calkowita racje ze GDN jest zdominowany do Skandynawii przez SK, W6 i DY, ale celem mojego odzywu bylo tylko zapodanie ze dwie pary lotow dziennie dawalyby korzystne tranzyty do szeregu punktow w tym rowniez GDN. Czy byloby duzo chetnych z GDN przez WAW do OSL, watpie. To nie znaczy ze nie byloby nikogo nigdy. Na tej samej zasadzie NH ma c/s z LO na trase WAW-FRA (zobacz inna dzisiejsza nowine) podczas gdy sami, jak tez LH, obsluguja FRA-TYO bezposrednio?
gość_16fea 2016-11-28 10:14   
gość_16fea - Profil gość_16fea
Dokładnie. Gdańsk jest potęgą w lotach do Skandynawii.Gość_fbc4c - Prezes lotniska w Bydgoszczy nie raz mówił że właśnie Norwegia była by najlepszym nowym kierunkiem . Tyle tylko kto miałby na tym kierunku otworzyć połączenie. W6 ma BZG w 4 literach.
gość_5783d 2016-11-28 10:03   
gość_5783d - Profil gość_5783d
No fakt LO z BZG by się przydał, takie poranne odloty i wieczorne przyloty jak kiedyś byłyby super, bo LH lata "w środku" dnia.
gość_fbc4c 2016-11-28 09:28   
gość_fbc4c - Profil gość_fbc4c
Zapraszamy do Bydgoszczy...
gość_66a8b 2016-11-28 09:11   
gość_66a8b - Profil gość_66a8b
Uuuu. Pasazer.com zaspał. Lufthansa odpuściła LOTowi i będzie code-share LOT z ANA ;)
lysypiotr76 2016-11-27 23:39   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
jjemiolo - Trochę się rozmarzyłeś. I przy okazji
zapędziłeś w ,, kozi róg ". O GDN zapomnij. Skandynawia na tym lotnisku to potęga . Najwięcej połączeń w tamtym kierunku w Polsce. Dadzą radę bez WAW.
LS9 2016-11-27 22:49   
LS9 - Profil LS9
Lecialem raz do Oslo Ryanarem. Nie jestem pewnie czy oni i Wizzair lata do Oslo codziennie. Przypuszczam, ze jak LOT wroci na ta trase to puszcze przynajmniej jedna rotacje na dobe. Co moze byc bardziej korzystne niz loty co drugi dzien. Moze sie w krotce cos wiecej dowiemy!
jjemiolo 2016-11-27 22:13   
jjemiolo - Profil jjemiolo
gosc_80f8b: Nie jestem pewien ze LO zaoferuje najnizsze ceny do/z OSL. Gosc_2d3d8 odpowiedzial Tobie ze LO nie musi sie wstydzic tego co oferuje. Jesli wiec Norwegowie maja forse moga sie zainteresowac noiezla oferta nieco tansza niz np. KL czy SK. Nie jest prawda ze ludzie ktorzy maja pieniadze nie licza ich. Najwazniejszym jednak dla mnie atutem LO do/z OSL wydaje sie byc komplementarna wzgledem SK, LH czy DY siatka polaczen. Jesli rozklad zostanie ladnie zgrany polaczenia przez WAW moga sie okazac atrakcyjne. Pamietajmy ze jest rowniez znaczna grupa Polonusow w Norwegii. Na pewno wiekszosc szuka tanszej oferty ale dla czesci korzystny rozklad, pzykladowo dwie pary dziennie, moze byc wazniejszy niz cena.
PS: popieram rowniez idee powrotow do FCO, MAN i DUB.
LS9 2016-11-27 12:21   
LS9 - Profil LS9
jjemiolo dla mnie to tez bylo zaskoczenie, ze 10 lat temu LOT zamknol oba polaczenia w tym samym czasie zamiast zredukowac liczbe lotow z 2 dziennie do 1 dziennie. Nie wiem co zdecydowalo o tym. Na pewno ludzie z poludnia i wschodu emigruje do Norwegi, a przeciez Ryanair nie lata wszedzie ;)
gość_2d3d8 2016-11-27 12:07   
gość_2d3d8 - Profil gość_2d3d8
Dlatego właśnie będą latać, bo LOT ma naprawdę porządny poziom, oczywiście jak na europejską linię. Ale trzeba narzekać, bo co polskie to syf... Tylko, że jak LH ostatnio miała strajki to proponowała batoniki pasażerom. A lot proponuje hotel
gość_80f8b 2016-11-27 11:32   
gość_80f8b - Profil gość_80f8b
Jjemiolo - Norwegowie w minimalnym procencie ewentualnie będą latać przez WAW. Są bogaci i liczy się dla nich poziom podróży a nie cena!!!!!!!!!
jjemiolo 2016-11-27 02:54   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Nie jest chyba zaskoczeniem ze Skandynawowie chca latac. Po pierwsze to bodajze jako calosc najbogatszy region Europy wiec maja za co latac a po drugie poza woda przez co musza latac. Poki co LO jest tylko w CPH i ARN. Tym samym by wykorzystac szanse na tym rynku OSL jest logicznym powrotem, a ponadto pozostaja HEL jak rowniez mniejsze ale rownie obiecujace GOT i MMX.
Odnosnie LS9: dwie pary lotow dziennie z WAW z wylotami: pierwsza rano i powrotem wczesnym popoludniem, oraz druga z wylotem poznym popoludniem i powrotem pozno wieczor zalatwilyby nozliwe tranzyty przez WAW w obie strony do/z: PEK, ICN, NRT, EVN, TBS, BEY (latem), LCA, OTP, SOF (latem), ATH (jak wroca nocne rotacje latem), KSC, oczywiscie krajowki (RZE, KRK, KTW, WRO, POZ, GDN), oraz do TLV w jedna strone (bo w powrocie dluga przerwa w WAW). Jesli jedna para dziennie to bardziej logiczna z wylotem na noc do OSL z powrotem rano. W ten sposob bylyby krotkie tranzyty na kraj jak tez Europe Srodkowa i Wschodnia, dosc dlugie na daleka Azje, ale odpadlyby raczej na Zakaukazie i Bliski Wschod.
gość_556e9 2016-11-26 21:47   
gość_556e9 - Profil gość_556e9
i jeszcze koniecznie BHX i moze EDI, please :-)
gość_eaf29 2016-11-26 21:29   
gość_eaf29 - Profil gość_eaf29
gość_fa213 Cóż, SAS ma starsze samoloty długodystansowe a w Norwegianie słynącym głównie jako tania linia bez żadnych udogodnień znaleziono swego czasu robaki w jedzeniu co zniechęciło tłumy ludzi od latania nimi i mnie też.
LS9 2016-11-26 20:36   
LS9 - Profil LS9
jesli informacje sie potwierdza to jestem ciekawy ile lotow wroci i w jakich godzinach.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy