Kto przy zdrowych zmysłach poleci do Azji przez Rzym/Berlin, a potem jeszcze Aby Zhabi jak ma na miejscu Emirates i Qatar? Tzn. nie wiem jak niska musiałaby być cena:)
gość_f8b8c
2016-11-24 10:51
Air Serbia się zwinęła z WAW.
Air Berlin cienko przędzie, zwinął się z GDN, leasinguje swoje samoloty Lufie, więc może się szykować do ograniczenia oferty z WAW.
Latać do Azji przez FCO też trochę nie po drodze.
Zatem to może być przymiarka Etihadu do wejścia do WAW na własnych blachach.
gość_24cb4
2016-11-23 23:04
Trudno powiedziec. Logicznie rzecz ujmujac, jest opcja dla ETIHADa w WAW po tym jak wycieli Air Serbia, no ale jest tu juz konkurencja QATAR i Emirates do tego lata do WAW etihadowaska Alitaliai i airberlin.
gość_27cd7
2016-11-23 20:38
Emir ma pełne samoloty nierzadko ponad 400 osób, Qatar też ładnie, ostatnio wysyłają większe wersje A333 i po 300 osób nawet zabiera to i może dla Etihada się znajdzie miejsce na Okęciu
gość_bc994
2016-11-23 19:29
pierdu pierdu, ale rzeczywiście, pomimo konkurencji w WAW ze strony Emirata i Qatara, robi się miejsce w tej części Europy dla WAW u Etihada.
gość_10670
2016-11-23 12:22
Naprawde? W GDS'ach zadnych ejsow do WAW nie ma...
gość_1d6ac
2016-11-23 09:37
Przenoszą się do WAW !!!!!!!