Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
pozpiotr
2016-11-15 11:51
No cóż..., nie wyszło - szkoda, Ale Rezszów, w przeciwieństwie do Poznania przynajmniej próbuje...
gość_251b0: Daj spokój po co nam Adria. Bez cs i dwa lub trzy razy w tygodniu ? Bez sensu, polata jeden sezon i się zwinie. Poczekajmy spokojnie na KLM. Tego typu wynalazki bez dużej kasy z dopłat nie mają żadnych szans na rozwinięcie połączenia.
gość_90f97
2016-11-14 22:17
Jaka majetna "metropolia" to takie linie lotnicze. Rzeszow w zupelnosci zasluguje (tylko) na Ryanaira, na cos drozszego to ludzi nie stac...
gość_251b0
2016-11-14 22:11
No to może Adria podstawi teraz swój samolocik na trasę Gdańsk - Amsterdam?
filipsta1
2016-11-14 15:49
gość_d2626 Katowice też są moim ulubionym lotniskiem, ale bez przesady... Połączenie na Dominikanę jest połączeniem czarterowym, a nie regularnym. Lotnisko w Krakowie też jest niczego sobie. Nie, nie mamy najdłuższego pasa. Jest on równy z Rzeszowem i krótszy od Warszawy. Nie, nie tylko my przyjmiemy największe samoloty. Warszawa, Rzeszów, Wrocław, Poznań też bez problemu. Nie, nie mamy największego terminala cargo. Loty na Dominikanę są też wykonywane z Warszawy. Też uwielbiam port w Katowicach i uważam, że jest super, ale bez przesady...
gość_b03be
2016-11-14 15:11
@kinder, ten port nigdy nie informuje o swoich porażkach, taka propaganda :D
Prawda jest taka, że nagłe przerwanie współpracy Adrii z RZE to odwet za to, że LOT kupił akcje nordiki i Adria została wykopana ze współpracy z nią ;).
A tak faktycznie to ciekawe czy zarząd RZE wiedział o tej akcji Adrii bo jak do tej pory jest brak komentarza ze strony portu.
gość_32127
2016-11-14 14:23
Panowie, ktoś już wcześniej napisal: nie karmić trolla... Gaworząc z nim, zniżacie się do jego poziomu.
gość_d2626
2016-11-14 13:43
gość_74d7d, tak najlepsze lotnisko w kraju. Mamy najdłuższy i najnowszy pas startowy z kategorią II, który jako jedyny w kraju może przyjąć największe samoloty na świecie. Będziemy mieli piękną wieżę kontrolną. Mamy super terminale i największy w kraju terminal cargo. Do tego bazę Wizzaira który ciągle się rozwija. Jakbyś nie wiedział to Wizz lata już do Dubaju. To jest niesamowity prestiż. Mamy też regularne loty na Dominikanę jako jedyne lotnisko w kraju. To o o czymś świadczy, nieprawdaż? Nie ma bardziej prestiżowego lotniska w kraju. Mówisz że latasz z KTW to od razu rośniesz w oczach. U mojej Haliny z pracy wszyscy latają z KTW na wczasy, bo z innych lotnisk obciach. Jakby ktoś poleciał z takiego RZE czy KRK to od razu by został obśmiany.
gość_6ea2c
2016-11-14 12:57
gość_05ee0: nie ośmieszaj się mówiąc że potencjał na Paryż jest tylko z KTW bo fakty mówią coś innego. Przypomnę tylko że była realna szansa na pokazanie tego "potencjału" kiedy to z waszego podczęstochowskiego pastwiska latał AF. Jak wyszło wszyscy pamiętają - klapa totalna!
gość_74d7d
2016-11-14 11:58
gość_d2626 A to w Katowicach jest lotnisko?
gość_bbefc
2016-11-14 11:36
Z drugiej strony, potencjał na połączenia do Paryża poza Warszawą i Krakowem jest minimalny. Z bardzo dużych Polskich miast jak POZ, WRO, GDN czy KTW połączenia do Paryża obsługiwane są dwa razy w tygodniu przez Wizz czy Ryanaira. Wiec jak miało by się utrzymać połączenie z małego i biednego Rzeszowa.
gość_05ee0
2016-11-14 11:30
Przekaz jest prosty,to lotnisko się kończy,ale chociaż trochę poegzystowało,bo Szymany skończyły się od razu na starcie.
gość_d2626
2016-11-14 11:19
Potencja to jest z Katowic a nie z jakiegoś pastwiska przy granicy z Ukrainą! Managery Adrii wiedziały co robią. Zapraszamy do Katowic!
Dokladnie tak, wielu synpatyków RZE obstawialo ze w takiej formule to połączenie nie przetrwa do końca roku. Fakt Podkarpacie to najbogatszych regionow nie nalezy, ale potencjal ruchu mamy chocby na ludziach ktorzy wyjezdzaja za granice, wystarczt ich przerzucic z autokarow na samoloty ake sorry jak sredni bilet na autokar z Rzeszowa do Paryza kosztuje ok 450zl a na Adrie bylo minimum 1000zl w jedna strpne to wybor jest logiczny. Druga sprawa Adria to dla zwyklego mieszkanca Podkarpacia linia egzotyczna, malo znana. Paryz z Ryanem lub Wizzem z RZE to kierunek skazany na sukces.
gość_92ae6
2016-11-14 10:52
Oby to był koniec eksperymentów typu OLT, Adria, CSA, itp.
lysypiotr76
2016-11-14 10:20
qwerty - Skoro od początku to połączenie było tak skonstruowane to wynik końcowy był do przewidzenia.
gość_89b60
2016-11-14 09:41
Przyczyna? Brak potencjału w Rzeszowie. Cena? patrz: pkt. 1
Powody anulowania - słaba sprzedaż i wypełnienie. Dlaczego? Cena, cena, cena, marka, sytuacja w Paryżu.
Cena - jeszcze do września Adria uważała, że rotacja wtorek-sobota to biznes i kazała sobie za nią płacić 350 Euro RT.
Cena - Po zmianie polityki bilety kosztowały 150 Euro RT - trochę taniej można było polecieć EasyJetem z KRK (również na CDG) płacąc za dojazd, parking i kupując walizkę. Jak komuś wystarczał podręczny to czysty zysk. Jak miały lecieć 2 osoby to również kilka stówek w kieszeni zostawało. Na dodatek z KRK loty codziennie więc można sobie dopasować dowolny termin.
Cena - cena biletu w jedną stronę w Adrii to około 200 Euro - więcej niż RT. Ludzie którzy odwiedzają Paryż zarobkowo nie zawsze znają datę powrotu.
Marka - po przygodach z OLT Expres, gdzie wielu straciło pieniądze czy EoroLotem który po roku latania upadł i co prawda pieniądze zwrócił ale niesmak pozostał i sporo osób woli kupić bilet w czymś mniej egzotycznym niż Adria.
Sytuacja w Paryżu - Ryzyko zamachów też swoje 3 grosze dołożyło - wiele osób wybiera inne kierunki turystyczne a najchętniej zostaje w kraju.
gość_8cb66
2016-11-14 08:01
No i dobrze, z korzyścią dla LCJ będzie, zawsze to dwie rotacje uwolnione zostaną, będzie można zwiększyć MUC albo otworzyć coś jeszcze nowego.