Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Nieobiektywnie: Siedem zalet dobrej klasy biznes


Wobec stale rosnącej konkurencji na rynku linie lotnicze walczą o klientów nie tylko atrakcyjnymi cenami czy idealnym rozkładem lotów, ale także tym, co oferują na pokładach swoich samolotów.

01/11/2016 20:39
<>

gość_ed32f - Profil
gość_ed32f
  
Co otrzymamy, gdy dodamy trzy do 1?

gość_7ee10 - Profil
gość_7ee10
  
To niestety jest smutna prawda i dotyczy nie tylko starszych stewardess Lotu, ale także całkiem młodego personelu, zarowno na dalekich, jak i na europejskich trasach. Tak długo jak biorą pasazera za cudzoziemca (w sensie nie Polaka), to sa uprzejmi aż miło popatrzeć, jak tylko człowiek zdradzi się ze swoim polskim pochodzeniem, szybko ta uprzejmość się kończy. Oczywiście nie dzieje się tak zawsze i na każdym locie, ale mimo wszystko z latania biznesem Lotu płynie podstawowa nauczka - nie przyznawaj się, ze jesteś Polakiem. Smutne, ale prawdziwe.
10/09/2017 20:29  

gość_83076 - Profil
gość_83076
  
LOT w 787 w klasie biznes ma bardzo dobre siedzenia ale jeśli ktoś jest Polakiem to personel pokładowy daje to odczuć i pasażer jest ignorowany lub wręcz traktowany jak zło konieczne. W pierwszej kolejności obsługiwani są obcokrajowcy a na końcu Polacy i to bez względu na to gdzie się siedzi. Można siedzieć w środkowym rzędzie i też się zostanie obsłużonym na końcu. A że większość pasażerów w klasie biznes to są obcokrajowcy to na serwis czeka się długo do tego stopnia że niektórzy pasażerowie są już po kolacji a Polak dopiero łaskawie ją dostaje. A jeśli ktoś prosi o coś w trakcie lotu to do obcokrajowca pani podchodzi natychmiast a Polak musi próbować 3-4 razy żeby pani stewardesa podeszła w dodatku poirytowana że Polak o coś prosi. Jeśli jesteś Polakiem to sobie daruj klasę biznes w LOT na długich trasach w 787 chyba że poziom obsługi personelu pokładowego jest Ci obojętny. Dla mnie to nie jest obojętne i dlatego LOT omijam szerokim łukiem.
10/09/2017 17:09  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy