filipsta1
2016-10-27 19:28
gość_776bb - hahahah!!... Tam?! hahaha
gość_1c339
2016-10-26 21:42
Jeśli fabryki w Polsce zaczną produkować produkty o dużej wartości które są stosunkowo małe i wysyłane daleko w świat, np. wyroby jubilerskie, zegarki, sprzęt optyczny, medyczny, precyzyjne urządzenia pomiarowe, itp. to przeładunki cargo wzrosną. Trudno żeby w świat wysyłać pralki, lodówki czy schab i ziemniaki. Transport lotniczy cargo jest odzwierciedleniem zaawansowania przemysłu i rozwoju kraju.
lysypiotr76
2016-10-26 19:00
Bardzo ładnie wygląda segment rynku cargo na katowickim lotnisku.Oby z tą drogą sprawa się wyjaśniła, bo na razie żadna ze stron nie ustępuje.
gość_db75c
2016-10-26 16:45
Produkt większości zakładów nie ma profilu który wymaga natychmiastowej dostawy do konsumenta, np. kwiaty z Holandii, a transport lotniczy jest kosztowny. Jeśli coś można zamrozić to się mrozi i na ciężarówki, kolej lub statki.
gość_18677
2016-10-26 14:14
100 ton to piec ciezarowek. Duzo. W skali roku to 60 ciezarowek wiecej. sporo mimo wszysto.
gość_776bb
2016-10-26 13:27
W Rzeszowie więcej obsługują. Mamy większy potencjał.
gość_81cf6
2016-10-26 13:03
gość_df8cd Hahahaha! Zjedz snickersa...
gość_df8cd
2016-10-26 11:47
Czyli srednio miesięcznie wzrost o 100t. Chyba kiepsko z tym cargo w Pyrzowicach, skoro chwalą sie nawet takimi "wzrostami". Po oddaniu nowej ds mial byc hiper rozwój cargo, dalekie dystanse, ciężkie samoloty a tu stagnacja, nie licząc okazyjnych akcji jak wrzesniowa fiatowska.