Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_23fd2
2018-05-09 00:48
Modlin obok Puszczy Kampinoskiej? Tak samo Baranów! Pan tu gada o ptaszkach a nad Kampinosem ciągną klucze żurawi każdej wiosny i jesieni. Jak się te biedaki zderzą z jakimś transportowym potworem, to megakatastrofa gotowa! PiS chce megalotnisko? To i będą megakatastrofy!
gość_15c02
2016-09-18 18:30
Wystarczy nie blokować ruchu na lotniskach lokalnych i wzrosty w Warszawie nie będa duże.
gość_5be2f
2016-09-18 13:35
ale PO co MOnoPOlizacja lotnisk w MOdlinie i na Okęciu?
gość_efd87
2016-09-15 13:55
LOT przedstawił wizje swojego rozwoju oderwaną od realiów, ale jakby co to może powiedzieć, że strategię miał tylko mu jej nie pozwolono realizować. Powinny powstać inne warianty z innymi warunkami ich realizacji, bardziej realistycznymi.
gość_efd87
2016-09-14 15:13
Rozbudowa Modlina to rozsądny pomysł, praktycznie bez ryzyka w przeciwieństwie do założeń na jakich oparta jest koncepcja LOT-u poparta przez PPL. Nie jesteśmy aż tak bogaci żeby ryzykować dziesiątki miliardów na podstawie megalomańskich wizji prezesa LOT-u, który w dodatku nie ma osiągnięć i doświadczenia w branży lotniczej. Powinni wypowiadać się eksperci z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu tego biznesu.
gość_67b60
2016-09-14 13:21
wystarczy rozbudowac Modlin, nowy pas i wiekszy terminal.Nie trzeba budowac lotniska na ktore nikt nie bedzie mogl dojechac. jak zawsze to inwestor zagraniczny robi kase w kraju ktory jest podatny na łapówki.
gość_efd87
2016-09-14 09:29
Niestety ale te plany trącą megalomaństwem i brakiem realizmu, chyba szykują się zmiany
gość_0a454
2016-09-14 08:57
I o zamknięciu lotniska decydować będzie prezes LOTu? Zastanów się co piszesz. Zanim jakaś licząca się linia przeniesie się na nowe lotnisko, musi ono mieć jakąś renomę. A jak buduje się takie lotniska najlepiej świadczy przykład BER. Panów opanowała sraczka, bo ich ministrowie są na wylocie i próbują się utrzymać na stanowiskach.
W artykule jest napisane, że po otwarciu CPL Okęcie zostałoby zamknięte, a więc wybór linii ograniczy się do przenosin na CPL albo do zamknięcia połączenia. Zainteresowanie linii lotniczych nie będzie tu miało nic do rzeczy.
gość_0a454
2016-09-14 06:46
A Panowie zasięgnęli informacji, czy inne linie operujące z WAW są zainteresowane CPL? Może się okazać, że z CPL będzie korzystał tylko LOT. Reszta zostanie w WAW. Ruch w WAW odbuduje się w przeciągu max dwóch lat. A LOT będzie latał z burakowa jak Ryanair.
gość_c77ac
2016-09-13 22:21
Mżonki dwóch dyletantów. Na szczęście rzeczywistość w miarę szybko weryfikuje takie chore pomysły...
gość_9a59e
2016-09-13 20:08
Szpikowski masz najlepsze lotnisko w Europie w samym sercu Stolicy i chcesz to zniszczyć jak pozostałe dwie firmy które doprowadziłes do ruiny
gość_677d1
2016-09-13 18:34
No popatrz, a ja latam średnio 100 razy w roku i w 80% Lotem. I jakoś niczego mi nie ubywa...
gość_a2a6a
2016-09-13 18:33
Do gościa: gość_fb651, w czym SAS ma lepszy produkt od LOTu?
gość_fb651
2016-09-13 18:23
Tak zgadzam sie. Ktos tu jest po piwie i ostro pusicily mu wodze fantazji. LOT 17,5 mln pasazerow (latam okolo 20 razy w roku - nidgy LOT'em. Lufa lub SAS, po prostu maja lepszy produkt), skad oni wezma ten PAX? Aha, zawsze staram sie omijac Okecie. Ale ze Okecie jest przeinwestowane, to jest kawal roku. Nalezy zapytac jakie ONI pija tam piwo.
gość_9a59e
2016-09-13 18:22
a co z ludźmi z Chopina na bruk ? Czy praca za 2000 brutto
gość_fb651
2016-09-13 18:17
Czytam swoim dzieciom rozne bajki jak sa juz w lozkach. Jednak ta o CPL jest chyba najlepsza. Za co ci ministrowie biora kase? Istne Fairy Tale.
gość_dcf00
2016-09-13 16:57
Co za mrzonki dotyczące CPL i duoportu. Te dwie paranoiczne idee są jedynie po to, żeby bronic interesów PPL i nikomu nie będą służyc, tylko PPL. Jesli zamkną WAW i rozbudujują WMI, to co się podzieje z dyrektorami z PPL? PPL będzie malutka firmą wiec w interesie PPL jest forsowanie megalomańskiego projektu CPL (kosztem Lodzi, Bygdoszczy, Poznania, i Rdaiomia i Modlina) lub forsowanie równie idiotycznego pomysłu duoportu (kosztem aktualnych włascicieli WMI, kosztem LOTu i innych przewozników), którego nikt oprócz PPL nie potrzebuje, bo tego typu idee w ogóle na świecie nie istnieją. Jedyne rozsądne wyjście to rozbudowa WMI, bo niewielu na tym straci, głownie tylko PPL.