Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_83d14
2016-09-23 22:28
Moim zdaniem, jeśli już dywagujemy nad MAXem, to będzie to 737-8.
I wcale mnie ten wybór nie dziwi bo, w przeciwieństwie do 737-9, jest o wiele bardziej udany niż jego "europejski" konkurent. ;)
Ale czy to będzie MAX? ...
gość_ff8f8
2016-09-20 20:28
znowu LOT zrobil jankesom laske, ale i tak nic z tego nie bedzie. LOT spotka to co Malev, wszyscy w branzy o tym wiedza.
gość_b2a89
2016-09-18 19:15
gość_2569b
to po prostu logiczne...LOT ma dostac 2szt docelowego samolotu w 2017 wiec jezeli wybral 737 to docelowy jest MAX8 a przejsciowy NG800 .....mowil o tym prezes wiec czemu sie dziwisz...
gość_2569b
2016-09-17 22:17
gość_aa958
Że cooo? LOT jako launch customer Boeinga 737 MAX w Europie? Hah. Zamówienia sięgają wstecz do 2011 roku, a ty wyjeżdżasz, że LOT jako jeden z pierwszych otrzyma te Boeingi :D
gość_aa958
2016-09-15 21:33
w koncu jest decyzja...737Max ok kazdy wybor jest dobry, najwazniejsze ze JEST
ale mam nadzieje ze Boeing wygral cena i tym ze LOT dostane 2szt MAX juz w 2017 /pewnie 8/ a Airbus nie dal rady wcisnac w kalendarz neo na 2017...bo inaczej kupowanie 2 NG zeby lataly z 28 MAX to nie ma sensu...dzieki temu LOT dostanie MAX8 jako jeden z pierwszych na swiecie moze jak z 787 jako pierwszy w Europie? ;)
gość_fede1
2016-09-15 09:37
Mają rozmach...
LOT miał realny wybór następcy B737.
To trzeba zawsze podkreślać.
Wybrał B737NG po prawie 20-tu latach od pierwszego lotu B737-700 (1997-02-09), czy też B737-800 (1997-07-31). Wielu konkurentów szybciej poradziło sobie z wyborem. Nadal czekamy też na oficjalne potwierdzenie lot.com czy boeing.com - ich brak oznacza wciąż brak końcowego podpisu pod umowami.
Bardzo się cieszę, że wreszcie się skończy wieloletnia dyskusja o następcy. Za i przeciw konkretnym opcjom znamy już na pamięć.
Każdy wybór to zakończenie dyskusji oraz przyjęcie odpowiedzialności.
LOT powinien przede wszystkim rozwijać się i skupić uwagę na zarabianiu.
A niezadowoleni z wyboru (zawsze tacy będą) będą mogli latać swoją ulubioną maszyną z WAW u konkurencji typu Air France, Alitalia, British Airways, Lufthansa, Aer Lingus, Brussels Airlines, TAP Portugal, Turkish Airlines, czy choćby WizzAir.
Jak czytam....Boeing zły,drogi....itd....padam ze śmiechu.Dalej słuchajcie "polityków"!
Wg mnie dobry wybór,i chyba jedyny realny.
Mam pytanie do prawdziwych specjalistów,czy myślicie,że w LOT sprawdziłby się 737-9??
gość_24fd9
2016-09-13 20:08
737 stary samolot. A320 duzo lepsze
gość_fb651
2016-09-13 18:26
Pomostowe maszyny?! Jakis zart. Chyba do momentu bankructwa. Maja w tym LOT'cie fantazje, dam im to. Chyba lepiej poogladam Benny Hilla niz te bajki o potedze.
greg0303
2016-09-13 15:39
B737 to sprawdzona konstrukcja. Przykładowo linie KLM nigdy nie wprowadziły do swojej floty maszyn serii A320, choć większość europejskich przewoźników tak zrobiła. Southwest i Ryanair również opierają trzon swych operacji przewozowych na B737. Ostatnio dużym zaskoczeniem było ogłoszenie wymiany floty Air Canada z A320 na B737. W tym przypadku również oferta Boeinga była bardziej atrakcyjna dla przewoźnika niż Airbusa.
Na pewno samoloty serii A320 mają lekką przewagę techniczną nad B737, zostały przecież zaprojektowane prawie 20 lat później.
Tragedii nie ma. LOT już pod koniec lat 90-tych zeszłego stulecia miał zamówione B737-800, z których zrezygnował po wydarzeniach z 11 września 2001 roku. Jeśli pojawią się też we flocie wersje -900(ER), MAX 9 to mogą przydać się do obsługi połączeń na Bliskim Wschodzie, Kaukazie czy do Iranu lub Indii.
Najważniejsze, że będą maszyny wąskokadłubowe o pojemności pasażerskiej ponad 150 miejsc. Ten segment był od wielu lat zaniedbany przez PLL LOT.
gość_fe806 - dla mnie goście mogą siedzieć nie tylko w "branży', ale nat na klopie, byle pisali sensowne komenty, a nie tylko by coś napisać, by się pokazać. Anonimowo pisać nie trzeba wielkiej odwagi, bo w większości przypadków pisze się dyrdymały typu "A czemu nie z KTW?" i wiadomym jest, że nikt z uzytkowników nie będzie wiedział, kto za te dyrdymały jest odpowiedzialny. Ty także nie masz odwagi sie zalogować i pisać normalnie pod rozpoznawalnym nickiem. Może winno być tak, że skoro goście chcą być nadal gośćmi, to niech przy ich odpowiedziach podawany będzie cząstkowy nr IP, wtedy mogą sobie być goścmi, a my będziemy wiedzieli kto bezużytecznie się uzewnętrznia.
gość_fe806
2016-09-13 12:06
Wg. Pana CANI tylko zalogowani mają coś sensownego do powiedzenia? śmiem twierdzić ze sporo z "gości" faktycznie w branży siedzi i pojęcie o lotnictwie rzeczywiste posiada, w porównaniu do zalogowanych fanów lotnictwa z aparatem przy oku, lubiących fotele danym modelu i znających sie na lotnictwie z Discovery... więcej pokory Panowie.
gość_50dea
2016-09-13 11:16
W sprawie miejsca na nowe Boeingi, budowy CPL i innych opcji na hub w Polsce centralnej: czy nie można odgiąć albo schować pod ziemię S-2 i w ten sposob uzyskać miejsce na drugi pas na Okęciu? Można wtedy postawić kolejny terminal non Shengen, na który mógłby być nawet jakiś pociąg jak w ZRH.
gość_eef31
2016-09-13 07:07
Tyle nowych samolotów spowoduje ze LO będzie latało niemal do każdej ,, dziury " w Europie Środkowej i każdej w Polsce np. RZE , LCJ , BZG , LUZ .
gość_28c46
2016-09-13 01:37
@cani Może po prostu moderatorzy tutaj uznają zasadę, że żadnej wypowiedzi nie wolno cenzurować jeśli nie łamie regulaminu? ;) Prosta i znakomita zasada. Coś czego nie zaznasz na wielu forach.
gość_1542d
2016-09-13 00:59
Porażka i tyle. Lot dowolnym boeingiem jest nieporównywalnie bardziej męczący niż jego odpowiednikiem airbusa. Nie dość, że LOT drogi to jeszcze na boeingach. Trzeba będzie dalej latać z przesiadką w Paryżu czy we Frankfurcie...
gość_f0703
2016-09-12 23:38
A a świstak siedzi i zawija je w te sreberka
lecz niedługo poleci, gdy Donald Duck kopnie go z półobrotu !
pablakiss
2016-09-12 23:14
@edeq - AMEN
kto by pomyślał że stanę po stronie @pablakiss :) @piotrze - masz szczegół poniżej małpujesz wpis z innego portalu przerabiając go na własny. To nie jest zasada tego ani innego forum, że uczestnicy kopiują wpisy udając że są ich własne. Nie masz własnego zdania, a znasz sie na "fwszystkim". I to jest wg. mnie sedno sprawy. Twoje wpisy praktycznie nie wnoszą nic nowego, nawet innego spojrzenia na sprawę, ponieważ kopiują punkt widzenia innych. Nie odnosisz sie merytorycznie, tylko od razu bronisz się atakiem. Z mojej str koniec.