Mniej pasażerów w Rzeszowie

Mniej pasażerów w Rzeszowie Na lotnisku wykonano 1,4 tys. operacji lotniczych. Od początku roku z usług portu skorzystało prawie 382 tys. podróżnych. 
04/08/2016 07:59   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lysypiotr76 2016-08-15 12:13   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Trochę Wasz krajan przesadził na pokładzie samolotu Fr z Dublina .zobacz link
lysypiotr76 2016-08-08 20:19   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Kelo - ja nie przesadzam . Nikt kto wie jak działa branża lotnicza nie obiecuje lotów z lotnisk regionalnych . A prezes LO takowe obiecał . Bo nie liczą się pieniądze ale elektorat . Koszty w kąt , ważne głosy polonusów w wyborach .
Kelo 2016-08-08 14:19   
Kelo - Profil Kelo
Jeśli chodziło o te Twoje komentarze związane z kwestią polityczną, to uważam że grubo przesadzone. Co prawda ze słów obecnego ministra infrastruktury, który uczestniczył niedawno przy ogłaszaniu strategii rozwoju Balic na następne "tysiąclecia" można było odnieść wrażenie, że już została podjęta decyzja o uruchomieniu takich połączeń w 2021, jako prezent za trud zbudowania pasa. Tak daleko w przyszłość nie wybiegam jednak, bo nie jest powiedziane że dożyje pierwsze primo :D, po drugie że nie będzie znaczących opóźnień, a po trzecie zanim się zrealizuje tą niezbędną inwestycje to skończy się kadencja obecnego sejmu. Nie ma pewności czy wygrają po raz drugi, trzeci itp Lub czy nie będzie wymian kadry wewnątrz partyjnych i przeniesienie nacisku na np Radom XD :D
lysypiotr76 2016-08-08 13:45   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Już w tym temacie dałem odpowiedź. Poczytaj wcześniejsze komentarze w tym artykule i komentarze były dedykowane dla Ciebie.. Mogę się mylić w prognozie.
Kelo 2016-08-08 13:31   
Kelo - Profil Kelo
Faktycznie z Paryża śmiga Norwegian również, dużo tego jednak nie ma (pewnie samolotów brakuje). LGW/LHR nigdy pasa nie zbudują :D tam są od XX lat na etapie zastanawiania/rozważania/zmieniania zdania. Nie wiem jak uważasz ale mi się wydaje, że prędzej Amerykańskie linie się rozrosną w bliższej albo dalszej przyszłości do ekspansji na prowincje niż LOT (żeby wyszedł poza Okęcie)
lysypiotr76 2016-08-08 12:52   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Kelo - Zapomniałeś o Paryżu. Ciągle bliżej jest jednak do budowy nowego pasa na Gatwick niż na Heathrow więc nie liczyłbym na Europę Środkową i loty za ocean. Ciągle wielu jak mantrę powtarza że loty za ocean , loty za ocean. Kto ? Amerykańskie linie ? Jak nie LO to nikt.
Kelo 2016-08-08 10:55   
Kelo - Profil Kelo
gość_251b0: Ciekawa opcja z Norwegian LongHaul, ale jednak oni są nastawieni na maksymalny zysk. Realizują long-haul z swoich głównych lotnisk tj.: Oslo, Sztokholm, Kopenhaga + kura znosząca złote jajka czyli Gatwick.... Ale kto wie, zamówienia na kolejne Dreamlinery złożone, maszyn przybędzie, może potencjał w Skandynawii na takie loty się skończy (w sensie jakaś maksymalną granicę osiągną) + zapchają Gatwick do reszty i basta. Kolejka jednak może być długa wśród miast które mają longhaul i zmieszczą jeszcze więcej + druga kolejka u miast które nie mają longhaul a mają większy potencjał na takie trasy
kinder 2016-08-08 10:23   
kinder - Profil kinder
@qwerty - EMA traci, i to bardzo. Urlopy ludzie z reguły biroą od weekendu w wracają w weekend. EMA będzie od listopada w soboty z KRK, wiec ludzie przesiądą się na Kraków a nie wtorki i czwartki. Z STN to standardowe zimowe zmniejszenie rotacji więc nie ma zaskoczenia. Co do SXF to już wiadomo, że od listopada będzie tylko 2 razy w tygodniu.
Sylwest3r 2016-08-08 09:43   
Sylwest3r - Profil Sylwest3r
Ema sobotniego lotu nie bedzie w listopadzie i grudniu. Co do STN tradycyjnie takie okrojenie trasy.
qwerty 2016-08-08 09:16   
qwerty - Profil qwerty
kinder Kinder po pierwsze EMA nie traci najbardziej bo na zimę kasują tylko sobotni lot dalej będzie WT/CZW. Traci najwięcej STN lato 9x/tydz zima 5x/tydz ogólnie proporcja zima do lata nie jest zła. W zależności czy SXF będzie 2x czy 3x będzie odpowiednio 19x lub 20x lotów Ryana tygodniowo.
Lato:
25 lotów/tyg
BRS 2
STN 9
LTN 3
EMA 3
DUB 3
RYG 2
CFU 1
MAN 2
Zima: 19/20 lotów/tyg
SXF 2/3
BRS 2
STN 5
LTN 3
DUB 3
EMA 2
MAN 2

gość_251b0 2016-08-07 15:07   
gość_251b0 - Profil gość_251b0
Skoro biznes nie wypełniłby wystarczająco samoloty za ocean to może przyciągnąć Norwegiana do RZE, KRK czy KTW aby latał bezpośrednio za ocean?
lysypiotr76 2016-08-07 11:12   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Obowiązki narodowego przewoźnika zobacz link
kinder 2016-08-07 10:47   
kinder - Profil kinder
A swoja drogą to bardzo dziwne ze do EMA kasowany jest najbardziej patrząc po cenach, popularny sobotni lot. Gdzie tu logika?
gość_35617 2016-08-07 10:39   
gość_35617 - Profil gość_35617
EMA z rze nie jest kasowana tylko w listopadzie i grudniu FR ogranicza rotacje do 2 tygodniowo. Podobnie jak Stansed do 5 tygodniowo. Luton zostaje bez zmian. Ale faktem jest ze linie wybieraja wieksze lotniska i do poki to sie nie zmieni nie ma co liczyc na wzrosty.
gość_d54a6 2016-08-07 06:53   
gość_d54a6 - Profil gość_d54a6
Regionalnego lotniska w tymczasowo roku mając pod górę w Rzeszowie od W16 zabierają Oslo,zabierają EMA, na Lublinie Dublin i FRA, Szczecin -Oslo, Bydgoszcz -Wezze i GLA. Ciężkie czasy idą a ciekawe jak to będzie wyglądać po Brexicie od S17. Mogą być ograniczenia.
gość_ad897 2016-08-07 00:12   
gość_ad897 - Profil gość_ad897
767 LOT-u wydzierżawiony na sezon to dobry pomysł. zobacz link
lysypiotr76 2016-08-06 20:33   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Kelo - bądźmy szczerzy . Trochę z polityki . Małopolska i Podkarpacie to ,,matecznik '' aktualnie rządzącej partii. I nikt nie będzie patrzył w LO na zysk czy stratę . Dla elektoratu pewnie powrócą loty za ocean z tych dwóch portów. Stanowisko prezesa LO to polityczna posada. Wykona polecenie to i loty ruszą . Jakoś wytłumaczy publicznie ten krok. Przecież niedawno prezes LO na spotkaniu w RZE z Polonią sam przyznał że myślą o Newarku . Koszty są nieważne . I tak wracamy do punktu wyjścia. Polityka ważniejsza. A potem z regionów słychać głosy że z moich podatków warszawskie linie utrzymujemy.
lysypiotr76 2016-08-06 20:25   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Kelo - A już temat Delty który od jakiegoś czasu poruszasz. Nawet sezonowo puszczenie 1-2 razy w tygodniu RZE czy KRK to strata finansowa dla takiej linii. To nie interes bo większość chce jak najtaniej polecieć za ocean a na biznes nie ma co liczyć .
lysypiotr76 2016-08-06 20:22   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Kelo - Jaka fala odlotów ? Z dzisiejszego dnia : 8.40 JFK , 9.35 YYZ . Następnie 12.10 DXB , 12.40 JFK . Potem 13.15 DOH ,13.25 ORD ,13.35 YYZ. I po prawie godzince 14.25 NRT. A są też dni gdy DOH lata z rana ( tak będzie jutro )a JFK późnym popołudniem. Przeceniasz te Twoje ,, zatory ". Jeszcze wiele czasu upłynie w Wiśle niż WAW zacznie się zapychać.
gość_b941f 2016-08-06 19:29   
gość_b941f - Profil gość_b941f
kelo, wytłumacz mi, co to ma wspólnego podwójne liczenie paxów z zarabianiem pieniędzy? Najczęściej dowożenie do HUB'a jest na granicy lub pod granica opłacalności a tak naprawdę dopiero podróż miedzykontynentalna przynosi zysk (i klienci premium)... Wybacz ale żyjesz w jakim innym matrixie :) Nikt nie będzie latał bezpośrednio z RZE do żadnego NYCu bo to się po prostu nie opłaca oraz nie ma odpowiedniej ilości PAX aby zapełnić takie samoloty. Spoko, czekam na Delte w RZE (czy jakim innym regionie) :) Ale to będzie przed tym jak Cathay też się pojawi w regionach czy po? ;)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy