gość_39c5b
2016-06-03 10:24
bo przecież każdy się powinien chwalić i opowiadać, żebyśmy za pół roku mogli mu wytykać jak to robicie z pleciugami.. poza tym drodzy janusze tego typu biznes obowiązują klauzule, umowy, itp. i nikt nie pozwoli sobie chlapać jęzorem, bo państwa "specjalistów" swędzą palce do komentowania.
gość_05ee0
2016-05-27 10:33
Facet nie odpowiada na pytania.Było 5 pytań,odpowiedzi też 5,tylko,że 4 nie na temat-zwłaszcza ta o Monachium kuriozalna- i tylko 1 odpowiedź na temat o 4 tysiącach pasażerów przez 4 miesiące.
usuniety
2016-05-25 13:23
Nadaje się na polityka ;-) Tyle słów i żadnych konkretnych informacji...
gość_06dc5
2016-05-24 18:38
Niczego się nie dowiedzieliśmy- wymijające odpowiedzi. Lepiej poczekać na dłuższy wywiad, oczywiście, gdzie prezes powie na tyle dużo by nie zaszkodzić negocjacjom czy jakoś tak. W ostatnich dniach tyle informacji, że wszystko układa się w jedną całość Germania, Ryanair ze STN i więcej tras SprinAira, który może wozić i powietrze bo mu się dopłaci.
lysypiotr76
2016-05-24 17:55
Jak zwykle po takim wywiadzie nie wiele nowych faktów. Mówienie o zainteresowaniu linii czy pasażerów ma się nijak . Po prostu PL Olsztyn - Mazury ma pieniądze i linie latają za kasę. Norma w Polsce.