Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Francja: katastrofa Airbusa A320


Airbus A320 nowozelandzkich linii lotniczych Air New Zealand z siedmioma ludźmi na pokładzie spadł do morza w pobliżu południowo-zachodniego wybrzeża Francji podczas lotu szkoleniowego. Co najmniej jedna osoba zginęła.

27/11/2008 21:27
<>

gość_7ffcd - Profil
gość_7ffcd
  
Co otrzymamy, gdy pomnożymy 4 razy 3?

  
emesie: Zycie ludzkie jest ulotne, wazne, abysmy o kazdym pamietali. Ale to juz dyskusja na nasiadowe filozoficzna, najlepiej na zlocie (jesli przykecisz, bo uznasz, ze jednak juz sie za nami steskniles). :o)
28/11/2008 16:53  

  
Stenusie: no tak, zycie ludzkie nic nie znaczy (zreszta nigdy nie znaczylo), wiec pewnie wiele ludzi (zwlaszcza wlasiciele tego samolotu) podejda do tego tak jak Ty: fajna maszynka byla, szkoda, ze spadla…
28/11/2008 16:50  

  
Le Monde dziś pisze o trwającej akcji poszukiwawczej oraz że znaleziono 2 a nie, jak wcześniej informowano, 3 ciała. Podaje, że samolot był wyprodukowany w 1988 i miał wylatane 7000 godzin, co jest z resztą jakąś zupełną bzdurą. W kazdym razie jak wynika z dostęponych danych, przez mniej więcej ostatnie 2 lata był użytkowany przez XL Airways - zatem być może ilość wylatanych godzin dotyczy właśnie tego ostatniego okresu.
28/11/2008 15:29  

gral - Profil
gral
  
skoro skupiamy się tylko na maszynkach... zakładam, że samoloty mają loto-casco
28/11/2008 11:23  

  
emesie: Mysle, ze ludziom juz nic w tym wypadku nie pomoze, nawet jesli nadal pozostaja najwazniejsi. A ciekawy jestem jak wygladaja rozliczenia miedzy wlascicielem samolotu ANZ a wynajmujacym XL< jesli ten drugi rozwalil maszyne.
28/11/2008 11:08  

  
Stenusie chyba tu nie maszynka jest w tej chwili najwazniejsza???
28/11/2008 10:48  

  
mysle, ze reszte tez znajda...
28/11/2008 00:03  

  
jak podaja media francuskie, znaleziono 3 ciała osób znajdujących się na pokładzie, pozostałe 4 osoby są uznane za zagionione, ale realne szanse na to, że ktokolwiek przeżył są bliskie 0. samolot spadł do morza w trakcie próby awaryjneego powrotu na lotnisko w Perpignan
27/11/2008 23:52  

  
andrzeju dziekuje. to juz teraz jasne. cos te XL maja pecha. A ANZ stracily fajna maszynke. Co w takim razie sie dzieje teraz?
27/11/2008 22:22  

  
Może był wcześniej w Tuluzie na kontroli jakieś tam, później dla jaj poleciał do Perpignan a później miał wracać do Nowej Zelandii z 2 czy 3 międzylądowaniami .......
27/11/2008 22:21  

  
Samolot był leasingowany od Air New Zealand przez niemieckie linię czarterowe XL Airways.
27/11/2008 22:20  

  
Ale co robil samolot Air NewZealand kolo Perpignan?
27/11/2008 22:16  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Kalendarz lotniczy




Najlepsza nielatająca z Polski linia lotnicza 2014