Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_66be1
2016-02-02 17:56
Oby nie przespał szansy na uruchomienie zapowiadanych lotów do Teheranu z Warszawy
Ja tam ciągle uważam, że nowym "inwestorem" w LO będzie jakaś spółka SP; PKO, Orlen lub PZU.
usuniety
2016-02-02 10:07
@gość_bb19b - nie róbmy z LOT tylko warszawskiego przewoźnika, w końcu Łomża też musi czymś latać. ;)
gość_bb19b
2016-02-01 20:42
@gość_a8eac
Zawsze można wciągnąć spółki, typu Orlen i PKO.
Moim zdaniem powinno zainwestować Mazowsze lub Warszawa. W końcu to ich wojewódzki przewoźnik ;-)
gość_a8eac
2016-02-01 12:19
Wszystko będzie zależało od tego ile faktycznie ten prezes będzie miał "władzy" w firmie. Nie ma co ukrywać są to trudne czasy, ale trzeba jakoś z tego wybrnąć tym bardziej że kolejnej pomocy z UE nie dostaniemy na LOT. A inwestor ? hm brzmi ciekawie tylko czy znajdzie się ktoś kto wyłoży kasę i nie będzie miał ostatecznego zdania ? Wątpliwe
gość_64146
2016-01-31 17:40
Gość_1b1da - Masz całkowitą rację, jest tylko jedna pułapka w stwierdzeniu "ma doradców, dyrektorów (...)". Otóż, skutecznie ten proces utrudnił mu "chłopiec z plakatu" czyli dotychczasowy prezes główny i dotychczasowy handlowy, bo wykasowali całą grupę ludzi doświadczonych, znających branżę i mogących stanowić filar tego co Prezesowi Milczarskiemu będzie potrzebne.
Na miejsce wywalonych z LOT specjalistów powsadzali swoich ludzi, którzy pojęcia bladego nie mają o samolotach, o tym czym się zajmują de facto. Ważne było to, żeby się obstawić swoimi ludźmi, co nie raziłoby tak bardzo, jak by jeszcze umieli cokolwiek zrobić. I każdy klaskał że doskonale się w firmie dzieje.
Można tylko wierzyć, że nowy zarząd wyciągnie ich z rynku raz jeszcze albo poszuka równie dobrych, i z tej ich wiedzy skorzystają.
gość_e693f
2016-01-31 15:02
5
gość_248e0
2016-01-31 14:30
Jest z Radomia i ukończył szkołę katolicką, więc to najważniejsze ;)
gość_1b1da
2016-01-31 13:29
Zastanawia mnie tylko jedno - ciągle powtarza się stwierdzenie "nie zna sektora lotniczego" - w dzisiejszych czasach to nie najmniejszego znaczenia! Każdy kto choć ma minimalne pojęcie o biznesie i systemie zarządzania wie, że przedsiębiorstwo takie jak linia lotnicza to po prostu przedsiębiorstwo. Musi być tak zarządane żeby zarabiało pięniądze i tyle. To czy prezes wcześniej pracował dla linii lotniczej, firmy kolejowej, czy zarządzał hotelem, szpitalem czy czymkolwiek innym, nie ma znaczenia, bo to nie jest jednoosobowy zarząd, ale ma doradców, dyrektorów, managerów itd. To oni mają się znać na swoich działkach, mają mu doradzać, tłumaczyć itd. Jeśli facet był dobrym prezesem w poprzednich nie-lotniczych firmach, może być i w linii lotniczej.
gość_4f324 - na szczęście Polska jest w UE i do tego nie dojdzie. Nie porównuj linii europejskich z własnością arabskich szejków, którzy mogą je dotować ile chcą i nie podlegają ani demokratycznej kontroli ani jakimkolwiek regułom konkurencji. A co do nowego prezesa - to jego CV jest tak mocno podkoloryzowane (ilość przymiotników ocennych w krótkiej, rzekomo obiektywnej, notce), że niczego dobrego się nie spodziewam. Obym się mylił ...
gość_3ec0c
2016-01-30 13:14
Witaj Ryanair Nasz narodowy przewoźniku ;-)
Tygrysek2: przeciekiem nazywamy coś pewnego (potwierdzonego), aczkolwiek jeszcze nie podanego do publicznej wiadomości. Wszystkie inne nieoficjalne wiadomości nazywamy pogłoskami albo plotkami :)
Affinitor
2016-01-30 00:41
Tygrysek: warto przypomnieć, ze kiedys Sprint wykonywał rejsy dla Lotu, Bydgoszcz, Zielona Góra kiedys były rejsami lotowskimi, a latały Saaby Sprinta.
Affinitor
2016-01-30 00:39
Oj, bombardiery ostatnio i w lotach do Hamburga mozna nawet zobaczyc... :)
Affinitor
2016-01-30 00:38
Skąd te nieustanne problemy z językiem polskim? Mamy spolszczone słowo menadżer, ale menedżer? Po jakiemu to, po polskawemu?....
gość_9ff7a
2016-01-30 00:36
@gość_60481 Jak można rozmontować coś co działa tylko dzięki dotacjom państwowym? LOT to trup, którego trzeba wskrzesić, bo to jedyna droga, może dobrze, że Milczarski jest religijny...
Jeśli wolnorynkowiec nie pomoże tnąc koszty bezlitośnie, to wszyscy stracą pracę a my linię i możliwości rozwoju, Okęcie stanie się podrzędnym, lokalnym lotniskiem.
Życzmy lepiej sukcesów nowemu prezesowi...
gość_9f710
2016-01-30 00:19
Tygrysek2: A ja bardzo żałuję, że stacja kolejowa na Okęciu nie jest przelotowa, bo zamiast dolotów z pobliskich miejsc jak RDO, SZY, LCJ można byłoby dowozić paxów pociągiem. Poza tym EIP/EIC mogłyby stanowić dobre uzupełnienie oferty przesiadkowej z lotnisk, na które LOT lata (np. takie KTW, gdzie są tylko 2 loty dziennie, to w innych godzinach można byłoby "polecieć" do WAW Pendolino).
gość_4f324
2016-01-30 00:07
PLL LOT polaczyc z PPL w "Polski Holding Lotniczy" albo sprzedac dla PKO BP czy Orlenu. Moze tym razem da sie cos w konciu zrobic. Najlepsze linie lotnicze jak Emirates, Qatar, Singapore Airlines czy Air new Zealand wszystkie naleza do ich rzadu!
Psychodelik
2016-01-29 22:30
@makswarych Obecnie LOT nie stać na takie roszady, gdzie Bombardiery są cały czas w użyciu na krajówkach i kolejno RIX/VNO/BUD
Makswarych
2016-01-29 22:21
@tygrysek WAW - LCJ / RDO nie miałyby sensu, z każdego z tych miast można dostać się do stolicy w godzinę. Mogliby zrobić np. LOT Connect, albo coś takiego, jak mają różne linie lotnicze, ale to bardziej na trasach GDN - WRO, GDN - LUZ, KRK - SZZ, RZE - GDN itd. Wtedy miałoby to jakiś sens. z LCJ i RDO mogą ewentualnie uruchomić GDN i KRK. A gdyby do tego wszystkiego dodali też Lwów i sezonowo Heringsdorf to mogłoby coś fajnego z tych planów powstać ;)