Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fb74c
2016-02-03 17:09
Prosimy o przywrocenie lotow Lodz -Liverpool to brak odpowiedzi lub odpowiedz jest wymijajaca. Biznesmeni wielcy !!!
gość_10314
2016-02-03 08:49
Ludzie, współpracuję z Czechami ale to jest niereformowalna nacja. Dużo wizjonerów co sobie cósik ubzdurzą a potem nie wychodzi to swoimi niepowodzeniami obarczają innych.
Swoją wizję wprowadzają i oczekują natychmiastowych kokosów i mega sukcesu. Po bardzo krótkiej chwili załamania i niepowodzenia sie natychmiast wycofują i obarczaja wszystkich wkoło tylko nie siebie.
Jak rozpoczeli "inwazję" na PL to czułem w kościach że tak to się skończy.
gość_53124
2016-01-31 12:32
Gdansk i Poznan tez juz skasowane.
Psychodelik
2016-01-29 22:49
To co robi CSA to jakaś kpina. Radom, Łódź? Ludzie, błagam. Mam ogromny sentyment do CSA, to pierwsza linia na świecie, kiedy miałem okazję wejść do samolotu jako dzieciak. Kibicuję im mocno, ale stawiając na Rzeszów czy Łódź o Radomiu nie wspominając narażają się na poważne straty finansowe, zwłaszcza, że jest problem aby 70% ledwo wyciągnąć Load Factor na rejsach do WAW w ich malutkich ATR. Szkoda, bo kibicuję im strasznie, to naprawdę dobry przewoźnik, szkoda, że zarząd czecha zmienił się w przeciągu 10ciu lat na takich logistycznych - za przeproszeniem - idiotów.
Makswarych
2016-01-29 22:30
O ile widzę potencjał w RZE, to w LCJ już nie. Między Warszawą, a Łodzią jest godzina drogi, czyli tyle co między Paryżem, a Beauvais. Jak powstała autostrada to lotnisko nie ma sensu, zresztą tak samo jak RDO. Jakiekolwiek połączenie by nie otworzyli z któregoś z tych lotnisk to konkurują z WAW, a mało kto chce sobie odbierać pasażerów z jednej trasy, aby otworzyć kolejną do lotniska obok. Dlatego w LCJ nie ma Lufthansy, tylko Adria. Jedynym wyjątkiem od mojej teorii jest CSA, ale oni już niedługo zbankrutują... Najwyraźniej Korean Air trochę o nich zapomniał...
Tygrysek2
2016-01-29 19:21
@09310 Nie spieszmy się tak, mowiłem, że rozwój w RZE będzie od 2016, najpóźniej 2017. Jest dopiero styczeń 2016, nawet rozkłady na ten rok mogą ulec zmianom.
gość_7c23b
2016-01-29 10:57
@Tygrysek. Bawi mnie bardzo Twoje wróżenie ;-) na podstawie ploteczek z magla :-)
Jak napisałem Ci kiedyś że Adria nie wyjdzie z Łodzi bo ma podpisane umowy to za jakiś czas poprawiłeś się, że "Adria na razie nie wyjdzie z Łodzi bo ma tam podpisane umowy". Pisałeś że wejdzie do BZG albo LUZ. Napisałem ci wtedy, że być może wejdzie do innego portu ale na pewno nie będzie to LUZ. Piszesz o SZY że przecież wtedy ich nie było. No tak ale jako "expert" :) :) :) chyba wiedziałeś kiedy SZY się otwierają. Więc poproszę teraz experta Tygryska o podzielenie się ze mną swoją expercką wiedzą na temat Adrii i powiedzenie co otworzy a co zamknie Adria w najbliższym czasie. Podpowiem może tylko że te zmiany będą jeszcze w sezonie letnim. Podejmiesz wyzwanie?
gość_4732d
2016-01-29 08:49
Jeśli będzie rzeczywiście tak, jak mówicie i Adria się wycofa to trzeba iść wreszcie po rozum do głowy i zamknąć LCJ. Sam pochodzę z Łodzi i cieszyłbym się gdyby to było normalne lotnisko, ale rozwój siatki połączeń się w ogóle nie udaje. Od października powtarzali, że będą nowe połączenia. A tu niestety raczej trend jest przeciwny. Szkoda, ale nie ma sensu walić pieniędzy w studnię bez dna. Pozostaje Modlin :(
gość_b4a8b
2016-01-28 21:19
CSA to jakaś paranoja,tu wchodzą gdzie indziej kasują to nie PKS w końcu
gość_09310
2016-01-28 19:31
Pisałeś też Tygrysku, że Rzeszów pójdzie ostro do przodu, że jakiś przewoźnik mocno tam wejdzie...
Tygrysek2
2016-01-28 16:30
Pisałem o tym jako pierwszy na moim blogu i "wróżbach 2016". Wkrótce kolej na Adrię, co widać po wejściu do Olsztyna (do tej pory zarzekali się, że tylko z Łodzi będą latać. Ci, którzy czytali moje wpisy wiedzą, że właśnie o tym mówiłem - wejście Adrii na inny port (mówiłem o LUZ albo BZG, ale wtedy nie było jeszcze SZY, Adria jendak stwierdziła że tam lepiej), a potem stopniowe wycofywanie się z LCJ).
gość_9f710
2016-01-28 14:10
gość_4717d: Ale to miałby być regional, czy bardziej LCC?
gość_4717d
2016-01-28 09:42
@gość_738e2: Wróbelki ćwierkają, że są przymiarki do utworzenia linii, która będzie wykonywać takie loty, czyli następcy Eurolotu.
Makswarych
2016-01-28 01:07
@gość_738e2 Radom - Ułan Bator / Władywostok / Ndżamena. Dziwne, potencjał duży, że nikt się nie skusi...
gość_738e2
2016-01-27 23:48
Miejmy nadzieję, że wreszcie LOT się przebudzi i zorientuje się, że brakuje lotów z regionów w jego własnym kraju. Linia jest polska, jest państwowa , ma już kasę, może latać gdzie chce , bo nie ma już embarga UE , więc pora na loty z polskich miast. Myślę, że LOT ma szanse na sukces ! - także z Radomia !
gość_da8a0
2016-01-27 22:25
Komentarz moherowej najwcześniej za 3 dni. Jak tylko przez rozczulone gardło przejdzie mu że LUZ trzeba zaorać
gość_20271
2016-01-27 22:07
CSA nic nie ryzykuje bo nie ona płaci za takie loty jak te z RDO, LCJ czy RZE, ludzie ;) A PRG-BIO to akurat znakomita trasa, która daje im duże pieniądze.
gość_251b0
2016-01-27 21:45
A gdyby tak uruchomili trasę Gdańsk - Berlin Tegel w miejsce AirBerlin, który za niedługo kasuje tę trasę? Może byłoby w miarę sensowne zainteresowanie?
Makswarych
2016-01-27 20:43
Niech oni już zbankrutują bo tylko więcej wstydu sobie narobią! Poznań i Gdańsk, które nigdy nie ruszyły ( i nie ruszą ), Łódź i Rzeszów teraz znika, i na dodatek magalotnisko w Radomiu. Kilka innych powalających kierunków jakie oferują to: Vaxjo, Linkoping, Krisitansand, Bilbao... A brakuje np. LHR. Na Grenlandii jest kilka lotnisk, polecam, jak już wozić powietrze to chociaż do jakiś ciekawych miejsc :)
gość_09f50
2016-01-27 20:19
to się proszę państwa nazywa drgawkami przedśmiertnymi...