Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f2f21, pięknie napisane :)
gość_16fea
2016-01-26 15:39
Panowie zrozumcie i nie zaklinajcie rzeczywistości Musicie sobie w końcu powiedzieć oczywisty fakt KTW to miejsce Wizz a cała reszta( bez lotów Lufthansy do FRA) to już tylko KRK Można się wściekać ale w ub. roku KRK wyskoczył tak do przodu z nowymi podkreślam tradycyjnymi liniami że KTW pozostawił daleko z tyłu Nie oszukujmy się Tanie linie to głównie klient -Polak pracujący za granicą plus trochę turystów A np. w UK tanie linie latają do Europy Wschodniej i Centralnej i .....na południe Europy gdzie Angole tyłki wygrzewają Czyli dla nich a dla Nas tania linia służy całkowicie do innych celów Pewnie do Nas też latają ale jest to mały procent KTW musi naprawdę mocno włączyć marketing chociaż uważam że już jest pozamiatane A jeśli KRK wybuduje nową drogę startową to niestety KTW straci również część czarterów Smutne to Pozdrawiam
gość_4211b
2016-01-26 13:54
gość_f2f21, bardzo trafny komentarz.
gość_f2f21
2016-01-26 12:44
To powoli staje sie smieszne. Lotnisko majace obslugiwac największą aglomeracje w kraju ma tyle samo polaczen hubami ile beda miec... Szymany. Czyli jedno. Swietnie ze Wizz sie powoli rozwija a nie zwija ale te 4mln okolicznych mieszkancow oczekuje czegos wiecej niz tylko Frankfurt. A dojazd do Krakowa to zadna przyjemnosc/wygoda majac "wlasne" lotnisko pod nosem.
Nawet jeżeli Sardynia jest zamiast jednego LTN to i tak chyba na plus, bo połączeń do Londynu jest dużo, a tak jest zupełnie nowe połączenie więc bogatsza siatka połączeń:)
garcba: To by teraz prezes wyklinał LOT, że nie po to budował pas 3200m, żeby dreamlinera oglądać na FB lotniska Chopina był wbrew Polskiej racji stanu xD :D ! Affinitor: faktycznie myślałem o lotnisku a komentarz pisałem jakbym myślał o linii
Affinitor
2016-01-25 23:02
Kelo: ale jeśli piszesz o linii lotniczej to pisz o linii, a nie o lotnisku czy innym punkcie widzenia, bo tak robi się bełkot - jedno słowo o przewoźniku, drugie o lotnisku, a trzecie być może o firmie cateringowej... :)
To czy lotnisko ma korzyści, tego nie wiem. Nawet jeśli otwieranie połączenia nie odbywa się kosztem innego, pytanie jak się to ma do zysków, choć akurat jeśli linia lotnicza ma sukces na połączeniu to i lotnisko najczęściej ma korzyść, bo pasażerów jest więcej, nieprawdaż? Inna sprawa, że tutaj każdy ruch budzi od razu niesamowite podniecenie, które czasem szczerze podziwiam... :)
gość_7c1d4
2016-01-25 22:56
Apropos tej bazy FR w BZG. Nie wiem czy coś jest na rzeczy, ale dziś przekierowanym do GDN rejsem NRN-BZG leciała jakaś ryanerowa szycha. Siedziałem dwa rzędy dalej. Ostro faki leciały bo gość ma rano o 9 ponoć spotkanie z władzami Bydgoszczy (miasta) i się wkurzał, że się nie wyśpi. Trzymam kciuki. Czas skończyć z tym miażdżącym prymatem GDN nad północną Polską.
Ciekawe gdyby Pamuła był prezesem KTW to jak by wyglądała siatka połączeń :D
gość_c52cc
2016-01-25 22:16
Tomasik różne rzeczy mówi, a i tak połączenia są uruchamiane o Pamuły
henry93, coś tam podobno jest jak to mówił P.Tomasik. Ale gdyby coś było to by było fajnie :P
Affinitor: Patrząc z punktu widzenia linii lotniczej zgadzam się w pełni z Tobą, patrzą na swoje zyski. Patrząc z punktu widzenia lotniska (w tym przypadku Pyrzowic) statystyk mocno (lub wcale) nie podbiją na tych zagrywkach Wizz . Nie pierwszy raz czytam, że w którejś to bazie tego przewoźnika otwiera się nowe połączenie ale kosztem innego lub większa częstotliwość na jakiejś trasie kosztem innej. W pierwszej kolejności zanim popadniemy w hurraoptymizm o jakimś połączeniu patrzmy czy nasze krajowe lotnisko ma z niego wymierne korzyści, bo co nas obchodzi stan finansów obcego kapitału :) :)
garbca: z tymi innymi przewoźnikami to jest coś na rzeczy czy raczej "fajnie by było gdyby..."? :)
Affinitor
2016-01-25 19:21
Kelo: a skad pewność, ze utrzymanie tego LTN ma uzasadnienie? Rozwój polega tylko na mnożeniu połączeń, czy moze raczej na wynikach finansowych? Sardynia jest kierunkiem typowo turystycznym, LTN to PKS dla gastarbeiterów, moze po prostu korzystniej wyjdą na wożeniu turystów na wycieczkę/wakacje niz pracownikow do arbajtu?... ;)
Nie sprawdzałem, czy loty zniknęły ale jeśli to prawda co piszecie to wniosek mi się nasunął jak obserwuje, że ta linia nawet jak się gdzieś rozwija to i tak stoi w miejscu :D
gość_8dacb
2016-01-25 18:03
Jak widać wizz air otworzył by tego trochę więcej ale nie może !!! Sardynia w zamian za popołudniowy Londyn w soboty :( Lecz po sezonie letnim znów wraca 3 lot w soboty :(
gość_5100f
2016-01-25 17:34
Wszystko pięknie tylko szkoda że z KTW by wykonać lot do AHO wyleciała jedna rotacja do LTN :(
gość_f2f21
2016-01-25 17:07
Teraz siatka Wizz w Pyrzowicach jest bliska optymalnej. Moze jeszcze jeden sezonowy kierunek wakacyjny i Bruksela caloroczna i bedzie ok. Natomiast caly czas czekamy na ruch Lufthansy/Germanwings albo wejscie innego tradycyjnego przewoźnika.
gość_3b85e
2016-01-25 17:04
do mechanik59 ! LOT w KTW z tymi marnymi 3 połączeniami nich idzie do diabła. Nie maja rozumu więc nich przeniosą sie do KRK a tam konkurują z RAYAN i Pendolino oraz Polski BUS - won z frajerami by LOT !.
gość_e9110
2016-01-25 16:42
Jakoś nie widzę tej bazy ryanaira w Bydgoszczy